Діагностична контрольна робота №7

Про матеріал
Контрольна робота для 3го класу з теми: "Позатабличне множення та ділення." Робота подана за підручником Скворцової у двох варіантах.
Перегляд файлу

Прізвище та імʼя_____________________________ Дата _____________

Діагностична робота №7

І варіант

Тема: Позатабличне множення та ділення.

1. Виконай ділення з остачею, виконай перевірку.         (10 б.)

34 : 8 = ___ _______________  40 : 6 = ___ _______________

19 : 2 = ___ _______________  48 : 5 = ___ _______________

2. Знайди значення добутків.             (10 б.)

34 • 7 = ___________________  176 • 5 = ­__________________________

63 • 4 = ___________________  272 • 3 = ­__________________________

3. Знайди значення часток.             (10 б.)

      74 : 2 = ___________________       112 : 8 = ___________________

____ + ____      ____ + ____

      96 : 4 = ___________________       126 : 9 = ___________________

____ + ____      ____ + ____

4. Знайди значення виразу по діях.           (10 б.)

903 – (2184 – 480 : 8) = ____  1. ______________________

       2. ______________________

       3. ______________________

       4. ______________________

5. Розвʼяжи рівняння.              (10 б.)

520 – х2 = 380     420 – 2 • х = 160 : 4

6. Намалюй відрізок 8 см. Познач відрізка червоним, - синім.    (15 б.)

7. Виконай письмове додавання та віднімання (в стовпчик).       (15 б.)

355 + 178  841 – 298  188 + 199  950 – 495  211 + 399

 

8. Розвʼяжи задачу двома способами.            (20 б.)

Двоє робітників за 6 год проклали водогін завдовжки 72 м. Скільки метрів водогону прокладе один робітник за 1 год за тієї самої продуктивності праці?

 


Прізвище та імʼя_____________________________ Дата _____________

Діагностична робота №7

ІІ варіант

Тема: Позатабличне множення та ділення.

1. Виконай ділення з остачею, виконай перевірку.         (10 б.)

24 : 7 = ___ _______________  26 : 4 = ___ _______________

33 : 9 = ___ _______________  70 : 8 = ___ _______________

2. Знайди значення добутків.             (10 б.)

14 • 9 = ___________________  198 • 4 = ­__________________________

37 • 5 = ___________________  315 • 3 = ­__________________________

3. Знайди значення часток.             (10 б.)

      54 : 2 = ___________________       104 : 8 = ___________________

____ + ____      ____ + ____

      81 : 3 = ___________________       312 : 6 = ___________________

____ + ____      ____ + ____

4. Знайди значення виразу по діях.           (10 б.)

346 – (118 3 – 540 : 6) = ____  1. ______________________

       2. ______________________

       3. ______________________

       4. ______________________

5. Розвʼяжи рівняння.              (10 б.)

630 – х • 3 = 180    х – 3 • 90 = 573 – 207

6. Намалюй відрізок 6 см. Познач відрізка червоним, - синім.    (15 б.)

7. Виконай письмове додавання та віднімання (в стовпчик).       (15 б.)

272 + 149  871 – 356   399 + 299   900 – 275  428 + 222

 

8. Розвʼяжи задачу двома способами.            (20 б.)

Двома автобусами за 3 рейси перевезли 180 пасажирів, порівну в кожному автобусі. Скільки пасажирів перевозить один автобус за один рейс?

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Контрольні роботи
НУШ
Додано
2 червня
Переглядів
459
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку