УКРАЇНСЬКА МОВА, 2 клас НУШ
(за підручником Катерини Пономарьової)
ТЕМА. Розрізняю протилежні за значенням дієслова.
МЕТА: вчити розрізняти і добирати дієслова, протилежні за значенням, збагачувати словниковий запас учнів; розвивати спостережливість, уважність; виховувати любов до фізичної культури і спорту.
ТИП УРОКУ: урок засвоєння нових знань.
ПЛАН УРОКУ
І. ОРГАНІЗАЦІЯ УЧНІВ ДО УРОКУ
1) Вправа «Сонечко».
Уявіть себе сонечком.
Пошліть один одному теплі усмішки, повітряні поцілунки, лагідні погляди.
2) Наш девіз: «Я – учень, я – вмію, я – знаю, я – можу, я – творча особистість».
3)Дихальна вправа «Свічка».
ІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ УЧНІВ
Лариса любить ласощі.
– В якому слово звуків менше, ніж звуків? Чому? (Любить.)
– В якому слово звуків більше, ніж звуків? Чому? (Ласощі.)
Фронтальна робота.
– Наведіть приклади.
ЧАСТИНИ МОВИ
ІМЕННИК ПРИКМЕТНИК ДІЄСЛОВО
предмет ознака дія
Хто? Що? Який? Яка? Яке? Які? Що робить? Що зробить?
заєць сірий, білий, пухнастий стрибає, бігає, ховається
яблуко червоне, запашне, солодке смакує, висить, росте
ІІІ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ, ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ ТА МЕТИ УРОКУ
Завдання для роботи в групах.
Прочитайте загадку, напишіть відгадку, підкресліть дієслова та поставте до них питання.
Місяць землю грудить і хату сильно студить. (Грудень).
Вітри зі снігом все сікли і назву місяцю дали. (Січень).
Місяць цей лютує, бо весноньку вже чує. (Лютий).
Щоденні 5 – робота зі словами. Назви зимових місяців.
Завдання: під час презентації піднімайте цеглинку того кольору, яким написане протилежне за значенням слово до даного.
Підсумок:
ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА З LEGO https://www.youtube.com/watch?v=mn0nEAfhE9U
ІV. СПРИЙМАННЯ Й УСВІДОМЛЕННЯМИ УЧНЯМИ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
Робота за підручником с.93 – 94. Впр. 1, 2, 4, 6 – усно. Впр. 3 – письмово.
Щоденні 5 – письмо для себе. Напишіть про своє ставлення до мотузкового парку.
ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА «СОКУ, БАЧИ,ВІРА» https://www.youtube.com/watch?v=53pjdFsNmi8
V. ОСМИСЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ У ПРОЦЕСІ ПРАКТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
1) Робота за підручником с. 94. Впр. 6 – фронтально.
Сміятися |
|
Говорити |
|
Стояти |
|
Піднімати |
|
Відкривати |
|
Виносити |
|
VІ. ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОГО ОПРАЦЮВАННЯ НА ГПД
Впр. 9, с.94.
VІІ. РЕФЛЕКСНО-ОЦІНЮЮЧИЙ ЕТАП
Оцініть свою роботу на уроці смайликом.