Сценарій презентації 5 класу
Учень 1. Вітаємо всіх вас! Берімось до праці,
Бо ще не було в нас таких презентацій.
Нелегко отак за однісіньке свято
Про клас наш багато-чого розказати.
(демонструють плакат з девізом класу)
У нас немає «Ти»,
У нас немає « Я»,
Ми єдиний клас,
Ми одна сім’ я!
Учень 2. МИ дууууже стараємося, але у нас ще не дуже виходить завжди дотримуватися цього правила!
Учень 3. Та всіх нас обєднує лише одно:
Мріємо, щоб в душах розквітло добро.
Прагнемо дружно і весело жити,
Добре навчатись і край свій любити.
Учень 4. МИ – учні 5 класу Великокурінської школи!
Учень 5. МИ – маленька частинка великої шкільної родини!
Учень 6. МИ – майбутнє неньки України!
Учень7. Тож ми розпочнемо, бо гості в нас нині.
Зібрались найближчі у коло родинне –
Батьки й педагоги, тож справу серйозну
Почнем і представимо зараз ми кожного.
(учні розповідають про себе, демонстрація презентації)
Учень 8. Навчаємось ми – хто як може, звичайно,
Усе прочитаєм, напишем охайно,
То віршик напам’ять, то правило знову,
Та нам – не набридло, знання – це основа!
Учень 9. А потім - до цілі, а потім – до мрії!
Нам наші таланти дарують надію.
А ми ж їх не просто так-сяк закопаєм –
Ми їх розвиваєм, СЕБЕ розвиваєм!
І хочемо ми, щоб у нашому класі
Для кожного мрія його відбулася.
Учень 10. А помріяти ми дуже любимо, особливо про те, як весело провести перерву, канікули, або … (розігрування усмішок в ролях)
Вчителька:
- Артеме, назви два займенники.
- Хто, я?
- Молодець, 12.
Учитель цікавиться:
— Чому ти не був учора в школі?
— Ви ж казали, якщо я не виконаю домашнього завдання, щоб у школі не з’являвся…
— От якби-то контрольні писати на Місяці.
— А чому?
— Бо там всі предмети в шість разів легші.
Учень 11. А наші дівчата які мрійниці, ось послухайте який диво-сон їм наснився!
(дівчата виконують пісню «Диво-сон»)
Диво-сон
1. Ви не повірите, нам, друзі,
Усім той самий сон наснився,
Де ми дорослі, не школярки,
Де мрія кожної здійснилась:
Приспів:
Софія Петрик – це хірург відмінний,
Ілона наша – програміст у фірмі,
Зустріли Яну Мирончук в лікарні,
Дівчаток – Лєну, Віку й Марію –
В перукарні.
Яскрава зірка – це Софійка,
Працює в школі наша Фальчик Віка.
А Сашка Лащ – це масажист чудовий
Позбавить миттю спину вам від болі.
Професії прекрасні у дівчаток,
Бо школа – це чудовий старт-початок!
2. Ось чути сміх і чути гамір,
Юрба дітей біжить за нами.
Це не ляльки, це наші діти,
А ми дорослі, їхні мами.
Приспів:
На збори в школу поспішає Саша,
Смачненьку кашку варить мама Маша,
Гуляють з дітьми Софійка і Яна,
У Віки донечка така слухняна.
Олена сина повела в садочок,
Ілона, Віка і Софія мають гарних дочок.
3. Ось ми старенькі в окулярах
Плетем шкарпетки, внуків няньчим,
Смачні печемо пиріжечки
І любим поратись на дачі.
Приспів:
Бабуся Яна сто рецептів знає,
Квітник чудовий бабці Віки мають,
Ілона й Маша – невтомні трудівниці
Й Софіям без роботи не сидиться.
Бабуся Лєна внучку научає,
Цікаву казку їй розповідає.
4. З тих пір, як диво-сон скінчився
Не поспішаєм підростати,
Ми з радістю ідем до школи,
Ми прагнемо багато знати.
Приспів:
Знання корисні, наче вітаміни,
В житті згодяться всім нам неодмінно.
Ми старанні всі, ми є дуже вмілі,
Хоч часом ми буваєм і ліниві.
Ми намагаємося гарно вчитись,
Щоб ви могли за нас усіх гордитись.
Учень 12. -Усім так цікаво, як нам у 5 класі, всі до нас приходять: і директор, і вчителі, і психолог, соціальний педагог, медсестра.
Учень 13. - Подивіться, друзі, до нас навіть учні початкової школи( з іронією) завітали.
Учень 4 класу. - Ви сьогодні, наче справжні зірки, в центрі уваги! А нам дуууже кортить дізнатися, як то воно бути п’ятикласниками, то ж дозвольте взяти у вас інтерв’ю.
- Які нові предмети «з’явилися» у 5 класі?
- Які «лишилися» з початкової школи?
- Чи багато домашніх завдань вам задають?
- Скільки часу вам потрібно на їх виконання?
- А ви списуєте на контрольних?
Учень 4 класу. - А тепер перевіримо, які знання ви отримали за час навчання в 5 класі! Та не хвилюйтеся! В питаннях швидше ви орієнтуйтеся!
- Скільки учнів у вашому класі?
- Скільки дівчаток?
- Скільки хлопчиків?
- Як звати вчителя математики?
- Скільки уроків у середу?
- Як звати вчителя малювання?
- Хто сьогодні чергував у класі?
- Скільки разів на тиждень у вас англійська?
- А математика?
Учень 4 класу. - Дякуємо вас, дорогі друзі, за ваші відповіді! Тепер і нам не так боязко буде переходити до 5 класу!
(учні виконують пісню «Школярі-школярики»)
Школярі-школярики
1. На підвіконні в класі квіти,
Навпроти - Гоголя портрет.
А ми блукаємо по світу
Через мережу «Інтернет».
Якби не вчилися у школі,
Ніколи б не почули ми
Про теорему Піфагора,
І про частинки «не» і «ні».
Приспів:
Школярі - школярики,
Очі, як ліхтарики
По законах фізики
Зимно край вікна.
Школярі - школярики,
Очі, як ліхтарики,
По законах лірики -
Круглий рік весна!
Але найкращий час у школі,
Це добре знає кожний клас,
Коли співа веселий дзвоник
І на перерву кличе нас.
У всіх такі цікаві теми:
Про макіяж і Брітні Спірс
І тільки мій рудий Ромео
Про мене знов складає вірш.
Приспів.
Учень 14. Дорогі наші вчителі, придивіться до нас – і ви зрозумієте, що ми – незвичайні діти.
Учень 15. Ви знаєте, чому наш клас називається «П’ятим»? Ні? Ну, дорослі добре знають, що п’ятірка була у школі відмінною оцінкою.
Учень 16. Виходить, ми – так собі, середнячки???
Учень 1. Та ні, навпаки: ми рухаємось лінією відмінників аж до 11 класу.
Учень 2. Геніально!
Учень 3. Не відволікайте мене, генії! Йдіть краще в дорогу збиратись, старша школа все-таки. (діти виходять)
Учень 4. Дорогі наші вчителі, і без слів зрозуміло, що ми будемо хорошими учнями. Погляньте тільки на багаж, який ми з собою взяли у середню школу.
(Вносять коробки: ЗНАННЯ, ВМІННЯ, ТРУДНОЩІ, ПЛАНИ, НАПОЛЕГЛИВІСТЬ, ВИМОГЛИВІСТЬ ДО СЕБЕ, ЗРАЗКОВА ПОВЕДІНКА, СТАРАННІСТЬ, ЩИРІСТЬ, ДОБРОЗИЧЛИВІСТЬ, ПОВАГА, ПРАЦЬОВИТІСТЬ, ГУМАННІСТЬ, ГАРНИЙ НАСТРІЙ, ЩИРІ УСМІШКИ,ВМІННЯ ДЯКУВАТИ)
Учень 5. Візьмемось за руки, залишивши всі турботи.
Учень 6. Візьмемось за руки, відкривши серця.
Учен7. Візьмемось за руки і на шкільній дорозі
Учень 8. До випускного разом йтимо до кінця!