Діагностична контрольна робота з алгебри для учнів 7 класу. Метою роботи є визначення рівня знань учнів та готовність учнів до засвоєння матеріалу.
І варіант
1. Яке з поданих чисел ділиться на 2, але не ділиться на 5 ?
А) 2540; Б) 3825; В) 7384; Г) 6220.
2. Яке число треба поставити замість * у виразі 53*21, щоб утворилось число, яке ділиться на 9? А) 1; Б) 4; В) 7; Г) 9.
3. Яке з даних чисел є значенням виразу ?
А) ; Б) ; В) ; Г) .
4. Яке з чисел є значенням виразу
А) ; Б) ; В) ; Г) .
5. Знайдіть значення виразу: (– 4,4 + 6) (–1);
6. Розв’яжіть рівняння: 1,2 – 3,6( х – 3) = 5 ( 8 – 0,4х).
7. На одній полиці було в 3 рази більше книг, ніж на другій. Коли з першої полиці зняли 30 книг, а на другу поставили 10 книг, то на обох полицях книжок стало порівну. Скільки книг було на кожній полиці спочатку?
ІІ варіант
1. Яке з поданих чисел ділиться на 5, але не ділиться на 2 ?
А) 4385; Б) 9144; В) 1040; Г) 3917.
2. Яке число треба поставити замість * у виразі 237*31, щоб утворилось число, яке ділиться на 3? А) 6; Б) 4; В) 3; Г) 2.
3. Яке з даних чисел є значенням виразу ?
А) ; Б) ; В) ; Г) .
4. Яке з чисел є значенням виразу
А) ; Б) ; В) ; Г) .
5. Знайдіть значення виразу: (– 11,6 + 5,2) (–1);
6. Розв’яжіть рівняння: 3,4 – 2,6( х – 3) = 5 ( 8 – 0,2х).
7. У першому бідоні було в 5 разів більше молока, ніж у другому. Коли з першого бідона відлили 25 л молока, а в другий долили ще 15 л, то в обох бідонах молока стало порівну. Скільки літрів молока було в кожному бідоні спочатку?