Прізвище та імʼя_____________________________ Дата _____________
Діагностична робота №7
І варіант
Тема: Позатабличне множення та ділення.
1. Виконай ділення з остачею, виконай перевірку. (10 б.)
34 : 8 = ___ _______________ 40 : 6 = ___ _______________
19 : 2 = ___ _______________ 48 : 5 = ___ _______________
2. Знайди значення добутків. (10 б.)
34 • 7 = ___________________ 176 • 5 = __________________________
63 • 4 = ___________________ 272 • 3 = __________________________
3. Знайди значення часток. (10 б.)
74 : 2 = ___________________ 112 : 8 = ___________________
____ + ____ ____ + ____
96 : 4 = ___________________ 126 : 9 = ___________________
____ + ____ ____ + ____
4. Знайди значення виразу по діях. (10 б.)
903 – (218 • 4 – 480 : 8) = ____ 1. ______________________
2. ______________________
3. ______________________
4. ______________________
5. Розвʼяжи рівняння. (10 б.)
520 – х • 2 = 380 420 – 2 • х = 160 : 4
6. Намалюй відрізок 8 см. Познач відрізка червоним, - синім. (15 б.)
7. Виконай письмове додавання та віднімання (в стовпчик). (15 б.)
355 + 178 841 – 298 188 + 199 950 – 495 211 + 399
8. Розвʼяжи задачу двома способами. (20 б.)
Двоє робітників за 6 год проклали водогін завдовжки 72 м. Скільки метрів водогону прокладе один робітник за 1 год за тієї самої продуктивності праці?
Прізвище та імʼя_____________________________ Дата _____________
Діагностична робота №7
ІІ варіант
Тема: Позатабличне множення та ділення.
1. Виконай ділення з остачею, виконай перевірку. (10 б.)
24 : 7 = ___ _______________ 26 : 4 = ___ _______________
33 : 9 = ___ _______________ 70 : 8 = ___ _______________
2. Знайди значення добутків. (10 б.)
14 • 9 = ___________________ 198 • 4 = __________________________
37 • 5 = ___________________ 315 • 3 = __________________________
3. Знайди значення часток. (10 б.)
54 : 2 = ___________________ 104 : 8 = ___________________
____ + ____ ____ + ____
81 : 3 = ___________________ 312 : 6 = ___________________
____ + ____ ____ + ____
4. Знайди значення виразу по діях. (10 б.)
346 – (118 • 3 – 540 : 6) = ____ 1. ______________________
2. ______________________
3. ______________________
4. ______________________
5. Розвʼяжи рівняння. (10 б.)
630 – х • 3 = 180 х – 3 • 90 = 573 – 207
6. Намалюй відрізок 6 см. Познач відрізка червоним, - синім. (15 б.)
7. Виконай письмове додавання та віднімання (в стовпчик). (15 б.)
272 + 149 871 – 356 399 + 299 900 – 275 428 + 222
8. Розвʼяжи задачу двома способами. (20 б.)
Двома автобусами за 3 рейси перевезли 180 пасажирів, порівну в кожному автобусі. Скільки пасажирів перевозить один автобус за один рейс?