"День домашніх улюбленців"

Про матеріал
Дана розробка розширює знання здобувачів освіти про тварин, які живуть поряд із людиною, розвиває уміння спостерігати за тваринами, сприяти засвоєнню дітьми знань про особливості догляду за домашніми собаками та котами. Виховувати у дітей гуманне та відповідальне ставлення до тварин, чуйність, доброту, милосердя.
Перегляд файлу

  Тема: ДЕНЬ ДОМАШНІХ УЛЮБЛЕНЦІВ

Мета: розширювати знання здобувачів освіти про тварин, які живуть поряд із людиною, розвивати уміння спостерігати за тваринами, сприяти засвоєнню дітьми знань про особливості догляду за домашніми собаками та котами, розвивати активне пізнавальне ставлення до природного оточення, розвивати активне пізнавальне ставлення до природного оточення, виховувати гуманне та відповідальне ставлення до тварин, чуйність, доброту, милосердя.

Обладнання: роздатковий матеріал, презентація.

 

Хід заходу:

Ведуча 1. 30 листопада у світі відзначається Міжнародний день домашніх тварин. Ідея про заснування цього свята була озвучена на Міжнародному конгресі прибічників руху захисту природи, що проходив в Італії 1931 року. Тоді різні екологічні організації та природоохоронні товариства заявили про готовність організовувати та проводити різноманітні масові заходи, спрямовані на виховання у людей почуття відповідальності за все живе на планеті, і тому числі і за домашніх тварин.

Ведуча 2. І уже з тих пір щороку і присвячується всім одомашненим тварин людиною, що ще не раз нагадати всьому людству про відповідальність за наших «менших братів».

Справжні захисники та борці за права тварин у цей день проводять акції, пікети, флешмоби, виставки кішок та собак. І от одну із таких виставок яку приготували учні нашого класу, я пропоную усім подивитися. Увага на екран..

Фото – виставка «Мій домашній улюбленець»(Супроводжується розповіддю дітей про своїх домашніх улюбленців).

Вірші дітей

Учень 1.

Брати наші менші чи друзі безслівні

Такі часом милі, довірливі, ніжні.

Буває часом і хижі і грізні,

І долі бувають у кожного різні.

Учень 2.

Комусь пощастило, порода у тілі:

І ви вже чистенькі, пухнасті та білі

А хтось просто з двору, без племені – роду

Хоч як би хотів, та не зміниш породу.

Учень 3

І доля вже інша й життя вже собаче

І тільки надія одна -  на удачу,

Що хтось пожаліє, візьме тебе в хату,

Що може служити там будеш багато.

Учень 4.

А в іншого «Віскас», хазяйка заможна,

Усе в тебе є, усе тобі можна.

Спідничка картата, ошийник зі срібла,

І впевненість є, що ти дуже потрібна.

Учень 5.

Брати мої менші, я дуже шкодую,

Що всіх не зігрію, не всіх нагодую.

Та знаю, що люди все можуть змінити,

Що кожного з вас можна просто любити.

Гра «Хто більше?»

 

Ведуча 2. А зараз ми позмагаємось,  хто більше придумає і назве тварин на букву:

В - ведмідь, вовк, ворона, вівця;

С - сорока, сокіл, снігур, собака, слон, скорпіон, скат,  свиня;

Л - лев, леопард, лань, лемур, лайка, лисиця, лось, лоша;

К- кіт, коза, кролик, качка, курка, корова, карась, куниця, кінь;

М - миша, мавпа, метелик, мангуст.

 

Ведуча 1.  Тварина стала вірним другом людини ще в прадавні часи, коли наші пращури змогли приручити диких звірів. І тепер ми не можемо уявити своє життя без веселого собачки і поважного котика. А комусь до вподоби кумедна морська свинка, крихітний хом’ячок або папуга чи пухнастий кролик.

Ведуча 2.Приємно, що у вас також багато маленьких друзів. Це свідчить про ваші добрі серця. Тваринки завжди дарують нам гарний настрій. Сподіваюсь, що зараз вони його вам також подарують.

Танок «Неслухняні  котики».

Ведуча 1.У багатьох із вас є домашні тварини. Підніміть руки, у кого вдома живе песик. А тепер ті, у кого є котик. А хто має іншого домашнього улюбленця?

Ведуча 2.З ваших розповідей зрозуміло, що вашими домашніми улюбленцями є переважно котики та собачки, тож давайте з вами поговоримо про те, як потрібно за ними доглядати. Наші допитливі учні зібрали цікаву інформацію про догляд за тваринками і зараз нею з нами поділяться.

Учень 1. Купання.Песика треба купати не менше ніж раз на місяць. Котика – мити лише, якщо він сильно забруднився або в нього паразити. Купати тваринок можна лише спеціальними шампунями.

Учень 2. Розчісування.  Нині існує величезна кількість різних за­собів, гребінців, кондиціонерів для легкого розчісування шерсті тварин. Їх необхідно підбирати враховуючи особливості вашого  улюбленця(довжина і густота шерсті).

Учень 3. Догляд за кігтями.За необхідності, доведеться зістригати кігті вашому улюбленцеві, щоб він випадково не поранив себе та не зіпсував домашні меблі. Робити це треба вкрай обережно, використовуючи спеціальну кігтерізку, щоб не порізати лапку котика чи собачки.

Учень 4. Зуби.  Потрібно регулярно перевіряти зуби собаки, давати йому гризти кістки. Коту також треба регулярно перевіряти зуби, щоб там не утворювався зубний наліт.

Учень 5. Ніс.  Слідкувати, щоб ніс тварини був чистеньким та не був занадто сухий чи вологий.

Пісня «Мурчик»

 

Ведуча 1 А зараз ми перевіримо,чи зможете ви за описом впізнати тварину. Для цього ми пограємо в гру «Відгадай загадку».

  1.               Їжу різну він вживає

Живе спокійно, не спішить.

А коли сонце спати лягає,

Колючий звір кудись біжить.(Їжачок)

  1.               Великий, сильний, дуже злий,

Охоче йде на полювання.

Ви відгадали – хто такий?

Кажіть відразу, без вагання.(Вовк)

  1.               Бігає, стрибає цей звірок меткий.

І у нього хвостик пишний та рудий.

Легко перестрибує він по гілочках,

Обережний дуже і цікавий, страх! (Білка)

  1.               Часом опускається, щоб грибки зібрати,

Кинеться на дерево, щоб горіх зірвати,

А хто з вас догадається, як він називається?

Не ходжу я, а стрибаю, бо не рівні ноги маю.  (Зайчик).

  1.               По діброві він блукає,

Мед, малинку там шукає,

А прийде зима – в барліг

Він заляже на нічліг.

В сні сопітиме малятко,

Волохате…(Ведмежатко)

  1.               У кущах вона ночує,

І на зайчика полює,

Вся руденька ця сестричка,

А зовуть її…(Лисичка)

 

Ведуча 2Часто тварини допомагають у скрутних ситуаціях, проявляючи гострий розум і кмітливість. Ось декілька цікавих фактів про взаємодію тварин та людей.

1. Собака на прізвисько Буня, якого господарі забрали з притулку, вря­тував їх від озброєного грабіжника, який вночі намагався влізти через вікно в їх будинок під Києвом. Після «зустрічі» із Бунею зловмис­ника забрала швидка медична допомога.

2. У Дніпропетровській обласній адміністрації «працює» справжнісінька кішка по кличці Тигр.У неї, як і в усіх у цій будівлі, п’ятиденний робочий тиждень.  Лежачи на клавіатурі секретарського комп’ютера у приймальні, пухнаста зустрічає відвідувачів. Заробітну платню отримує винятково м’ясом або запеченою рибою. На вихідні чиновники по черзі забирають кицю додому.

3. А зараз в цей важкий час війни нашим воїнам на фронті в боротьбі з ворогом допомагає велика кількість тварин. Наприклад пес Патрон (нар. 2019) — український собака-винюхувач вибухівки. За даними ДСНС, до 19 березня Патрон допоміг виявити понад 90 вибухових пристроїв, встановлених російськими військами.За цей досить короткий час став улюбленим героєм для дорослих і дітей.

 

Пісня «Пес Патрон»


 


Ведуча 1. Тварини дуже близькі до природи, вони відчувають усі природні зміни і можуть їх передбачити. Ця гра допоможе нам зрозуміти, наскільки ви спостережливі.

Гра «Тварини-метеорологи»

Якщо, то буде

-кіт шкребе кігтямипідлогу–вітер

-кіт згортається клубочком – мороз

-собака риє землю –дощ

-собака качається по землі - дощ, сніг

-кіньхропе–негода

-мурашки кидаютьмурашники і йдуть геть–повінь

-павуксидить у серединіпавутини–дощ

-павукплетеновупавутину - гарна погода.


 


Ведуча 2.Сьогодні ми з вами не тільки весело провели час, а й дізнались багато цікавої і корисної інформації про домашніх улюбленців. Тож наш захід хотілося б завершити такими словами: хай ваше серце буде добрим і щирим, чистим і переповненим великою любов’ю і ласкою.

Ведуча 1. Бо всі ми в світ прийшли, щоб жити,

Добро творити на землі.

Учіться, діточки, любити,

Навчайтеся, покималі.

Учень 1.Усіприйшли в цейсвіт, щобжити:

Великізвірі і малі.

Людина в світприйшла — любити,

Добро творити на Землі!

Учень 2. Любіть попри все свого милого меншого друга!

Болише на Вас і надієтьсявін на Землі!

Для нього Ви - Всесвіт! Для нього - частинка Ви Бога!

Ніколи, панове, його не лишайте в біді!

Учень 3.В свійдімзаберітьбезпритульну, нещаснутварину!

Вона подарує Вам безлічщасливиххвилин!

Вона з Вами в радості буде і в тужну годину,

Ви лишпожалійтеїї, подаруйтесвійдім!

Учень 4. Якбинашідрузіхвостаті могли говорити,

Вони б розказати нам все про своїпочуття!

Болише вони нас душеюуміютьлюбити,

Й своїдаруватималенькі-великісерця!

 

 

1

 

docx
Додано
13 вересня
Переглядів
225
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку