3 клас . Діагностична робота з теми: «Іменник. Прикметник.»
1 варіант
1.Іменники відповідають на питання…
а) хто?, що? б) хто?, що робить? в) який, яка?
2.Обери рядок, де записані всі іменники.
А) зелений, смачний, працьовитий
Б) зелень, смак, праця
В) зеленіє, смакувати, працювати
3.Слова, що називають ознаки предметів це -
А) іменники
Б) прикметники
В) дієслова
4.Визнач рядок, де всі слова є прикметниками.
а) вузький, яблучний, холодний;
б) вузенький, яблуня, холод;
в) вузький, яблуневий, похолодати
5.Прикметники змінюються за…
а) питаннями, родами і числами;
б) числами і часами;
в) питаннями, родами.
6. З даного речення випиши словосполучення іменників з прикметниками, визнач їх рід і число.
Маленька праця краща за велике безділля.
7.Добери до поданих іменників назви ознак (прикметники). Визнач рід прикметників.
Груша – (яка?) … . Море – (яке?) … . Ведмідь – (який?)
8.Допиши потрібні закінчення, перепиши
Веселка в бурульці
Вийшов Юрко з хати і побачив велик___ бурульку. Вона звисала з даху. Зійшло яскрав__ сонце, і бурульк___ заблищала різнокольоров_________ вогниками. Юрко стоїть, затамувавши подих від здивування. Красив___ бурулька, мов барвист___ веселка.
Як я оцінюю свою роботу? (зафарбуй відповідним кольором квадратик)
- мені все вдалося
- маю успіхи
- мені ще потрібно тренуватися
- мені ще варто попрацювати
3 клас .Діагностична робота з теми: «Іменник. Прикметник.»
2 варіант
1.На які питання відповідає іменник?
А) хто? що?
Б) який? яка? яке? які?
В) що робить?
2.Познач рядок слів, які називають предмети.
А) парта, дерево, солодощі;
Б) вітряний, похмурий, червоний;
В) збирати, сушити, летіти.
3. Доповни речення.
Слова, що є назвами ознак предметів, - це …
А) іменники. Б )дієслова. В) прикметники.
4. Вибери групу прикметників.
А )зелень, смак, праця.
Б )зелений, смачний, працьовитий.
В) зеленіє, смакувати, працювати.
5. У реченні прикметники пов’язані з….
а) іменниками; б) дієсловами; в) прийменнками.
6. З даного речення випиши словосполучення іменників з прикметниками, визнач їх рід і число.
На чорній землі білий хліб родить.
7.До поданих іменників добери прикметники. Визнач їх рід.
Земля (яка?)___________________________________________
День (який?)__________________________________________
Небо (яке?)___________________________________________
8.Допиши потрібні закінчення, перепиши
Веселка в бурульці
Вийшов Юрко з хати і побачив велик___ бурульку. Вона звисала з даху. Зійшло яскраве__сонце, і бурульк___ заблищала різнокольоров_________ вогниками. Юрко стоїть, затамувавши подих від здивування. Красив___ бурулька, мов барвист___ веселка.
Як я оцінюю свою роботу? (зафарбуй відповідним кольором квадратик)
- мені все вдалося
- маю успіхи
- мені ще потрібно тренуватися
- мені ще варто попрацювати