День знань у 5 класі! Перший урок - обговорення основних відомостей про Україну, значення кожного учня в створення гарного майбутнього нашої держави!!! Цікавий автопортрет класу!

Про матеріал

Матеріал,який допоможе познайомити учнів 5-х класів з основами патріотичного виховання, а також,що важливо на першому уроці в 5 класі - це знайомство! Цікаві матеріали для діток!!!!

Перегляд файлу

Класна година на День знань - 1 вересня, 5 клас

Тема : «Україна – моя рідна Земля». Знайомство з 5 класом!

Мета: поглибити знання учнів про Україну, формувати почуття належності до свого країни, до історії та традицій, розвивати критичне мислення, вміння одержувати та аналізувати  інформацію, порівнювати, робити висновки, збагачувати мовлення,виховувати любов до рідного краю, дбайливе ставлення до рідної землі, створення автопортрету класу!!!!

Обладнання: карта світу, карта України,  атласи «Моя Батьківщина», відеоролики про Україну, плакати «Державні символи України», «Ми діти твої, Україно», тексти віршів та пісень, папки з завданнями для групової роботи.

 

І.Перебіг уроку

   Доброго дня, мої любі п’ятикласники ! Сьогодні у нас незвичайний урок,він є першим вашим уроком у цьому навчальному році, і першим уроком у основній школі. Я вітаю вас із початком нового навчального року і щиро вірю, що наша з вами співпраця буде довгою і плідною ( зачитуємо слова на дошці)

              Хай буде нам день оцей,як свято

Хай буде радість у очах батьків

Хай кличе дзвоник нас до знань завзято,

Хай буде радість щирою від слів!

Для того щоб почати перший урок, тема якого « Україна – моя рідна Земля», ми звами маємо познайомитись. Мете звати Наталя Василівна, а як звати наших дівчаток?(дів. Відповідають), а хлопчиків?(хлоп. Відповідають). Молодці, мабуть, добре вдома поснідали, добре відпочили влітку і вже всі готові гризти граніт науки.

 

ІІ.Мозковий штурм «Батьківщина для мене….»

Учитель пропонує продовжити речення

  • Батьківщини для мене….
  • Я люблю Україну, бо…

 

Кожна людина є хоч і невеликою, але все ж частиною держави. Це накладає на кожного представника народу нехай малу, але відповідальність за те, що відбувається в нашій країні. Тому з дитинства необхідно замислюватися про те, як можна було б поліпшити країну і державу, зробити її більш приємним місцем для перебування та життя. Звичайно, далеко не кожен з тих, хто замислюється, зможе привнести і додуматися до чогось дійсно корисного, але, чим більше таких буде, тим більша ймовірність успіху. Оця частинка нашої держави – це є наш клас! Де ми повинні вчитися бути гарними людьми, ми маємо вчитися любити свою Батьківщину, поважати одне одного. Кожен з учнів нашого класу є представником певної родини. А наша країна Україна – це велика родина, яка складається з кожної вашої родини!

(Звучити пісня)

Ми живемо в найкращій країні на Землі: із зеленими лісами і гаями, блакитними ріками і озерами, щедрими полями і садами. Ми любимо свою мелодійну мову. Не все сьогодні добре в нашій славній країні, нелегкі часи вона переживає, проте всі ми добре знаємо, що якщо всі  ми,кожен на воєму місці, буде відповідально ставитись до покладених  на них обов’язків, то все тоді буде,як треба!

(Діти читають вірші)

Заніс рідний вітер у серце зернину, 
І чисте колосся з душі проросло. 
Лише Батьківщина, лише Україна 
Покладе надію мені на чоло. 

Ідуть місяці і роки без упину, 
Й немало спливло вже тієї води. 
Лише Батьківщина, лише Україна 
Залишиться в серці моїм назавжди. 

За волю стоятиму я до загину 
І прапор Шевченка онукам віддам. 
Лише Батьківщина, лише Україна 
Світитиме вічно прийдешнім вікам. 

 

Не згасне народ, що по вільній стежині 
Ітиме до щастя, тепла й доброти. 
Лише Батьківщина, лише Україна 
Всіх нас приведе до святої мети!

  • Наша земля славиться плодючою землею, працьовитими людьми, багатою природою, дзвінкими піснями. У піснях народ співав про тяжке життя,  про рідний край,  про любов і свободу. Одна з них – сучасна пісня, яка прославляє рідну землю – «Моя Україна». Якщо вам сподобається пісня, можете підспівувати. (У кожного учня – аркуш зі словами пісні).
  • Кожна людина у свій день народження отримує багато побажань. Що б ви хотіли побажати нашій країні?  (Висловлювання дітей).
  • Що потрібно робити людям, щоб їхня земля процвітала?
  • А що можете робити для своєї країни ви вже сьогодні?
  • Я бажаю вам успіхів у навчанні, у всіх ваших справах, бо від успіху кожного громадянина кращою стає вся держава. Давайте любити, цінувати, берегти свій рідний край, робити все можливе для його процвітання.

 

 

ІІІ.Створення автопортрета класу

Попереду у нас багато складних і цікавих справ, і я сподіваюся, ми з вами познайомимося ближче. Але тепер мені хотілося б трохи дізнатися про загадкового незнайомця на ім'я 5-А клас. (Показує на аркуш ватману, прикріплений до стіни.)

Допоможіть мені, хлопці, довідатися що-небудь про це загадкове 5-А. Які у нього зріст, вага, фізична форма? Чим захоплюється наш 5-А? Яка у нього дисципліна? Як він ставиться до навчання? Який у нього характер? Ну і, нарешті, яке в нього обличчя? Все це ми будемо зараз з'ясовувати і записувати поряд з цим портретом. А допоможе мені той, у кого найкрасивіший і розбірливий почерк. Є серед вас такі?

До дошки виходить один з учнів, бере фломастер.

Перше питання, найлегший - це зростання 5-А. Середній зріст п'ятикласника зазвичай 145-150 см Що ми запишемо в цю графу? Який зріст у нашого класу? Високий або низький, а може бути, середній?

Діти (хором). Низький, середній, високий.

Учень записує.

Класний керівник. Тепер вага - нормальний, недостатній, а може бути, зайвий?

Діти (хором). Нормальний.

Учень фломастером записує.

Класний керівник. Фізичний розвиток - займається наш 5-А спортом? І яким?

Діти піднімають руки, по черзі називають види спорту, яким вони займаються.

Ну, що ж, запишемо, що фізична форма - відмінна! А ось що стосується захоплень, знову питання. Які у 5-А захоплення?

Діти по черзі розповідають про свої захоплення. Учень записує.

Ну що ж, так і запишемо: захоплення різнобічні.

А як у нашого 5-А з дисципліною - добре чи погано?

Діти (хором). Добре.

Учень записує навпроти пункту «Дисципліна» слово «хороша».

Класний керівник. А ось що стосується навчання, тут ми поки нічого не можемо написати. Чому, хлопці, як ви думаєте?

Зразкові відповіді дітей:

- Тому що 5-А клас ще не показав себе у навчанні.

- Тому що у нас не було ще жодного уроку в 5 класі.

- Тому що ми навіть не знаємо, які уроки у нас будуть в 5 класі.

Класний керівник. Так, цю таємницю 5-А відкриє нам у кінці I чверті. Сподіваємося, що відповіддю буде число...

Діти (хором). П'ять! Чотири!

Класний керівник. Залишилося найпростіше: записати якості характеру нашого 5-А. Який він? Добрий, веселий, дружний, слухняний, активний, чесний, надійний, розумний, сильний, сміливий, справедливий?

Діти по черзі з місця відповідають. Учень записує.

Щоб закінчити портрет нашого класу, залишається тільки намалювати особа. Як ви думаєте, яке в нього обличчя?

Учитель показує дві пики, усміхнену і сумну. Діти вибирають одну з них. Учитель прикріплює обрану дітьми пику до фігурці, намальованої на ватмані.

Ось і вийшов портрет 5-А класу. Спасибі всім, хто допоміг скласти цей портрет. Тепер ми його повісимо на чільне місце і будемо уважно спостерігати, як наш 5-А зростає, стає розумніший, сильніший, краще. А разом з ним будемо рости і ми з вами.

Але ми будемо не просто рости, а подорожувати по Планеті знань. Щоб не заблукати на цій планеті, я намалювала вам її карту. (Показує на дошку.)

На дошці в довільному порядку написані назви предметів, які будуть вивчатися в 5 класі.

IV. Гра «Подорож по Планеті знань»

Класний керівник. У нашого чоловічка є учнівський портфель,а там підручники з предметів, які ви будете вивчати!

Я читаю загадки , а ви відгадуєте, який предмет, Загадки про шкільні предмети :

1. Потрібна наука, гімнастика для розуму,

Нас навчить думати... (математика).

 

2. Грамотним буде будь-який учень,

Якщо він знає... (російська мова).

 

3. Хочеш їздити по різних країнах,

Потрібно знати мову... (іноземний).

 

4. Книжки полюбимо, підвищимо культуру

Ми на уроках... (літератури).

 

5. Зміцнить мускулатуру усім діточкам... (фізкультура).

 

6. Щоб знайти таланти у дітей вокальні,

Їм потрібні уроки... (музичні).

 

7. Картини, фарби, високі почуття -

Цьому вчить... (образотворче мистецтво).

 

8. Майструвати, працювати з захопленням -

Для цього потрібно... (трудове навчання).

 

9. Далеке минуле, стародавні території -

Це вивчає наука... (історія).

 

10. Знати і любити природу навчить... (природознавство),

 

11. У світ комп'ютерної граматики

Нас ведуть уроки... (інформатики).

 

12. Красиво говорити вміють політики і історики,

13.

А цьому вчить наука... (риторика).

Класний керівник. Ну от і закінчилася наша подорожА щоб глибоко досліджувати кожен континент, у нас попереду цілий навчальний рік!

 

C:\Users\асус\Desktop\23(98).jpghttp://ped-kopilka.com.ua/images/artikl012/23%2898%29.jpg

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.3
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Кожедуб Олена Михайлівна
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
9 вересня 2018
Переглядів
9749
Оцінка розробки
4.3 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку