Дата:__________________ Прізвище, ім’я______________________________________
5 клас
Діагностична робота
«Що ми дізналися про себе і нашу країну»
Вибрати правильну відповідь: ( по 1 балу)
1. Назва «Україна» вперше з’явилася у Київському літописі:
А) 1187р; Б) 1287р; В) 1387р; Г) 1487р.
2. Закріплені в тексті правила, за порушення яких влада визначає покарання - це:
А) звичаї; Б) правила; В) закони; Г) права.
3. Позначити особливість літописів як історичних творів:
А) опис здійснюється в хронологічній послідовності;
Б) опис супроводжується описом погоди влітку;
В) описи оформлені, як інтерв’ю очевидців подій;
Г) описи в жартівливій формі.
4. Спеціальна історична наука, що вивчає значення, походження та зміни географічних назв - це:
А) історія; Б) археологія; В) етнографія; Г) топоніміка.
5. 24 серпня 1991 року було ухвалено:
А) Конституцію України;
Б) «Декларацію про державний суверенітет»;
В) «Акт проголошення незалежності України».
6. Всенародне ухвалення важливих рішень із питань, від яких залежить майбутнє країни – це:
А) вибори; Б) референдум; В) Конституція.
7. Продовжити речення: ( 2 бали)
Конституція – це ________________________________________________________________________
8. Встановити відповідність між терміном та його визначенням:
Термін |
Визначення |
1. Історико – географічний регіон |
а) добровільне об’єднання мешканців села, селища, міста. |
2. Історична карта |
б) форма організації та управління суспільним життям, за якої народ впливає на державну владу і допомагає у вирішенні спільних для багатьох громадян проблем. |
3. Демократія |
в) окрема територія в межах країни, що має свої особливості завдяки природним та історичним чинникам. |
4. Територіальна громада |
г) це тип карт, де відображені історичні події, явища і процеси в конкретний період часу на певній території. |
Відповідь: 1._________ 2.________ 3._________ 4.____________ ( 4 бали)
9. Встановити відповідність між терміном і його значенням:
1. міф; А) установи, де зберігають, упорядковують,
вивчають історичні документи;
2. пам’ятник; Б) визначні місця, пов’язані з важливими
історичними подіями, відомими особами;
3. архів; В) оповідання, в яких реальні події змішувалися
з вигаданими явищами;
4. пам’ятка історії; Г)споруда для вшанування пам’яті про людей і
події.
Відповідь: 1._________ 2.________ 3._________ 4.____________ ( 4 бали)
10. Встановити хронологічну послідовність існування держав на території сучасної України: (3бали)
_____ А) Українська Народна Республіка (УНР);
_____ Б) Київська Русь (Русь-Україна);
_____ В) Гетьманщина.
11. Як пов’язані правила та права людини? (6 балів)
________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
12. Уважно розглянь ілюстрації і визнач, на якій зображено пам’ятник, а на якій – пам’ятка історії (2бали) . Як ти думаєш, що спільного і що відмінного між ними.( 3 бали)
А) Б)
Відповідь: А) – це____________________ Б) – це ___________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
13. Чому рівність та гідність важливі для справедливого управління державою. ( 6 балів)
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
|
ГІО 1 |
ГІО 2 |
ГІО 3 |
||||||
|
№ завдання |
К-сть балів |
Результат учня/учениці |
№ завдання |
К-сть балів |
Результат учня/учениці |
№ завдання |
К-сть балів |
Результат учня/учениці |
І рівень |
1 4 5 |
1 1 1 |
|
2 3 6 |
1 1 1 |
|
|
|
|
ІІ рівень |
7 8 |
2 4 |
|
9 |
4 |
|
|
|
|
ІІІ рівень |
10 |
3 |
|
|
|
|
11 |
6 |
|
ІV рівень |
|
|
|
12 |
5 |
|
13 |
6 |
|
Загальна к-ть балів |
|
12 |
|
|
12 |
|
|
12 |
|
Оцінка за діагностичну роботу ___________________________