Діагностувальна робота "Дієслово"

Про матеріал
Діагностувальна робота: мовна тема "Дієслово". 3 клас. Підручник Ворзацька, Трохименко
Перегляд файлу

Діагностувальна робота : мовна тема “Дієслово”

 

ПІ _____________________________________________

Дата ______________________________________ В – І

1. На що вказує  дієслово?

а) на назву предмета;   

б) на ознаку предмета;   

в) на дію предмета.

2.  Познач групу дієслів:

а) літати, смакувати, дивитися;

б) літальний, смачний, дивовижний;

в) політ, смак, диво.

3. Познач дієслова майбутнього часу:

а) прокидався, сумував, тремтіли;

б) задрімають, заснуть, прийдуть;

в) підписує, колоситься, зеленіє.

4. Вибери групу дієслів-антонімів:

а) читати, писати;

б) працювати, відпочивати;

в) крокувати, йти.

5. Добери до іменників по два дієслова.

Білка (що робить?) ___________________________________

Хмари ( що роблять?) _________________________________

 

6. Утвори форми минулого, теперішнього і майбутнього часу дієслів                                                                          

                  співати                                                          писати      

Мин.ч. ___________________               ____________________

Теп.ч. ____________________               ____________________

Майб.ч. __________________                ____________________

 

Діагностувальна робота : мовна тема “Дієслово”

 

ПІ _____________________________________________

Дата ______________________________________ В – ІІ

1. На які питання відповідає дієслово?

 а) Хто? Що?  

 б) Який? Яка? Яке? 

 в) Що робить? Що зробить?

2.  Познач групу дієслів:

а) спів, казка, мова;

б) співати, розказувати, розмовляти;

в) співочий, казковий, мовний.

3. Вибери групу дієслів у минулому часі:

а) мріяв, падав, рятував;

б) мріє, падає, рятує;

в) буде мріяти, буде падати, буде рятувати.

4. Вибери групу дієслів-синонімів:

а) говорити, мовчати;

б) сміятися, реготати;

в) дрімати, працювати.

5. Добери до іменників по два дієслова.

Сонечко ( що робить?) _________________________________

Діти (що роблять?) ____________________________________

 6. Утвори форми минулого, теперішнього і майбутнього часу дієслів 

                                                                         

                   слухати                                          милуватися

Мин.ч. __________________                     __________________

Теп.ч. ___________________                    __________________

Майб.ч. _________________                     __________________

 

 

 

7.  Підкресли дієслова, вжиті в переносному значенні.  

      Сплять дерева, віє вітер, спить мама, прокинувся пролісок, дівчина читає, усміхається сонечко, плаче немовля, плачуть берези.

8. Запиши текст, розкриваючи дужки. В останньому реченні підкресли підмет і присудок.

     Наталка та Дмитрик (йти) до лісу. Там (квітнути) дзвіночки. Одна квітка (нахилитися) від подиху вітру. На неї (світити) сонечко і (усміхатися) їй. Ласкаві теплі промінці (торкатися) тендітних пелюсток.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Перевір свою роботу, охайно виправ помилки.

Мені було легко виконувати завдання (вкажи номери) _________________________________________________

Я мав проблему із завданнями_______________________________________

Найскладніші були завдання__________________________________________

Цікаво було виконувати

завдання  _________________________________________

 

 

7. Підкресли дієслова, вжиті в переносному значенні.  

         Вмивається земля, квітнуть яблуні, йде весна, чорніє земля, шепочуть листочки, світить сонце, пливуть хмари, пливе човник.

 

8. Запиши текст, розкриваючи дужки. В останньому реченні підкресли підмет і присудок.

        Всім (подобатися) солодкий, пахучий мед. Його (збирати) працьовиті бджоли. Вони (носити) пилок до своїх вуликів. На пасіці (стояти) багато вуликів. А (збирати) з них урожай пасічник.

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Перевір свою роботу, охайно виправ помилки.

Мені було легко виконувати завдання (вкажи номери) _________________________________________________

Я мав проблему із завданнями_______________________________________

Найскладніші були завдання__________________________________________

Цікаво було виконувати

завдання  ________________________________________

docx
Додано
8 січня
Переглядів
16
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку