Діагностична контрольна робота 5 клас (підсумкова за рік) за підручником Кафтан

Про матеріал
Діагностична контрольна робота (підсумкова за рік) з інтегрованого курсу "Україна і світ: вступ до історії та громадянської освіти" за підручником Кафтан.
Перегляд файлу

 

Дата:__________________     Прізвище, ім’я______________________________________

 

5 клас

Діагностична  робота

«Що ми дізналися про себе і нашу країну»

 

 

Вибрати   правильну відповідь:    ( по 1 балу)

1.  Назва «Україна» вперше з’явилася у Київському літописі:

       А) 1187р;          Б) 1287р;     В) 1387р;           Г) 1487р.

 

2. Закріплені в тексті правила, за порушення яких влада визначає покарання - це:

       А) звичаї;        Б) правила;       В) закони;         Г) права.

 

3. Позначити   особливість літописів як історичних творів:

        А) опис здійснюється в хронологічній послідовності;

        Б) опис супроводжується описом погоди влітку;

        В) описи оформлені, як інтерв’ю очевидців подій;

        Г) описи в жартівливій формі.

 

4. Спеціальна історична наука, що вивчає значення, походження та зміни географічних назв - це:

        А) історія;     Б) археологія;         В) етнографія;         Г) топоніміка.

 

 5. 24 серпня 1991 року було ухвалено:  

        А) Конституцію України;       

        Б) «Декларацію про державний суверенітет»;        

        В) «Акт проголошення незалежності України».

 

6. Всенародне ухвалення важливих рішень із питань, від яких залежить майбутнє країни – це:

        А) вибори;           Б) референдум;         В) Конституція.

 

7. Продовжити  речення:  ( 2 бали)

     Конституція – це ________________________________________________________________________

 

8. Встановити  відповідність між терміном та його визначенням:                                                                                                                                          

      

Термін

Визначення

1. Історико – географічний регіон

а) добровільне об’єднання мешканців села, селища, міста.

2. Історична карта

б) форма організації та управління суспільним життям, за якої народ впливає на державну владу і допомагає у вирішенні спільних для багатьох громадян проблем.

3. Демократія

в) окрема територія в межах країни, що має свої особливості завдяки природним та історичним чинникам.

4. Територіальна громада

г) це тип карт, де відображені історичні події, явища і процеси в конкретний період часу на певній території.

 

Відповідь:          1._________       2.________     3._________      4.____________ ( 4 бали)                                            

 

 

 

 

 

9. Встановити відповідність між терміном і його значенням: 

    1. міф;                                                 А) установи, де зберігають, упорядковують,    

                                                                        вивчають  історичні документи;

   2. пам’ятник;                                        Б) визначні місця, пов’язані з важливими    

                                                                      історичними подіями, відомими особами;

   3. архів;                                                  В) оповідання, в яких реальні події змішувалися

                                                                      з вигаданими явищами;

   4. пам’ятка історії;                                Г)споруда для вшанування пам’яті про людей і

                                                                     події.

Відповідь:          1._________       2.________     3._________      4.____________   ( 4 бали)  

 

              

10. Встановити хронологічну послідовність існування держав на території сучасної України: (3бали)

           _____ А)  Українська Народна Республіка (УНР);

           _____ Б)  Київська Русь (Русь-Україна);

           _____ В)  Гетьманщина.

 

 11. Як пов’язані правила та права людини? (6 балів)

________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

12. Уважно розглянь ілюстрації і визнач, на якій зображено пам’ятник, а на якій – пам’ятка історії (2бали) . Як ти думаєш, що спільного і що відмінного між ними.( 3 бали)  

    А)                Б) 

Відповідь:  А) – це____________________                  Б) – це ___________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

 

 

13. Чому рівність та гідність важливі для справедливого управління державою. ( 6 балів)

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

 

ГІО  1

ГІО  2

ГІО  3

 

№ завдання

К-сть балів

Результат учня/учениці

№ завдання

К-сть балів

Результат учня/учениці

№ завдання

К-сть балів

Результат учня/учениці

І рівень

1

4

5

1

1

1

 

2

3

6

1

1

1

 

 

 

 

ІІ рівень

7

8

2

4

 

9

4

 

 

 

 

ІІІ рівень

10

3

 

 

 

 

11

6

 

ІV рівень

 

 

 

12

5

 

13

6

 

Загальна к-ть балів

 

 

12

 

 

 

12

 

 

 

12

 

 

                                                     Оцінка за діагностичну роботу         ___________________________

 

 

doc
Додано
24 жовтня 2023
Переглядів
1925
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку