Діагностувальна робота : мовна тема “Дієслово”
ПІ _____________________________________________
Дата ______________________________________ В – І
1. На що вказує дієслово?
а) на назву предмета;
б) на ознаку предмета;
в) на дію предмета.
2. Познач групу дієслів:
а) літати, смакувати, дивитися;
б) літальний, смачний, дивовижний;
в) політ, смак, диво.
3. Познач дієслова майбутнього часу:
а) прокидався, сумував, тремтіли;
б) задрімають, заснуть, прийдуть;
в) підписує, колоситься, зеленіє.
4. Вибери групу дієслів-антонімів:
а) читати, писати;
б) працювати, відпочивати;
в) крокувати, йти.
5. Добери до іменників по два дієслова.
Білка (що робить?) ___________________________________
Хмари ( що роблять?) _________________________________
6. Утвори форми минулого, теперішнього і майбутнього часу дієслів
співати писати
Мин.ч. ___________________ ____________________
Теп.ч. ____________________ ____________________
Майб.ч. __________________ ____________________
Діагностувальна робота : мовна тема “Дієслово”
ПІ _____________________________________________
Дата ______________________________________ В – ІІ
1. На які питання відповідає дієслово?
а) Хто? Що?
б) Який? Яка? Яке?
в) Що робить? Що зробить?
2. Познач групу дієслів:
а) спів, казка, мова;
б) співати, розказувати, розмовляти;
в) співочий, казковий, мовний.
3. Вибери групу дієслів у минулому часі:
а) мріяв, падав, рятував;
б) мріє, падає, рятує;
в) буде мріяти, буде падати, буде рятувати.
4. Вибери групу дієслів-синонімів:
а) говорити, мовчати;
б) сміятися, реготати;
в) дрімати, працювати.
5. Добери до іменників по два дієслова.
Сонечко ( що робить?) _________________________________
Діти (що роблять?) ____________________________________
6. Утвори форми минулого, теперішнього і майбутнього часу дієслів
слухати милуватися
Мин.ч. __________________ __________________
Теп.ч. ___________________ __________________
Майб.ч. _________________ __________________
7. Підкресли дієслова, вжиті в переносному значенні.
Сплять дерева, віє вітер, спить мама, прокинувся пролісок, дівчина читає, усміхається сонечко, плаче немовля, плачуть берези.
8. Запиши текст, розкриваючи дужки. В останньому реченні підкресли підмет і присудок.
Наталка та Дмитрик (йти) до лісу. Там (квітнути) дзвіночки. Одна квітка (нахилитися) від подиху вітру. На неї (світити) сонечко і (усміхатися) їй. Ласкаві теплі промінці (торкатися) тендітних пелюсток.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Перевір свою роботу, охайно виправ помилки.
Мені було легко виконувати завдання (вкажи номери) _________________________________________________
Я мав проблему із завданнями_______________________________________
Найскладніші були завдання__________________________________________
Цікаво було виконувати
завдання _________________________________________
7. Підкресли дієслова, вжиті в переносному значенні.
Вмивається земля, квітнуть яблуні, йде весна, чорніє земля, шепочуть листочки, світить сонце, пливуть хмари, пливе човник.
8. Запиши текст, розкриваючи дужки. В останньому реченні підкресли підмет і присудок.
Всім (подобатися) солодкий, пахучий мед. Його (збирати) працьовиті бджоли. Вони (носити) пилок до своїх вуликів. На пасіці (стояти) багато вуликів. А (збирати) з них урожай пасічник.
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Перевір свою роботу, охайно виправ помилки.
Мені було легко виконувати завдання (вкажи номери) _________________________________________________
Я мав проблему із завданнями_______________________________________
Найскладніші були завдання__________________________________________
Цікаво було виконувати
завдання ________________________________________