Діагностична робота №2 з «Я досліджую світ», 2 клас з теми: «Природа взимку»
____________________________________________________________
1в.
а) звірі; б) холод; в) голод.
а) борсук, хом’як;
б) лисиця, вовк;
в) ведмідь, їжак.
а) стоїть високо над горизонтом;
б) стоїть низько над горизонтом;
в) завжди закрите хмарами.
а) не скидають листя;
б) скидають листя;
в) вкриваються світлим молодим листям.
а) дерева перебувають у спокої до весни;
б) листочки-хвоїнки опадають не всі одразу;
в) ніколи не скидають листочки.
а) легше було ловити рибу;
б) рибам було чим дихати;
в) підгодовувати рибу.
а) дощ, туман; б) сніг, хуртовина; в) град, роса.
а) потовстіла кора на стовбурах;
б) засохли, у ґрунті під снігом зимують їх плоди з насінням;
в) надземна частина відмерла, у ґрунті під снігом зимує їх підземна частина.
а) активно літають;
б) сховалися в затишних місцях;
в) активно шукають їжу.
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Результати діагностичної роботи
Самоаналіз |
Познач ✔ : (Як тобі було виконувати завдання?) |
Мені було дуже легко |
Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників |
Мені було дуже важко |
Вчитель( ✔✔має значні успіхи; ✔демонструє помітний прогрес ; V досягає результату з допомогою вчителя; ! потребує значної уваги і допомоги) |
|
Діагностична робота №2 з « Я досліджую світ», 2 клас з теми «Природа взимку»
____________________________________________________________
2в.
а) лисиця, вовк, заєць;
б) ведмідь, їжак, борсук;
в) олені, лосі.
а) насінням гарбуза, дині, соняшника;
б) підсмаженим насінням;
в) чорним хлібом.
а) можуть знайти собі їжу;
б) з осені нагулюють жир;
в) не вміють лаштувати барлоги.
а) березень, квітень, травень;
б) грудень, січень, лютий;
в) вересень, жовтень, листопад.
а) дуб, береза, липа;
б) ялина, сосна, ялиця;
в) верба, клен, тополя.
а) лисиці, зайці; б) білки, борсуки; в) їжаки, козулі.
а) зайці, білки; б) вовки, миші; в) кабани, лосі.
а) засохли, у ґрунті під снігом зимують їх плоди з насінням;
б) потовстіла кора на стовбурах;
в)надземна частина відмерла, у ґрунті під снігом зимує їх підземна частина.
а) прорубують в кризі ополонки;
б) розвішують годівниці на деревах;
в) влаштовують годувальні майданчики.
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Результати діагностичної роботи
Самоаналіз |
Познач ✔ : (Як тобі було виконувати завдання?) |
Мені було дуже легко |
Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників |
Мені було дуже важко |
Вчитель( ✔✔має значні успіхи; ✔демонструє помітний прогрес ; V досягає результату з допомогою вчителя; ! потребує значної уваги і допомоги) |
|