" День народження зайчика "

Про матеріал
Дистанційне заняття з сенсорного розвитку для дітей раннього віку Тема : " День народження зайчика"
Перегляд файлу

Відеозаняття з сенсорного розвитку для дітей раннього віку

«День народження зайчика»

Програмовий зміст: Закріпити з дітьми основні кольори (червоний, жовтий, синій, зелений). Продовжувати вчити розрізняти поняття «один – багато» та «довгий - короткий». Повторити геометричні фігури ( круг, квадрат, трикутник). Формувати вміння орієнтуватися в просторі. Розвивати логічне мислення, увагу, зорову пам’ять, мовленнєве спілкування. Виховувати пізнавальний інтерес до занять.

Матеріал: повітряні кульки основних кольорів (червоного, жовтого, синього,зеленого), іграшковий зайчик, геометричні фігури:круги червоного кольору та квадрати синього кольору .

                                                            Хід заняття:

  •         Доброго дня, дітки. Сьогодні у маленького звірятка День народження  і воно запросило нас до себе на гостини.
  •         Ось послухайте загадку і скажіть про яке звірятко йде мова?

C:\Users\Snizhinka\Downloads\IMG_20230215_093432.jpg 

 

Довгі вуха стирчать

З переляку аж тремтять,

Це маленький пострибайчик,

Звуть його лякливий …( Зайчик)

 

 

 

  •         Молодці, дітки, так це зайчик.
  •         А ви любите ходити на День народження? ( Я думаю, що так.)
  •         Діти, а що дарують імениннику на День народження? ( Вірно, подарунки).
  •         Я пропоную подарувати нашому зайчику ось ці різнокольорові повітряні кульки. Подивіться які вони красиві.

C:\Users\Snizhinka\Downloads\IMG_20230215_093625.jpg

 

 

  •         Давайте розглянемо їх та назвемо форму та колір кожної кульки.

 

C:\Users\Snizhinka\Desktop\IMG-4112af6575723d0ef3216675134243bd-V.jpg

 

 

  •         Якої форми всі кульки?( Молодці! Круглої.)
  •         На яку геометричну фігуру вони схожі? ( Так, діти, на круг.)
  •         Якого кольору ця кулька? ( синього)
  •         А ця кулька, якого кольору? ( червоного.)

 

  •         А ця кулька? ( жовтого.) Молодці!
  •         Подивіться , а ця кулька? ( зеленого.)
  •         Які ви в мене молодці! Вірно назвали кольори всіх кульок.
  •         Ой, а хто це нас тут чекає?
  •         Привіт, Зайчику, з Днем народження тебе!
  •         Діти, давайте погладимо зайчика, який він ? ( Так, м’якенький, пухнастий.)
  •         А які у зайчика вушка?( довгі), а хвостик?( короткий) Молодці!

C:\Users\Snizhinka\Downloads\IMG_20230215_103255.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  •         Дітки, а скільки у нас іменинників сьогодні? ( так, один), а скільки кульок? ( багато).
  • Зайчику, ми тобі даруємо всі ці кольорові кульки!
  •         Діти, зайчик дякує  нам за такий чудовий подарунок.  І запрошую нас потанцювати. )

 

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

 «На галяві зайці танцювали».

  •         Дітки, а ви  любите гратися  в ігри? ( Так.) І зайчик  дуже любить. Давайте пограємося.
  •         Подивіться , що у мене є? Що це? ( Так, це геометричні фігури. Молодці!)

 

C:\Users\Snizhinka\Desktop\IMG-fc47f1054dc64e697c2fbaa5b209166c-V.jpg

  •         Давайте розглянемо їх. Яка це геометрична фігура? ( Так, це круг.), а якого  він кольору? ( червоного) Молодці!
  •         А це яка геометрична фігура? ( Вірно, це квадрат.) Якого він кольору? ( синього.) Молодці!
  •         Давайте з цих геометричних фігур ми викладемо доріжку для нашого зайчика. Будемо викладати чергуючи геометричні фігури: викладаємо синій  квадрат, потім червоний круг, знову синій квадрат і червоний  круг…
  •         Діти, подивіться, яка гарна доріжка в нас вийшла! Зайчику дуже подобається наша доріжка. Молодці , малята!

 

 

 

 

C:\Users\Snizhinka\Desktop\IMG-0b49d9a28ef9d267044bada538ac9999-V.jpg

 

  •         Зайчик дякує, що ми завітали до нього в гості та розважили його.
  •         До побачення ,малята, до нових зустрічей!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\Snizhinka\Desktop\IMG-4112af6575723d0ef3216675134243bd-V.jpg

 

C:\Users\Snizhinka\Downloads\IMG_20230215_103255.jpg

C:\Users\Snizhinka\Desktop\IMG-0b49d9a28ef9d267044bada538ac9999-V.jpg

C:\Users\Snizhinka\Desktop\IMG-fc47f1054dc64e697c2fbaa5b209166c-V.jpg

C:\Users\Snizhinka\Desktop\IMG-0330e89ca0780491c65ec461a29f83f1-V.jpg

C:\Users\Snizhinka\Desktop\IMG-0b49d9a28ef9d267044bada538ac9999-V.jpg

C:\Users\Snizhinka\Desktop\IMG-0da1713c777d8dd0d32f0da3ee1d4859-V.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\Snizhinka\Downloads\IMG_20230215_093625.jpg

 

 

C:\Users\Snizhinka\Downloads\IMG_20230215_093432.jpg

 

“У цирку”

Програмовий зміст:закріпити з дітьми різні види ходьби (на носках,на п’ятках,з високим підніманням колін,ходьба на зовнішній та внутрішній стороні ступні),бігу(звичайний біг,з високим підніманням колін, захльостом голені) та стрибків на двох ногах.Закріпити ЗР вправи з обручами під музику.Продовжувати вчити дітей ходьби в рівновазі по гімнастичній лаві, пролізати під дугою на колінах та кистях рук. Вдосконалювати навички стрибків з обруча в обруч на двох ногах.Удосконалювати навички метання м’ячика в ціль,розвивати окомір та спритність під час гри “Цілься краще”. Розвивати вміння володіти своїм тілом під музику,самоконтроль під час виконання вправ,вдосконалювати вміння використовувати здобуті навички для подальшого розширення особистого досвіду.

Ігрова мотивація:заняття проводить вихователь у костюмі клоуна. Наприкінці заняття нагороджує дітей гостинцями.

Інвентар:обручі по кількості дітей,гімнастична лава та гімнастична дуга,3 обручі,маленькі м’ячі,шнур.

Нетрадиційне обладнання:кільця з пластикових пляшок для метання м’ячиків,велика цукерка.

Вступна частина

Діти заходять до зали і шикуються в одну колону.

Клоун: Добрий день, діти. А ви впізнали мене мене?Так,я клоун. А завітав я до вас із цирку,приніс вам обруч. Я знаю багато різних вправ з обручем і хочу ,щоб ви разом зі мною зробили зарядку.

Шикування дітей в колону по одному.

Ходьба на носках (20с),ходьба на п’ятках (20с),ходьба з високим підніманням колін (20с),ходьба на зовнішній стороні ступні (20с),ходьба на внутрішній стороні ступні (20с),стрибки з просуванням вперед (20с),біг звичайний (25с),біг з високим підніманням колін (20с),захльостом голені (20с),ходьба звичайна (20с), вправа на дихання (4 р).

Перешикування на три ланки.

ЗРВ з обручами під музику

1.”Подивись в обруч” (8 р)

В.П.- с.,ноги нарізно,обруч в руках

1.Обруч підняти вгору,подивитись вгору.

2.В.П.

2.”Поверни обруч”( 8 р)

В.П.- с.на колінах,обруч в руках перед собою.

1.Поворот тулуба вправо,обруч вправо.

2.В.П.

3-4.Те саме в іншу сторону.

3.”Поклади і візьми”(8 р)

В.П.- с.ноги разом,п’яточки разом,носочки нарізно.

1.Присісти,обруч покласти перед собою.

2.Встати руки на поясі.

3.Присісти,взяти обруч,показати перед собою.

4..В.П.

4.”Не впусти”(8 р)

В.П.- с.ноги нарізно,обруч на шиї,руки на поясі.

1.Нахил вперед,руки в сторони.

2.В.П.

5.”Підстрибування” (10 р) - (12 р)

В.П.- с. стоячи в обручі,ноги разом,руки на поясі.

Основна частина (доз. 3 р)

Поточно-коловий спосіб організації

-гімнастична лава

-гімнастична дуга

-обручі

1.Ходьба по гімнастичні лаві в різновазі.

2.Повзання під дугою на колінах та кистях рук.

3.Стрибки на двох ногах з обруча в обруч.

Рухлива гра “Цілься краще” (3 р)

Фронтальний спосіб організації.

-м’ячики

-обручі з пластикових пляшок

 

Заключна частина

Шикування в колону по одному.

Ходьба звичайна (20 с),легкий біг (20 с),вправа на дихання(3 р).

Психогімнастика “Я клоун”

Клоун хвалить дітей за те,що вони спритні та спортивні,уважні та кмітливі.А в грі перемогла дружба,тому чарівна цукерка дарує всім гостинці.

Клоун роздає цукерки.

Наш девіз: ”Наше здоров’я в порядку,бо ми робимо зарядку.”

 

docx
Додано
16 березня 2023
Переглядів
450
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку