День святого Валентина

Про матеріал
Даний матеріал містить цікаві конкурси, веселі завдання, які можна використати при підготовці до свята Валентина. Розробка буде цікава для учнів 5-6 класів
Перегляд файлу

 

 

Сценарій конкурсно-розважальної програми „День Святого Валентина”
                                                  Клас: 5

Мета: Розширити знання дітей про звичаї, традиції народів Європи. Розвивати: кругозір, уважність, навички правильного використання мовних форм ввічливості. Навчити чемно ставитися до людей вміння слухати. Формувати: культуру поведінки, культуру почуттів, знання учнів про свято, про традиції, обряди в різних країнах світу;

Виховувати: дружелюбність, наполегливість, добрі взаємовідносини, любов до прекрасного.

Обладнання: 10 сердечок червоного кольору, 10 сердечок синього кольору,  все що потрібно для створення валентинки своїми руками, ручки, олівці,  наклейки, цукерки, яблука, апельсини, паперові літачки, музичний супровід, великі літери на форматі А-4, повітряні кульки, гра «Дартс».


Ведуча 1: Коли приходить день святого Валентина, у повітрі немов розчиняється романтика. У цей день закохані всього світу , щоб висловити свої почуття, надсилають одне одному поштові листівки ( Валентинки ) у формі сердечок, дарують червоні троянди. Головне - не забувати, що є на світі важлива, дорога для вас людина і привітати її.
Ведуча 2: Скільки цікавих легенд, віршів, романів та пісень написано про кохання! Воно буває різним і романтичним, трагічним, щасливим, взаємним, першим і останнім.
Ведуча 1: Воно крихке й тендітне. Тож бережіть своє кохання, розумійте , не ображайте один одного.
Ведуча 2: На телебаченні, будинках культури, на дискотеках в цей день проводяться конкурсні програми на зразок „Кохання з першого погляду”. Ми теж сьогодні зібрались на святкову розважальну програму „З Днем Святого Валентина”.
Ведуча 1: В програмі беруть участь учні нашої школи. Ми  приготували валентинки і оплесками зустрічаємо конкурсантів. Щоб утворилася пара, хлопці та дівчата поєднуються за кольором сердечка.
Ведуча 1. Конкурс називається „Щасливе обличчя Валентина”. Як ви думаєте, яке воно? Зараз кожна пара отримає фломастери і папір. Вам треба намалювати половинку обличчя Валентина. Потім хлопець і дівчина з’єднають половинки. Виграє та пара, у якої обличчя найкрасивіше і виглядатиме так, як ніби його малювала одна людина.

Ведуча 2. Існує така мудрість, що дівчина і жінка любить вухами. Уявіть собі ситуацію, що маєте 1 хвилину, щоб сказати дівчині комплімент. Конкурс „Комплімент „

Ведуча 1. Продовжуючи цю тему хочу сказати, що чоловік любить очима. Тому зараз хлопцям треба виконати доволі складне завдання. Сьогодні наші дівчата особливо чарівні, вони виглядають як принцеси на балу. І це не могли не помітити хлопці. я запрошую із різних пар дівчину і хлопця. Вони повертаються спинами. Хлопець відповідає на питання ведучої.  ( Як одягнена дівчина?)

Ведуча 2. Конкурс „Знайти пару”. Ви, мабуть пам’ятаєте, що в давні часи в кожної дами був свій лицар. Зараз ви отримаєте картки, на яких написані імена Дам і Кавалерів. Поряд з цим ім’ям треба написати їх коханої або коханого. Наприклад: Попелюшка - Принц.


1) Адам – Єва
2) Руслан – Людмила
3) Ромео – Джульєта
4) Майстер  – Маргарита
5)  Красуня – Чудовисько
6) Герда – Кай
7)  Наталка – Петро

8)Мальвіна –П’єро

9) Лисиця Аліса – Кіт Базиліо

10) Аріадна - Тессей



Ведуча1. Кажуть, що в коханні іноді зайві слова. Наступний конкурс називається „Зрозумій мене без слів”. Хлопці запрошують дівчат на побачення жестами. Кожен отримує тему.


Прийти в театр

Прийти сапати картоплю

прийти поплавати в басейні

поїхати відпочивати на Мальдіви

піти покататися на ковзанах

запросити на танок

піти пообідати в кафе



Ведуча 2. Конкурс „Принцеса на горошині”. Кожна дівчина сідає на стілець відчути та відгадати скільки цукерок знаходиться в пакеті.
Ведуча 1.
Дівчатка, ми знаємо, що у нас немає проблем з інтелектом. Доказом цього стане наш  конкурс «Збери літери».
Правила наступні: я зачитую питання, дівчата їх відгадують і вибудовують слово з літер, які в них на аркушах.
Треба рухатися і швидко переміщатися з літерами. Слово складаємо зліва направо, щоб ми, глядачі змогли його прочитати.
Дівчатам
1.Білий ведмідь, що шукає друзів Півночі. УМКА
2.Чоловіча прикраса під носом. ВУСА
3.Буває англійська, буває німецька, а наша українська. МОВА
4.Моя хресна моєму татові та мамі. КУМА
5.Змелені зерна пшениці. МУКА
6.Розділовий знак. КОМА
7.Нічний великий птах. СОВА
8.Нею косять, а дівчата заплітають. КОСА
9.Усик, Клички.  БОКС

Ведуча 2.

Хлопцям
1.Суха трава, їжа для тварин. СІНО
2.Пестлива форма від слова «кішка». КІСА
3.Що нас катає взимку. САНІ
4.Місце в кінотеатрі, де можна придбати квиток. КАСА
5.Її заплітають дівчата. КОСА
6.Страва з крупи і води, в казках її варять  навіть із сокири. КАША
7.Багаж, який ми тягнемо в руках, але своя не тяжка. НОША
8.Торгівельна компанія, яка виробляє телевізори, магнітофони, телефони. Є
Нокіа, є Самсунг, а є ...СОНІ
9.Радіо – наше, школа – наша, вчителі - НАШІ

Ведуча 1. Наступний конкурс «Хто швидше». Наш зал розділений умовно на дві частини. Учасники стають один навпроти одного, якомога далі від лінії. На кожній половині по 10 паперових літачків. Час 60 сек. За цей час хлопці та дівчата  перекидають літачки. В якої команди літачків менше.

Ведуча 2. Конкурс «Яблуко»

По колу передається яблуко особливим чином – він і вона затискують його лобами і виконують повільний танець. Та пара, що впустила яблуко, виходить з гри. Перемагають ті, хто втримав яблуко найдовше.

Ведуча 1.  "Вгадай ПРЕДМЕТ". Для пар по черзі.
1. Літальний апарат (повітряна кулька)
2. Талісман від пристріту (шпилька)
3. Деревообробний верстат (точило)
4. Засіб для заощадження гривень (копійка)
5. Кубики кальцію без "Орбіта" (крейда)
6. Настільний світильник "Ретро" (свічка)
7. Пакет "Чорного золота" (перець)
8. Засіб для "обігріву" (гірчичник)
Задля підказки ведучому можна вказувати на якусь букву.

Ведуча 2. Конкурс «Солодкий мандарин»

Пара стає один напроти одного. У праву руку дівчини і парубка кладеться мандарин. Вільною рукою учасник накриває руку партнера. Завдання конкурсантів - очистити мандарин від шкірки, не змінюючи положення рук, і з'їсти його. Виграє пара, котра першою виконає це завдання.

Ведуча 1. Конкурс «Подарунок»

Ви, як справжній джентльмен, обов'язково повинні піднести своїй дамі подарунок. Але від краси своєї подруги у вас відібрало мову, і тому вам належить пояснити їй, що ви хочете подарувати, використовуючи лише жести..
Учасники тягнуть з капелюха предмети.

Ведуча 2. Конкурс «Кулінарний»

А тепер ми пропонуємо хлопцям на якийсь час всім стати кулінарами. Я буду називати парам по черзі назви продуктів, а ви повинні швидко визначити, до якого виду вони належать (м'ясо, птиця, риба, напій, овоч, фрукт і т.д.).
 


1. Петрушка (овоч)
2. Кумис (напій)
3. Фісташки (горіхи)
4. Брусниця (ягода)
5. Хурма (фрукт)
6. Бички (риба)
7. Рис (крупа)
8. Кавун (ягода)
9. Кокос (горіх)
10. Ківі (фрукт)


 

Ведуча 1. Конкурс «Танцювальний». Всі учні танцюють біля стільчиків. Після закінчення музики один стільчик прибирають. Виграє той, хто залишається останній сидіти на стільчику.

Ведуча 2. Конкурс «Стріли Амура». Учасники по черзі попадають дротиками дартц у повітряну кульку.

Ведуча 1. Всі вже знають, чому 14 лютого вважають Днем закоханих. Але хто знає що-небудь про «найдавнішу валентинку»? Наприкінці ХІІІ ст. набуло популярності надсилати романтичні послання коханій людині. Найдавніша валентинка зберігається у Британському музеї в Лондоні. Ця листівка підписана герцогом Орлеанським Чарльзом 1415 року. Водночас, він був ув’язнений і таємно відправив послання-кохання своїй дружині.

Ведуча 2. Кохання… Ніхто не в змозі пояснити, що ж це таке. Це велика загадка життя. Люди кохали один одного завжди.
А зараз ми звернемось до статистики для дорослих: з’їдаючи плитку шоколаду вагою 113 грамів, отримуємо 616 калорій, котрі можна відпрацювати, танцюючи вальс впродовж 2 годин 28 хвилин або цілуватися протягом 6 годин 11 хвилин.

Ведуча 1. Кожна закохана пара хоча б раз у своєму житті виконувала найромантичніший танок. І зараз ми залюбки подивимося, як наші утворені пари будуть виконувати його, але під ту мелодію, яку ми включимо.
(Пари по черзі виконують танок під різні музичні композиції)


Ведуча 2. Швидко плине час. Сторіччя за сторіччям, разом і з ним змінюємося і ми.


Ведуча 1. А що ж кохання? Можливо, воно вже не існує – подумає іноді хтось і хочеться тоді крикнути: «Ні, ні й ще раз ні! Любов жива і ніколи не зникне, доки існує життя. Адже кохання і є життя!»


Ведуча 2. І цей день, День святого  Валентина – це свято здійснення найпотаємніших мрій.

Ведуча 1. Ідіть на зустріч коханню. І хто знає, можливо, сьогодні стріла Амура із солодкою отрутою раптово наздожене вас і ваше серце ніколи не буде самотнім!

docx
Додано
20 лютого 2022
Переглядів
338
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку