Сценарій «Ідеальна пара» до Дня Святого Валентина.
Вед.1. Добрий вечір, дорогі друзі, ровесники, шановні вчителі та гості!
Вед. 2. Вітаємо всіх на нашому вечері, присвяченому Дню закоханих!
Вед.1. Уже 17 століть поспіль закохані всього світу відзначають найромантичніше свято року - День св. Валентина. Цей день називають ще днем закоханих.
Вед.2. Цього дня навіть повітря сповнене коханням. Амури поспішають поєднати пари, почуття яких перевірені часом і допомагають зустрітися половинкам, які загубилися серед юрби.
Вед.1. Любов’ю «хворіли» в усі епохи. Тому про неї так багато написано. Але повторень немає, бо неповторні самі люди і кожна особа велична.
Вед.2. Сьогодні на нашому вечорі ми сподіваємося обрати найніжнішу, найпривабливішу, найінтелектуальнішу, найчарівнішу, тобто ідеальну пару.
Вед.1. Ми вдячні всім, хто завітав до нас на вечір. Бо саме ви, дорогі друзі, своєю підтримкою та гучними оплесками допоможете нашим парам якнайкраще себе показати.
Вед.2. Кожна з пар отримає почесний титул, а розподілити їх доручено шановному журі.
Вед. 1. Отже зустрічайте наше компетентне журі:
Заступник директора з виховної роботи – Савчева Інна Дмитрівна
Педагог-організатор – Ніколова Оксана Миколаївна
……………………………………………………………..
Вед.2. А зараз, давайте разом зустрінемо під гучні оплески наші пари…
(Представлення кожної пари).Пари виходять під музику
Вед.1. Пара №1…………………………. ………………………………………
Вед.2. Пара №2…………………………………………………………………
Вед.1. Пара №3…………………………………………………………………..
Вед.2. Пара №4…………………………………………………………………….
Вед.1.Пара№5……………………………………………………………...............
Вед.2. Правила нашого свята дуже прості. Кожен конкурс журі оцінюватиме за 10-бальною системою. Яка пара набере найбільшу кількість балів, стане «Ідеальною парою» цього вечора!
Вед.1. Перший конкурс називається« 10 слів»
Хлопці встаньте навпроти своїх дівчат на відстані 10 кроків. На кожний крок лицарі подарують дамі свого серця комплімент, поки не підійдуть до неї. Перемагає той лицар, що не повториться, не помилиться і без пауз виголосить найніжніші слова. але є одна умова:
Вед.2: перший учасник буде говорити компліменти, пов'язані з рослинами: наприклад, квіточка, пелюсточка, трояндочка...; другий - компліменти, пов'язані з тваринами: зайчик, пташечка, ластівочка; третій - компліменти, пов'язані з неживою природою: сонечко, зіронька...; а четвертий - компліменти-прикметники: дорога, люба, мила, ніжна...., п’ятий – компліменти, пов’язані з солодощами: цукерочка, тістечко….( На вибір, жеребкування)
Вед.1: Другий конкурс називається «Запрошення».
Уявіть собі, що ваша дівчина знаходиться по той бік вулиці, ви її побачили і хочете запросити її куди-небудь.
Вед. 2. Але оскільки вона вас не чує, скористайтеся мімікою і жестами, не говорячи жодного слова. Дівчата мають зрозуміти ваше запрошення без слів. А куди ви її запросите вирішить жеребкування.
Вед.1. Третій конкурс називається «З’єднай половинки»
Сьогодні ми з вами допоможемо з’єднатися роз’єднаним половинкам, які знає увесь світ.
Вед.2. Суть цього конкурсу полягає в тому, що ви повинні об’єднати імена в пари, відомі своєю любов’ю всьому світові. Коли виконаєте, ви повинні передати свої відповіді нашому журі.
Наприклад, Адам–Єва
Вед. 1. А поки наші пари виконують завдання, а журі оцінює результати двох конкурсів, ми б хотіли провести конкурс із залом. І для цього конкурсу нам потрібні 10 учасників. (Ведучі шукають охочих)
Вед. 2. Конкурс з глядачами називається «Час причепуритися».
У цьому пакунку знаходяться різні прикольні речі (маски, соски, помада, парик, тріко, панама, окуляри та ін..) Учасники встають у круг, вмикається музика, під яку ви будете передавати цей пакунок з приколами. Коли музика зупиниться, той, у кого пакунок, повинен дістати, не дивлячись, будь-який предмет та використати його за призначенням.
Вед. 1. Шановні члени журі, чи не могли б ви нам оголосити результати попередніх конкурсів. ….
Кожна закохана пара хоча б раз у своєму житті виконувала найромантичніший танок. Тому оголошується четвертий конкурс, який називається «Танок ідеальної пари» чи «частини тіла». І зараз ми залюбки подивимося, як наші закохані пари будуть виконувати його парами під музику, а після зупинки мелодії пари повинні доторкнутися певними частинами тіла, які ми називатимемо.
Вед. 2. РУКА- НОГА, СПИНА – ВУХО, ЛІКОТЬ- КОЛІНО, ГОЛОВА-СЕРЦЕ, НІС-ЩОКА, РУКА- ЖИВІТ
Вед.1. Дякуємо нашим учасникам за чудові танці, просимо зайняти місця. А п’ятий наш конкурс буде називатися «Разом ми все зможемо» . Цим конкурсом ми хотіли б перевірити, наскільки добре та злагоджено пара може вирішувати різні завдання.
Вед. 2. Перед початком цього конкурсу ми розкидаємо по підлозі скомкані папірці. Хлопчикам зав'яжемо очі, дамо віник і совок. Завдання хлопчиків— із закритими очима зібрати якомога більше папірців, а дівчатка при цьому будуть стояти осторонь, спрямовувати і підказувати. пара, котра першою виконає це завдання.
(Ведучі ставлять пари у потрібне положення).
Вед.1. Ідеальна пара повинна бути ідеальною в усьому, в тому числі і в інтелектуальних заняттях, іграх. Тому оголошуємо шостий конкурс, який називається «Валентинка».
Завдання полягає у тому, що ви повинні разом виготовити «валентинку».
Вед.2. Валентика повинна бути яскравою, гарною, може містити якісь написи та побажання. Учасники приступайте до виконання завдання. На столах ви знайдете все необхідне для цього конкурсу (5 наборів, що складаються з альбомного аркуша, ножиць та кольорових фломастерів)
Вед. 1. А поки наші учасники виготовляють свої валентинки, ми б хотіли провести конкурс із залом. Для цього конкурсу нам потрібні 6 хлопців та 5 дівчат. (Ведучі шукають охочих)
Вед. 2. Конкурс називається «Щаслива випадковість». Ви повинні утворити два кола: внутрішнє — дівчата, зовнішнє — хлопці. У зовнішньому колі має бути на одну людину більше. Коли вмикається музика, обидва кола починають рухатися, але у протилежних напрямках. Музика зупиняється — кожен учасник має обійняти гравця із протилежного кола. Гравець, якому не пощастило пообійматися, мусить вийти з гри.
Вед.1. Дякуємо глядачам за гру. І повідомляємо парам, що час на виготовлення Валентинок сплив. Шановні учасники ви готові представити ваші витвори? (Учасники показують глядачам свої саморобки та передайте журі.
Вед.2: А поки журі розглядає ваші валентинки, ми переходимо до наступного сьомого конкурсу, який має назву «Місця, які ми відвідуємо»
Вед.1. Хлопчики та дівчата підійдіть ближче до глядачів та поверніться до них спинами. Умови конкурсу прості: ви повинні відповідати на питання, але не дивлячись на те, що написано на табличках, розташованих на ваших спинах.
Вед.2. На спині хлопців назви місць, в яких ви точно були. По черзі будемо задавати питання спочатку хлопцям, а потім дівчатам. Відповіді повинні бути прості, а журі буде оцінювати цей конкурс за емоціями глядачів від ваших відповідей. (Ведучі розставляють учасників)
Таблички: ШКОЛА, КУЩІ, ТУАЛЕТ, ПОЛІЦЕЙСЬКИЙ ВІДДІЛОК, ДУШОВА КАБІНА.
Вед. 1. Питання:
Вед.2.: Восьмий конкурс називається «Одягни свою даму». Завдання конкурсу полягає в тому, що хлопці повинні зробити наряд своїй дівчині з туалетного паперу.
Вед.1.: Переможе та пара, наряд якої буде кращим на думку журі.
Вед. 2.: А поки наші учасники працюють ми з вами, шановні глядачі, пограємо в гру «Подаруй серце».
Вед. 1.: Зараз ми кинемо в зал ось це серце, а той, хто його зловить повинен передати наступному, але опис цього учасника повинен відповідати тому, який ми вам запропонуємо.
Вед.2.: Передавати потрібно швидко, тій людині, яка першою прийшла вам на думку.
Вед.1.: Перехоплювати серце не можна, ми не в «собачку» граємо і не в «жабку». Розпочинаємо.
Вед.2.: (кидає серце ведучому) Віддай серце своєму найкращому другу.
Вед.1.: Віддай найчарівнішій дівчині
Вед.2.: Віддай класному хлопцеві
Вед.1.: Віддай дівчині з екстравагантною зачіскою
Вед.2.: Віддай своїй подружці
Вед.1.: Віддай найвеселішому хлопцеві
Вед.2.: Віддай найскромнішій дівчині
Вед.1.: Віддай найкращому танцюристу
Вед.2.: Віддай найвірнішому другу
Вед.1.: Віддай тій, кому надіслав Валентинку
Вед.2.: Віддай тому, кому надіслала Валентинку
Вед.1.: Віддай найстильнішому хлопцеві
Вед.2.: Віддай найввічливішому хлопцеві
Вед.1.: Віддай найкращій танцівниці
Вед.2.: (останній) Віддай найчарівнішому ведучому
Вед.1.: Наступний наш дев’ятий конкурс називається "ЗНАННЯ – це СИЛА".
Всім учасникам задаються "жіночі" і "чоловічі" питання. Бал заробляє пара, котра відповідає першою. Спочатку на питання відповідають дівчата, потім - юнаки.
Вед. 2: Питання для дівчат:
1. Складовою частиною чого є карбюратор? (Мотора)
2. Капот на автомобілі розташовується спереду або ззаду? (Спереду)
3. В якому напрямку при роботі пилкою прикладається сила: до себе чи від себе? (Від себе)
4. Брати Буре грають у футбол або в хокей? (У хокей)
5. Продукція якої фірми має емблему у формі "галочки"? (Nike)
Вед. 1 : Питання для хлопців:
1. Що таке мелірування? (Фарбування окремих прядок волосся)
2. Чи кладуть дріжджі в пісочне тісто? (Ні)
3. Для чого жінці може знадобитися ацетон? (Для змивання лаку з нігтів)
4. Чи потрібно змивати фарбу для волосся після їх фарбування? (Так)
5. Як називається невелика сумочка, в якій зберігаються предмети, необхідні для макіяжу? (Косметичка)
Вед.2.: Ви чудово впоралися із завданням. Просимо журі підвести остаточні підсумки нашого конкурсу і оголосити «Ідеальну пару» нашого свята.
Вед.1.: А поки журі працює, ми з вами, шановні глядачі, зіграємо ще в одну веселу і не зовсім звичайну гру «Арочка». Для цього конкурсу нам потрібні 5 уучасників.
Вед.2.: В ритмі веселої танцювальної музики пари повинні пройти (обов’язково взявшись за руки і пританцьовуючи) під натягнутою стрічкою. Головна умова – не доторкнутися до стрічки, яка кожного разу опускається і нижче все нижче
Вед.2. Ну нарешті, наше компетентне журі, підрахували бали і ми, зможемо дізнатися хто ж ця ідеальна пара. Тож надаємо слово журі.
(оголошення результатів, нагородження учасників).
Номiнації:
1. Ідеальною парою цього вечора стають……………………………………….…………
2.Найромантичніша пара……………………………………………………………………
3. Пара глядацьких симпатій………………………………………………………………..
4. Найталановитіша пара…………………………………………………………………….
5.. Найчарівніша пара……………………………………………………………………….
Вед. 1. На цьому наша конкурсна програма завершується. Вітаємо всіх з Днем Святого Валентина. Вдячні всім присутнім за активну участь у конкурсах та щирі емоції.
Вед.2. І нехай у вашому житті завжди поряд буде кохання і любов до матері і батька, любов до рідної землі, любов одне до одного.
Вед.1. А ми запрошуємо вас на святкову дискотеку! Тож запрошуємо всіх на танцювальний майданчик!
(Святкова дискотека
Бланк результатів
КОНКУРСНО-РОЗВАЖАЛЬНА ПРОГРАМА
до Дня Святого Валентина
«Ідеальна пара"
Конкурс |
Пари |
||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
|
1.« 10 слів»
|
|
|
|
|
|
2.«Запрошення» |
|
|
|
|
|
3.«З’єднай половинки» |
|
|
|
|
|
4.«Танок ідеальної пари»
|
|
|
|
|
|
5.«Разом ми все зможемо»
|
|
|
|
|
|
6.«Валентинка»
|
|
|
|
|
|
7. «Місця, які ми відвідуємо»
|
|
|
|
|
|
8. «Одягни свою даму».
|
|
|
|
|
|
9. "Знання – це сила"
|
|
|
|
|
|
Всьго набрано балів
|
|
|
|
|
|
Зайняте місце
|
|
|
|
|
|
Додаток до конкурсу «З’єднай половинки»
Адам |
|
Цезар |
|
Ромео |
|
Принц Чарльз |
|
Наполеон |
|
Кай |
|
Рет Батлер |
|
Артур Грей |
|
Петро |
|
Алладін |
|
князь Ігор |
|
Руслан |
|
Тарас |
|
Майстер |
|
П'єро |
|
Дантес |
|
Потап |
|
Євгеній Онєгін |
|
Олег Вінник |
|
Юрій Горбунов |
|
Довідка: Єва, Герда, Людмила, Клеопатра, Оксана, Скарлетт О`Хара, Джульєтта, Ассоль, Леді Діана, Жасмін, Жозефіна, Ярославна, Наталка, Маргарита, Мальвіна,Надя Дорофєєва, Настя, Катя Осадча, Тетяна Ларіна, Таюне,
компліменти, пов'язані з рослинами: наприклад, квіточка, пелюсточка, трояндочка...;
компліменти, пов'язані з тваринами: зайчик, пташечка, ластівочка;
компліменти, пов'язані з неживою природою: сонечко, зіронька...;
компліменти-прикметники: дорога, люба, мила, ніжна....,
компліменти, пов’язані з солодощами: цукерочка, тістечко…