Діагностична контрольна робота 7 клас

Про матеріал

Діагностична контрольна робота з математики в 7 класі дозволить вчителю дізнатись реальний рівень знань учнів після навчання у шостом класі.А саме ,як виконують учні арифметичні операції та орієнтуються у засвоєному матеріалі.

Перегляд файлу

Діагностична контрольна робота  математики 7 клас

І варіант

 Початковий та середній рівень

1.   Яке з поданих чисел ділиться на 2, але не ділиться на 5 ?

А) 2540; Б) 3825;  В) 7384;  Г) 6220.

2. Яке число треба поставити замість * у виразі 53*21, щоб утворилось число, яке ділиться на 9 ?

 А) 1;   Б) 4;   В) 7;   Г) 9.

3.  Виберіть найбільший дріб

 А) ;   Б) ;   В) ;   Г) .

4.  У якій парі числа взаємно обернені?

 А) 7 і ;   Б) і ;   В) і ;   Г) і .

 

 

5.  Яке з даних чисел є значенням виразу ?

 А) ;   Б) ;   В) ;   Г) .

6.  Для чисел a, b, c, d позначених на малюнку, записано нерівності. Яка з них хибна ?

 А) a<c;   Б) b<d;   

     В) b>c;   Г) d>a.

 

Достатній рівень

7.  Знайти значенням виразу

 

8. Чому дорівнює сума виразів 3k+2n–1 і  –4k–2n+2?

Високий рівень

9. Знайти частку коренів рівняння 2x–5–6x=11  i  –5x+7=13?

10. Що дістанемо, розкривши дужки і звівши подібні доданки у виразі –3 ∙ (x–2a) – 6a?

 Примітка: 1-6  завдання 6 балів, 1-8 завдання  9 балів, 1-10 завдання 12 балів.

 

Діагностична контрольна робота  математики 7 клас

ІІ варіант

 Початковий та середній рівень

1.   Яке з поданих чисел ділиться на 5, але не ділиться на 2 ?

А) 4385;     Б) 9144;     В) 1040;    Г) 3917.

2. Яке число треба поставити замість * у виразі 237*31, щоб утворилось число, яке ділиться на 3 ?

 А) 6;         Б) 4;          В) 3;         Г) 2.

3.  Виберіть найбільший дріб

 А) ;   Б) ;   В) ;   Г) .

4.  У якій парі числа взаємно обернені?

 А) 9 і ;   Б) і ;   В) і ;   Г) і .

 

5.  Яке з даних чисел є значенням виразу    ?

 А) ;   Б) ;   В) ;   Г) .

6.  Для чисел a, b, c, d, m позначених на малюнку, записано нерівності. Яка з них хибна ?

 А) a<d;   Б) c<d; 

 В) b>m;   Г) m>c.

 

Достатній рівень

 7.Обчислити значенням виразу

8.  Чому дорівнює сума виразів –3k–2n+1 і 4k+2n–2  ?

 

Високий рівень

9.  Знайти частку коренів рівнянь –5x+7=19 i  –2x+5+6x= –11?

10. Що дістанемо, розкривши дужки і звівши подібні доданки у виразі     –5 ∙ (1–2y) +3∙(y–8)  ?

 

Примітка: 1-6  завдання 6 балів, 1-8 завдання  9 балів, 1-10 завдання 12 балів.

docx
Додано
28 листопада 2019
Переглядів
3095
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку