Урок "Розрізняю протилежні за значенням дієслова"

Про матеріал
Конспект уроку української мови з використанням фронтальної, індивідуальної, парної, групової форм роботи за підручником "Українська мова та читання" Катерини Пономарьової для 2 класу.
Перегляд файлу

УКРАЇНСЬКА МОВА, 2 клас НУШ

(за підручником Катерини Пономарьової)

ТЕМА. Розрізняю протилежні за значенням дієслова.

МЕТА: вчити розрізняти і добирати дієслова, протилежні за значенням, збагачувати словниковий запас учнів; розвивати спостережливість, уважність; виховувати любов до фізичної культури і спорту.

ТИП УРОКУ: урок засвоєння нових знань.

ПЛАН УРОКУ

І. ОРГАНІЗАЦІЯ УЧНІВ ДО УРОКУ

1) Вправа «Сонечко».

Уявіть себе сонечком.

  • Яке сонечко? (Тепле, ласкаве, ніжне, лагідне.)
  • Що воно посилає на землю? (Теплі промені, сонячні зайчики.)

Пошліть один одному теплі усмішки, повітряні поцілунки, лагідні погляди.

2) Наш девіз: «Я – учень, я – вмію, я – знаю, я – можу, я – творча особистість».

3)Дихальна вправа «Свічка».

ІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ УЧНІВ

  1. Каліграфічна хвилинка  Л  л  Ла  ло  Лю  ля  Лу  лі

Лариса любить ласощі.

– В якому  слово  звуків менше, ніж звуків? Чому? (Любить.)

– В якому  слово  звуків більше, ніж звуків? Чому? (Ласощі.)

  1. Кластер «Частини мови» (вивчені).

Фронтальна робота.

– Наведіть приклади.

 

                                               ЧАСТИНИ МОВИ

 

ІМЕННИК                               ПРИКМЕТНИК                            ДІЄСЛОВО

 

предмет                                     ознака                                            дія

 

Хто? Що?                        Який? Яка? Яке? Які?              Що робить? Що зробить?

             заєць                           сірий, білий, пухнастий            стрибає, бігає, ховається

           яблуко                       червоне, запашне, солодке            смакує, висить, росте

ІІІ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ, ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ ТА МЕТИ УРОКУ

  1. Об’єднання учнів у три групи «Зимові розваги дітей»:
  • Хто любить ліпити сніговиків?
  • Хто любить кататися на санчатах?
  • Хто любить гратися у сніжки?
  1. Робота в групах.

Завдання для роботи в групах.

Прочитайте загадку, напишіть відгадку, підкресліть дієслова та поставте до них питання.

Місяць землю грудить і хату сильно студить. (Грудень).

Вітри зі снігом все сікли і назву місяцю дали. (Січень).

Місяць цей лютує, бо весноньку вже чує. (Лютий).

Щоденні 5 – робота зі словами. Назви зимових місяців.

  1. Гра з використанням цеглинок LEGO «Навпаки» (фронтальна робота).

Завдання: під час презентації піднімайте цеглинку того кольору, яким написане протилежне за значенням слово до даного.

Підсумок:

  •  Які слова – частини мови –  ви підкреслили у загадках?  (дієслова).
  • Які слова ви добирали під час презентації? (протилежні за значенням).
  • Сформулюйте тему нашого уроку.
  • Протилежні за значенням дієслова.
  • Так, ми будемо розрізняти та добирати протилежні за значенням дієслова. Яка мета уроку?

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА  З LEGO https://www.youtube.com/watch?v=mn0nEAfhE9U

ІV. СПРИЙМАННЯ Й УСВІДОМЛЕННЯМИ УЧНЯМИ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

     Робота за підручником с.93 – 94.   Впр. 1, 2, 4, 6 – усно.   Впр. 3 – письмово.

Щоденні 5 – письмо для себе. Напишіть про своє ставлення до мотузкового парку.

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА  «СОКУ, БАЧИ,ВІРА» https://www.youtube.com/watch?v=53pjdFsNmi8

V. ОСМИСЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ У ПРОЦЕСІ ПРАКТИЧНОЇ  ДІЯЛЬНОСТІ

     1) Робота за підручником с. 94.   Впр. 6 – фронтально.

  1. Робота в парах – замінити виділені дієслова антонімами і записати змінений текст.
  2. Робота в групах. Завдання: дібрати до дієслів протилежні за значенням. З однією парою на вибір скласти речення.

Сміятися

 

Говорити

 

Стояти

 

Піднімати

 

Відкривати

 

Виносити

 

VІ. ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОГО ОПРАЦЮВАННЯ НА ГПД

Впр. 9, с.94.

VІІ. РЕФЛЕКСНО-ОЦІНЮЮЧИЙ ЕТАП

  • На уроці я навчився ….
  • Я запам’ятав ….
  • Мені найбільше сподобалось ….

Оцініть свою роботу на уроці смайликом.

docx
Додано
14 лютого 2021
Переглядів
1976
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку