6 травня о 15:00Вебінар: Продуктивна робота наприкінці семестру: онлайн-тести, проєкти та творча діяльність

Діагностична робота №2 з «Я досліджую світ», 2 клас з теми: «Природа взимку»

Про матеріал
Діагностична робота №2 з « Я досліджую світ», 2 клас з теми: «Природа взимку» . Завдання складено відповідно до Типової освітньої програми розробленої під керівництвом О. Савченко та підручника Т.Гільберг, С.Тарнавської, Н.Павич «Я досліджую світ». Завдання подано у двох варіантах. Для учнів 2 класу, вчителів початкових класів і батьків.
Перегляд файлу

Діагностична робота №2 з «Я досліджую світ», 2 клас з теми: «Природа взимку»

____________________________________________________________

1в.

  1. Для птахів найстрашнішим узимку є:

а) звірі;         б) холод;     в) голод.

 

  1. Узимку не засинають:

а) борсук, хом’як;        

б) лисиця, вовк;   

в) ведмідь, їжак.

 

  1. Узимку холодно, тому що сонце:

а) стоїть високо над горизонтом;        

б) стоїть низько над горизонтом;    

в) завжди закрите хмарами.

 

  1. Листяні дерева взимку:

а) не скидають листя;        

б) скидають листя;    

в) вкриваються світлим молодим листям.

 

  1. Сосна і ялина завжди зелені, тому що:

а) дерева перебувають у спокої до весни;        

б) листочки-хвоїнки опадають не всі одразу;    

в) ніколи не скидають листочки.

 

  1. Ополонки у водоймах роблять для того, щоб:

а) легше було ловити рибу;        

б) рибам було чим дихати;    

в) підгодовувати рибу.

 

  1. Для зими характерні такі погодні явища:

а) дощ, туман;         б) сніг, хуртовина;     в) град, роса.

  1. Вкажи, як пристосувалися до зими дерева і кущі:

а) потовстіла кора на стовбурах;        

б) засохли, у ґрунті під снігом зимують їх плоди з насінням;    

в) надземна частина відмерла, у ґрунті під снігом зимує їх підземна частина.

 

  1. Познач, як живуть комахи взимку:

а) активно літають;        

б) сховалися в затишних місцях;    

в) активно шукають їжу.

 

  1.                Чому  важливо, щоб упаковка продуктів харчування була непошкодженою?

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

  1.                Напишіть про свого домашнього улюбленця

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Результати діагностичної роботи

Самоаналіз

Познач :

(Як тобі було виконувати завдання?)

 

Мені було дуже легко

Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників

 

Мені було дуже важко

Вчитель( ✔✔має значні успіхи; демонструє помітний прогрес ;

 V досягає результату з допомогою вчителя;  ! потребує значної уваги і допомоги)

 

Діагностична робота №2 з « Я досліджую світ», 2 клас з теми «Природа взимку»

____________________________________________________________

2в.

  1. Узимку впадають у сплячку:

а) лисиця, вовк, заєць;

б) ведмідь, їжак, борсук;

в) олені, лосі.

 

  1. Птахів взимку підгодовують:

а) насінням гарбуза, дині, соняшника;

б) підсмаженим насінням;    

в) чорним хлібом.

 

  1. Лисиця і вовк не впадають у сплячку, тому що:

а) можуть знайти собі їжу;        

б) з осені нагулюють жир;    

в) не вміють лаштувати барлоги.

 

  1. Зимові місяці - це:

а) березень, квітень, травень;        

б) грудень, січень, лютий;    

в) вересень, жовтень, листопад.

 

  1. Узимку залишаються зеленими:

а) дуб, береза, липа;        

б) ялина, сосна, ялиця;    

в) верба, клен, тополя.

 

  1. Запасають корм на зиму:

а) лисиці, зайці;      б) білки, борсуки;     в) їжаки, козулі.

 

  1. Змінюють на зиму колір хутра:

а) зайці, білки;         б) вовки, миші;     в) кабани, лосі.

  1. Вкажи, як пристосувалися до зими трав’янисті багаторічні рослини:

а) засохли, у ґрунті під снігом зимують їх плоди з насінням;    

б) потовстіла кора на стовбурах;        

в)надземна частина відмерла, у ґрунті під снігом зимує їх підземна частина.

 

  1. Познач, як взимку люди допомагають рибам:

а) прорубують в кризі ополонки;        

б) розвішують годівниці на деревах;    

в) влаштовують годувальні майданчики.

 

  1.                Навіщо зазначають термін придатності продуктів?

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

  1.                Напишіть про свого домашнього улюбленця

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Результати діагностичної роботи

Самоаналіз

Познач :

(Як тобі було виконувати завдання?)

 

Мені було дуже легко

Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників

 

Мені було дуже важко

Вчитель( ✔✔має значні успіхи; демонструє помітний прогрес ;

 V досягає результату з допомогою вчителя;  ! потребує значної уваги і допомоги)

 

 

docx
Додав(-ла)
Савченко Жанна
Додано
4 березня
Переглядів
57
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку