Діагностична робота № 1. Звуки і букви. Склад. Поділ слів на склади
Прізвище, ім’я ______________________________________
Дата____________________
Варіант 1
Зелень, осінь, пеньок.
А) а ; Б) ь ; В) й.
А) дзвін; Б) їжак; В) день.
3.Звірята Лісової школи купили шкільне приладдя. Допоможи їм покласти у портфель лише двоскладові слова. Запиши слова, поділивши різними способами для переносу.
Фарби, олівець, лінійка, альбом, ручка.
4.Спиши слова. Підкресли букви, що позначають голосні звуки у словах.
Ялинка, білка, метро, дятел.
5. Соловейко просить записати дані музичні інструменти в алфавітному порядку.
Кобза, бандура, трембіта, флейта, рояль.
Самооцінювання
Як тобі було виконувати завдання? Познач. |
Мені було дуже легко. |
Мені була потрібна допомога вчителя. |
Мені було дуже складно. |
|
|
|
Оцінювання
++ має значні успіхи
+ демонструє помітний прогрес
! потребує значної уваги і допомоги
Діагностична робота № 1. Звуки і букви. Склад. Поділ на склади
Прізвище, ім’я ______________________________________
Дата____________________
Варіант 2
Лось, вересень, деньок.
А) а ; Б) ь ; В) й.
А) щука; Б) ялина; В) пень.
3.Звірята Лісової школи купили шкільне приладдя. Допоможи їм покласти у портфель лише двоскладові слова. Запиши слова, поділивши різними способами для переносу.
Фарби, лінійка, зошит, пенал, пластилін.
4.Спиши слова. Підкресли букви, що позначають приголосні звуки у словах.
Ялинка, білка, метро, дятел.
5. Дрізд просить записати дані музичні інструменти в алфавітному порядку.
Кобза, флейта, рояль, сопілка,бубон.
Самооцінювання
Як тобі було виконувати завдання? Познач. |
Мені було дуже легко. |
Мені була потрібна допомога вчителя. |
Мені було дуже складно. |
|
|
|
Оцінювання
++ має значні успіхи
+ демонструє помітний прогрес
! потребує значної уваги і допомоги