Діагностична робота №1

Про матеріал
Діагностична робота складена для учнів 3 класу за програмою О. Савченко, підручником Т. Гільберг, С.Тарнавської, до теми "Я і моє оточення" .
Перегляд файлу

C:\Users\Гриша\Desktop\МАТЕМАТИКА КДР\дод.jpgДіагностична робота № 1

Прізвище та ім'я_____________________________________________________

 

1.Вибери правильне твердження.

Спільнота – це

А) кілька людей;               Б) люди, об’єднані спільними ідеями, інтересами.

2. Що є правом, а що обов’язком  учнів? Поєднай речення стрілками.


                                                            Отримувати знання

                                                                  Навчатися

                                                       Поважати думки інших

     Права                              Охайно ставитися до шкільних речей         Обов’язки                    

                                                  Висловлювати особисту думку

                                                Користуватися підручниками із бібліотеки

                                                    Дотримуватись правил мовного етикету

                                                Відвідувати гуртки за інтересами

  1. Познач істинні твердження.

Суперечка – це словесне змагання двох або кількох осіб, які не погоджуються в якомусь питанні.

Особистий простір – це робоче місце, затишний куточок у кімнаті, своя кімната.

Найкомфортніше спілкуватися на відстані витянутої руки.

Установлення дистанції під час спілкування означає відмежування від людей.

  1. Продовж речення.

Суспільством називають________________________________________________

_____________________________________________________________________

  1. Суспільство процвітає, коли:

Усі люди мають рівні права                                   так                                    ні

Між різними групами немає згоди                         так                                    ні

Деякі люди дотримуються законів                         так                                   ні

Люди збираються разом і працюють                      так                                   ні

для реалізації спільної мети

 

  1. Розглянь діаграму і дай відповіді на питання.

На що сім’я витрачає найбільше коштів? ________________________________

Які витрати належать до непередбачуваних?_____________________________

                                    

  1. Запиши ознаки дружньої сім’ї.

 

________________________                                                    _________________                            

                                                              Дружня сім’я               

            _______________________                                                  ___________________      

 

  1. Які сімейні реліквії зберігає твоя родина? Запиши, чому вони є цінними для твоєї сім’ї.

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Мені було дуже легко                          Мені потрібна була допомога вчителя

 

Мені було дуже важко

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Сапунова Лілія
    Діагностувальна робота відповідає всім критеріям та вимогам. Дякую
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
7 жовтня 2021
Переглядів
2651
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку