Відеозаняття з сенсорного розвитку для дітей раннього віку
«День народження зайчика»
Програмовий зміст: Закріпити з дітьми основні кольори (червоний, жовтий, синій, зелений). Продовжувати вчити розрізняти поняття «один – багато» та «довгий - короткий». Повторити геометричні фігури ( круг, квадрат, трикутник). Формувати вміння орієнтуватися в просторі. Розвивати логічне мислення, увагу, зорову пам’ять, мовленнєве спілкування. Виховувати пізнавальний інтерес до занять.
Матеріал: повітряні кульки основних кольорів (червоного, жовтого, синього,зеленого), іграшковий зайчик, геометричні фігури:круги червоного кольору та квадрати синього кольору .
Хід заняття:
Довгі вуха стирчать
З переляку аж тремтять,
Це маленький пострибайчик,
Звуть його лякливий …( Зайчик)
ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА
«На галяві зайці танцювали».
“У цирку”
Програмовий зміст:закріпити з дітьми різні види ходьби (на носках,на п’ятках,з високим підніманням колін,ходьба на зовнішній та внутрішній стороні ступні),бігу(звичайний біг,з високим підніманням колін, захльостом голені) та стрибків на двох ногах.Закріпити ЗР вправи з обручами під музику.Продовжувати вчити дітей ходьби в рівновазі по гімнастичній лаві, пролізати під дугою на колінах та кистях рук. Вдосконалювати навички стрибків з обруча в обруч на двох ногах.Удосконалювати навички метання м’ячика в ціль,розвивати окомір та спритність під час гри “Цілься краще”. Розвивати вміння володіти своїм тілом під музику,самоконтроль під час виконання вправ,вдосконалювати вміння використовувати здобуті навички для подальшого розширення особистого досвіду.
Ігрова мотивація:заняття проводить вихователь у костюмі клоуна. Наприкінці заняття нагороджує дітей гостинцями.
Інвентар:обручі по кількості дітей,гімнастична лава та гімнастична дуга,3 обручі,маленькі м’ячі,шнур.
Нетрадиційне обладнання:кільця з пластикових пляшок для метання м’ячиків,велика цукерка.
Вступна частина
Діти заходять до зали і шикуються в одну колону.
Клоун: Добрий день, діти. А ви впізнали мене мене?Так,я клоун. А завітав я до вас із цирку,приніс вам обруч. Я знаю багато різних вправ з обручем і хочу ,щоб ви разом зі мною зробили зарядку.
Шикування дітей в колону по одному.
Ходьба на носках (20с),ходьба на п’ятках (20с),ходьба з високим підніманням колін (20с),ходьба на зовнішній стороні ступні (20с),ходьба на внутрішній стороні ступні (20с),стрибки з просуванням вперед (20с),біг звичайний (25с),біг з високим підніманням колін (20с),захльостом голені (20с),ходьба звичайна (20с), вправа на дихання (4 р).
Перешикування на три ланки.
ЗРВ з обручами під музику
1.”Подивись в обруч” (8 р)
В.П.- с.,ноги нарізно,обруч в руках
1.Обруч підняти вгору,подивитись вгору.
2.В.П.
2.”Поверни обруч”( 8 р)
В.П.- с.на колінах,обруч в руках перед собою.
1.Поворот тулуба вправо,обруч вправо.
2.В.П.
3-4.Те саме в іншу сторону.
3.”Поклади і візьми”(8 р)
В.П.- с.ноги разом,п’яточки разом,носочки нарізно.
1.Присісти,обруч покласти перед собою.
2.Встати руки на поясі.
3.Присісти,взяти обруч,показати перед собою.
4..В.П.
4.”Не впусти”(8 р)
В.П.- с.ноги нарізно,обруч на шиї,руки на поясі.
1.Нахил вперед,руки в сторони.
2.В.П.
5.”Підстрибування” (10 р) - (12 р)
В.П.- с. стоячи в обручі,ноги разом,руки на поясі.
Основна частина (доз. 3 р)
Поточно-коловий спосіб організації
-гімнастична лава
-гімнастична дуга
-обручі
1.Ходьба по гімнастичні лаві в різновазі.
2.Повзання під дугою на колінах та кистях рук.
3.Стрибки на двох ногах з обруча в обруч.
Рухлива гра “Цілься краще” (3 р)
Фронтальний спосіб організації.
-м’ячики
-обручі з пластикових пляшок
Заключна частина
Шикування в колону по одному.
Ходьба звичайна (20 с),легкий біг (20 с),вправа на дихання(3 р).
Психогімнастика “Я клоун”
Клоун хвалить дітей за те,що вони спритні та спортивні,уважні та кмітливі.А в грі перемогла дружба,тому чарівна цукерка дарує всім гостинці.
Клоун роздає цукерки.
Наш девіз: ”Наше здоров’я в порядку,бо ми робимо зарядку.”