Діагностична картка аналізу уроку

Про матеріал
Матеріал містить рекомендації для керівників закладів освіти, вчителів щодо оцінювання або самооцінювання рівня проведеного уроку.
Перегляд файлу

Діагностична картка оцінки  уроку відповідно до рекомендацій МОН України

 ( лист №1/11-5966 від 01.07.2019)

 

   Вчитель             __________                  Клас   ______                      Предмет: _________

Дата проведення уроку  «______» ____ 20 ___ року

 

ТЕМА УРОКУ:  ________________________________________________________

 

ТЕМА ВІДВІДУВАННЯ:

Виконання вчителем методичних рекомендацій МОН України щодо викладання   навчальних предметів  у закладах загальної середньої освіти у 2019/2020 навчальному році. Оцінювання діяльності вчителя на відповідність кваліфікаційної категорії, встановлення  рівня володіння вчителем компетентнісним,  діяльнісним підходами   до навчання , педагогікою партнерства . Спрямованість навчального заняття на реалізацію наскрізних  змістових ліній та формування суспільних цінностей.

 

Оцінний бал:

0 балів – відсутній показник;

1 бал – показник проявляється інколи;

2 бали – показник проявляється чітко і якісно.

з/п

 

Структурні елементи уроку, зміст та показники – критерії оцінювання прояву їх протягом  уроку

Узагаль-нений максима-льний бал

 

Оцінний бал

 

 

 

 

 

 

0

1

2

1.

Створення комфортного освітнього середовища вчителем

8 балів

 

 

 

Доброзичливий настрій учителя та учнів

 

 

 

 

Повна готовність класу та обладнання до уроку

 

 

 

 

Організація уваги учнів.

 

 

 

 

Співпрацює з учнями на засадах партнерства

 

 

 

 

2.

Визначення мети і завдань уроку

8 балів

 

 

 

Ознайомлення учнів з навчально-виховними задачами уроку, з планом діяльності, з формами контролю ступені досягнення мети уроку

 

 

 

 

 Постановка  навчальної мети уроку  для учнів (разом  з учнями, учнями самостійно), розуміння учнями

 практичної значущості навчальної мети та                    критеріїв її досягнення

 

 

 

 

 Діагностичність завдань уроку (можливість                  оцінити ступінь досягнення мети через                    виконання навчально-виховних завдань)

 

 

 

 

Спрямованість мети на оволодіння учнями ключових компетентностей, доцільність використання форм та методів роботи для досягнення цієї мети 

 

 

 

 

3.

Підготовка або вступ до вивчення теми

10 б

 

 

 

Перевірка обсягу і якості засвоєння складових нової навчальної дії. Проведення вхідного діагностування перед вивченням нового матеріалу

 

 

 

 

 

Спрямування питань і завдань на розвиток  наукового мислення (класифікація, аналогії, аналіз,                     узагальнення, пошук закономірностей, порівняння та ін..)

 

 

 

 

Створення нестандартних ситуацій у                     використанні знань та вмінь

 

 

 

 

Залучення учнів до коментування відповідей;                     взаємоконтроль і самоконтроль при                 діагностуванні

 

 

 

 

Визначення зони найближчого розвитку учнів                      (груп учнів)

 

 

 

 

4.

Формування пізнавальної мотивації

Пошук зв'язку з досвідом, інтересами, знаннями учнів; спонукання до нового виду діяльності, проблемне завдання.

4 бали

 

 

 

Розуміння учнями практичної значущості

 навчального матеріалу

 

 

 

 

5.

Засвоєння нового навчального матеріалу

12 б

 

 

 

 

Організація процесу сприйняття,  усвідомлення, первинного узагальнення та систематизації                     нового матеріалу

 

 

 

 

Навчання учнів власній діяльності по  оволодінню змістом навчального матеріалу,  умінням та навичкам раціонально вчитися

 

 

 

 

Опора на наочність, плани, схеми,таблиці,                проговорення своїх дій, оформлення результатів спостереження в усній  або   письмовій формах

 

 

 

 

Застосування прийомів структурування                       навчального матеріалу, усвідомлення  узагальнених способів виконання навчальних      дій

 

 

 

 

Врахування закономірностей розвитку та                      індивідуальних особливостей учнів

 

 

 

 

Залучення усіх учнів до активної діяльності (використання парних, групових форм роботи, змішане навчання,практична робота з індивідуальними завданнями та ін.) 

 

 

 

 

6

Розвиток і формування ключових компетентностей та спрямування уроку на формування суспільних цінностей  

22 балів

 

 

 

 

Реалізація наскрізних змістових ліній «Екологічна безпека та сталий розвиток», «Громадянська відповідальність», «Здоров'я і безпека», «Підприємливість та фінансова грамотність»

 

 

 

 

- Спілкування державною мовою

- Спілкування іноземними мовами

- Математична компетентність

- Компетентності у галузі природничих наук

- Екологічна грамотність і здорове життя 

- Інформаційно-ціфрова  компетентність

- Уміння вчитися  впродовж життя

- Соціальні та громадянські компетентності

- Загальнокультурні  компетентності

- Ініціативність та підприємливість

 

 

 

 

7.

Рефлексія та оцінка рівня  засвоєння навчального матеріалу

12 балів

 

 

 

 

Оприлюднення критеріїв оцінювання  навчальних досягнень учнів

 

 

 

 

Оцінка досягнень учнів на основі зрозумілих учням критеріїв оцінювання

 

 

 

 

Забезпечення зворотного зв’язку

 

 

 

 

Використання методики самооцінювання і взаємооцінювання учнів

 

 

 

 

Відзначення  досягнень учнів, підтримка бажання вчитися

 

 

 

 

Використання формувального оцінювання

 

 

 

 

8.

Подання домашнього завдання

6 бали

 

 

 

 

Мотивування, інструктаж щодо виконання д/з, своєчасність подання та перевірка розуміння змісту д/з і способів його виконання

 

 

 

 

 Варіативність домашнього завдання із озвученими критеріями оцінювання

 

 

 

 

 Обсяг та підбір завдань, спрямованих на оволодіння ключовими компетентностями

 

 

 

 

9.

Використання ІКТ , медіатехнологій

6 б

 

 

 

 

Використання електронних освітніх ресурсів

 

 

 

 

Використання медіа ресурсів з навчальною метою

 

 

 

 

Використання ІКТ технологій, мережі Інтернет для виконання он-лайн завдань, пошуку інформації

 

 

 

 

 

 

Загальна кількість балів

88

 

 

 

 

 

Ключ

до визначення рівня проведеного уроку

 

До 23б. -  початковий рівень  (відповідність на спеціаліста)

23 – 44 б. - середній рівень  (відповідність на спеціаліста вчителя  ІІ категорії)

45 – 66 б. - достатній рівень (відповідність на спеціаліста вчителя  І категорії)

67 – 88 б. - високий рівень  (відповідність на спеціаліста  вчителя вищої категорії)

 

Висновки:  Вчителем _реалізуються методичні  рекомендації  МОН України щодо викладання   навчальних предметів  на __   ……….._____ рівні.

Вчитель ____________ успішно реалізує ______________________________  показники.

 

   Вчитель має утруднення в реалізації _________________­­­­­­­­­­­­­___­­­­­ експертних показників.

 

 

Ознайомлений з висновками:

                                          __________________                 ________________________

                                                                          (підпис)                                                        (прізвище, ініціали)

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Яроцька Валентина Борисівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Ящук Світлана Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Кірічок Наталія
    Дякую, довго шукала подібну інформацію!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
24 грудня 2019
Переглядів
6395
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку