Діагностувальна робота з української мови складена відповідно до Типової освітньої програми під керівництвом О.Я. Савченко. Автори підручника:
М. Вашуленко, Н.Васильківська, С.Дубовик. Діагностувальна робота допоможе виявити рівень сформованих знань, умінь і навичок дітей із даної теми . Містить бланк самооцінювання для учнів.
Діагностувальна робота
«Будова слова»
1.Познач рядок зі спільнокореневими словами.
А) книжка, книгарня, книголюб;
Б ) весна, весняний, весело;
В ) квітка, квітник, клумба.
2.Устав пропущені букви (е,и). Добери перевірні слова.
В..сняний - ___________, с..ло _________________,
кр..ло - ___________, в…сокий - _____________________.
3.Устав пропущені букви.
Пр__чудовий, пр__будувати, пр__тиснути, пр__високий.
4.Устав правильну букву.
Ло(ш,ж)ка, во(к, г)зал, ні(г,х)ті, ко(з,с)ьба, моло(д,т)ьба.
5.У поданих словах встав, де потрібно, апостроф після префікса. Запиши.
З .. їсти, від ..єднати, під .. їзд, по ..їзд.
6. Запиши речення , розкриваючи дужки. Підкресли прийменники і познач префікси.
Хлопці (з)їхали (з)гірки. Учителька (на)писала речення (на)дошці.
Автомобіль (по)їхав (по)дорозі. Сонце (за)хмару (за)ходить.
7. Розбери слова за будовою.
Приспів, квіточка, маленький, безмежний.
8. Склади і запиши поширені речення з поданими словами.
Кишеня, директор, вулиця.
Самооцінювання.
Постав відповідний знак під кожним числом у таблиці, що означає порядковий номер завдання твоєї роботи.
«+» - було легко виконувати завдання.
«-» - було важко виконувати завдання, але я впорався/ впоралася.
«!» - було дуже важко виконувати завдання.
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|