Діагностична робота 6 "Хочу-можу-треба"

Про матеріал
Перевір себе. Ця діагностична робота допоможе перевірити отримані знання учнів з теми "Хочу-можу-треба". До підручника ЯДС 2 клас, частина друга, автори О.Волощенко,О.Козак, Г.Остапенко
Перегляд файлу

                            Діагностична робота з ЯДС «Хочу-можу-треба»      

Учня/учениці  2- А класу  _________________________________________________

     1.Дайте відповіді на запитання.

Чи завжди те, що я хочу-можу мені треба?__________________________________

Чи всі мрії можуть здійснитися?______________________________________________

Чи слід дотримуватися обіцянок?____________________________________________

     2 .Як називається головна героїня книги Олени Касьян?

    А Поліна

    Б Данка і Кася

    В Ромко

     3. Поліна стояла у калюжі в гумових чобітках, а мама промочила ноги в тапочках.               Хто захворів після цієї пригоди?

     А  Поліна

     Б  мама

     В  обидвоє

     4.  «Раз, два, три, кімнато, приберися!» - чиї це слова?

     А  мами

     Б  Данки з Касею

     В  Поліни

    

     5. У березні вшановуємо пам’ять Тараса Григоровича Шевченка – видатного українського поета та художника. Свято відбудеться у нашому кабінеті, цього тижня у п’ятницю, після 5 уроку.

 Розглянь запрошення на свято. Чи всю потрібну інформацію воно містить. Дай поради щодо вдосконалення тексту.   

           Запрошуємо на свято «Вивчаємо Тараса Шевченка» ,

яке відбудеться_______________________________________________________________

___________________________________________________________________________________

                                                                 Учні 2-     класу

 

    6. Свято розпочнеться о 13 год і триватиме впродовж однієї години. О котрій годині воно завершиться? Домалюй стрілки на циферблаті.

   7. Учні старанно готувалися до свята:

  

 Підготували сценку

 

 Вчили вірші

 

 Співали пісні

                            

                                           _0___1___2____3_____4_____5_____6____7____

 

Скільки всього дітей готували свято?______________________________________________

 

На скільки більше учнів вчили вірш напам’ять, ніж підготували сценку?_________________________________________________________

 

   8. Роз’єднай слова і запиши уривок вірша Тараса Шевченка

               Садоквишневийколохати,хрущінадвишнямигудуть.

_____________________________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________________________

    9. Дівчата вирішили прикрасити дошку паперовими квітами. Для цього вони

 купили кольоровий папір (18 грн), клей ПВА (16 грн), ножиці (14 грн). Скільки

грошей витратили на покупку? _____________________________________________________________________

 

  10. Запиши свої міркування. Що потрібно зробити, щоб свято про Тараса Шевченка всім запам’яталося ? ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

 

Самооцінювання


 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Кабанюк Надія Григорівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
9 березня 2021
Переглядів
1637
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку