Діагностична (контрольна) робота з української літератури. Суголосся природи і людини (Тарас Шевченко "Осінь, гарна молодиця", Ліна Костенко "Сю ніч зорі такі колючі") ....

Про матеріал
Діагностична (контрольна) робота з української літератури (Творчість Тараса Шевченка "Осінь, гарна молодиця", Ліни Костенко "Сю ніч зорі такі колючі", Микола Вороний "Євшан-зілля") 6 клас НУШ (за модельною програмою М.Чумарна, Н. Пастушенко).
Перегляд файлу

Контрольна робота 2

Варіант 1

І рівень

1. «Оповідання, що зворушує у серці найсвятіші почування» - це:

А)  «Думка»                           Б)  «Євшан – зілля»

В);  «Іван Підкова»               Г) «Сю ніч зорі такі колючі

2.  Жанр твору «Сю ніч зорі чомусь колючі..»

А) Вірш;                              Б) Поема;

В) Притча;                          Г) Байка.

3. Який художній засіб вжито в рядку

«Дрімають села», «садки дрімають», «ліс не стогне»

А) Гіпербола             Б) Порівняння

В) Персоніфікація            Г)Епітет

4.  Тема поеми «Євшан-зілля»:

А)  любов до рідної землі;

Б) Любов до багатства;

В) Боротьба за виживання.

5. Про кого йдеться: «Народилася у сім’ї вчителів, у 14 років почала писати вірші, і на сьогодні – почесний професор НУ «Києво-Могилянська академія».

А) Тараса Шевченка          Б) Ліну Костенко

В) Миколу Вороного         В) Івана Франка

6.  Співець дає юнакові понюхати бадилля:

А) Безсмертника;      

Б) Ковили;

В) Євшан-зілля.

 

ІІ рівень

7. Встанови відповідність між назвою та автором  твору.

1. «Сю ніч зорі чомусь колючі..»

А. Іван Франко

2. «Дрімають села»

Б. Тарас Шевченко

3. «Євшан-зілля»

В. Ліна Костенко

4. «Осінь, гарна молодиця»

Г. Микола Вороний

 

Д. Леся Українка

 

8. Встановіть відповідність між художнім засобом та цитатою з твору М. Вороного «Євшан-зілля»

1. Синоніми

А. Чи не те ж з тобою сталось?

2. Епітет

Б. Улещає, намовляє.

3. Метафора

В. Загула пісня, мов скажена хуртовина

4. Порівняння

Г. Кров’ю з серця слово точиться

 

Д. Він сидить німий, байдужий

 

ІІІ рівень

9.   Що таке сенкан? Скласти сенкан до слова «ЄВШАН-ЗІЛЛЯ».                                                                          

 

10. Написати паспорт твору «ЄВШАН - ЗІЛЛЯ»   Миколи Вороного (Автор, жанр, тема, ідея, герої).

 

ІV рівень

11. Написати невеликий твір-роздум «Чи можна бути щасливим, живучи далеко від рідної землі?», за мотивами поеми «Євшан зілля» Миколи Вороного.

(ОБСЯГ 5-6 речень).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Контрольна робота 2

Варіант 2

І рівень

1. Жанр твору «Євшан-зілля»:

А) Повість;                             Б)Оповідання

Б)  Ліричний вірш                  В) Поема                                                                          

2.  До кого звернене старе оповідання?

А) до тих, хто «вже край свій рідний зацурали, занедбали..»;                      

Б)  До тих, хто свій край любить, шанує;

В) до тих, хто хоче жити в золотих палатах                                             

3. Який художній засіб вжито в слосполученнях:

«Холодом осіннім», «темно-зеленії садки», «важким, довгим тоном».

А) Гіпербола             Б) Порівняння

В) Метафора             Г)Епітет

4. Про кого йдеться: «За 40 років активного творчого життя написав понад 6000 творів. Кожних два дні з-під його пера виходив новий твір»

А) Тараса Шевченка            Б) Миколу Вороного

В) Ліну Костенко                        В) Івана Франка

5. Який художній засіб використано в рядку колискової пісні: «Зорі, як налякані  їжачки».

 А) Гіпербола             Б) Порівняння

В) Метафора             Г)Епітет

6.  Що є кульмінацією твору «Євшан-зілля»?

А) Ханський син потрапив з ясиром до князя;      

Б) Хлопець згадав рідний край за допомогою євшан-зілля;

В) Роздуми автора над складною долею українського народу.

ІІ рівень

7. Встанови відповідність між уривком твору  та її назвою

1. Одягла собі на шию...
Та чого тільки не вміє
Осінь, щедра господиня!

1. «Сю ніч зорі чомусь колючі..»

2. Темно-зеленії садки
дрімають вже без плоду,

2. «Дрімають села»

3. Сю ніч квітка питала квітку:
— Що ж це робиться, поясни?

3. «Євшан-зілля»

4. Україно! Мамо люба!
Чи не те ж з тобою сталось?

4. «Осінь, гарна молодиця»

 

5. «Як дитиною бувало»

8. Встановіть відповідність між словом та його значенням

1. Хан

А. Бідний, родом із простолюду

2. Гудець

Б. Степова запашна рослина

3. Євшан-зілля

В. Увага, шанування

4. Почіт

Г. Співець

 

Д. Вождь, правитель у половців

 

ІІІ рівень

9.  Що таке сенкан? Скласти сенкан до слова «Батьківщина»                                                                                  

10. Написати паспорт поезії  Івана Франка  «Дрімають села» (Автор, жанр, тема, ідея, головна думка).

ІV рівень

11. Написати невеликий твір-роздум «Кого можна вважати патріотом своєї землі?», на основі вивченої поеми Миколи Вороного «Євшан –зілля».

(ОБСЯГ 5-6 речень).

 

 

docx
Додано
11 січня
Переглядів
269
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку