Діагностична робота № 3 ЯДС з теми "Різноманітність рослин і тварин у природі"ДС

Про матеріал
Діагностична робота № 3 з предмету "Я досліджую світ" 3 клас нуш на тему "Різноманітність рослин і тварин у природі" до підручника І. Андрусенко.
Перегляд файлу

Діагностична робота № 3

Тема «Різноманітність рослин і тварин у природі»

ПІ__________________________________ Дата_________________________

Варіант 1

  1. Закінчи речення. Організми – це…

А) тіла неживої природи.

Б) тіла живої природи.

В) рукотворні тіла.

     2. Які рослини розмножуються спорами?

А) папороті;

Б) квіткові;

В) хвойні.

  1. На які групи поділяються рослини? Запиши.

РОСЛИНИ

 

 

 

    4.З’єднай стрілочками твердження.

     Дерева, кущі, трав’янисті рослини - це                                водорості.

     Рослини, які мають лише стебло і листки – це                    папороті.

     Рослини, що живуть у воді – це                                            квіткові рослини.                            

  1. Яка будова комахи? Запиши.

Тести до уроків природознавства 3 клас

 

  1. Які ти знаєш їстівні гриби? Запиши.

__________________________________________________________________________________________________________________________

 

  1. Яка істотна ознака риб?

________________________________________________________________

  1. Яку користь приносять комахи? Запиши.

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Самоаналіз

Познач V :

(Як тобі було виконувати завдання?)

 

Мені було дуже легко

 

Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників

 

Мені було дуже важко

 

Бланк оцінювання діагностичної роботи № 3 з ЯДС.

 

 

1

5, 7

3, 4, 6

4, 5, 7

4

8

2

Має уявлення про організми – тіла живої природи

Називає ознаки рослин і тварин, органи тварин

Розпізнає і називає рослини, тварини, гриби різних груп

Класифікує рослини і тварини за певними ознаками

Виявляє пристосування рослин до певних умов існування

Виявляє емоційно-ціннісне ставлення до представників живої природи, піклується про них

Дослідження розмноження рослин

Рівень досягнення

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Діагностична робота № 3

Тема «Різноманітність рослин і тварин у природі»

ПІ__________________________________ Дата_________________________

Варіант 2

  1. Закінчи речення. Організми – це…

А) тіла живої природи.

Б) тіла неживої природи.

В) рукотворні тіла.

     2. Які рослини розмножуються спорами?

А) хвойні;

Б) квіткові;

В) мохи.

     3.На які групи поділяються квіткові рослини? Запиши.

КВІТКОВІ РОСЛИНИ

 

 

 

    4.З’єднай стрілочками твердження.

     Багаторічні трав’янисті рослини, що ростуть

     у вологих і притінених деревами місцях- це                            водорості.

     Рослини, які мають лише стебло і листки – це                         папороті.

     Рослини, що живуть у воді – це                                                  мохи.                            

  1. Яка будова гриба? Постав стрілочки і запиши.

 

Untitled

 

 

  1. Запиши, яких ти знаєш комах.

__________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Яка істотна ознака звірів?

________________________________________________________________

  1. Як ви допомагаєте птахам пережити холоди? Запиши.

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Самоаналіз

Познач V :

(Як тобі було виконувати завдання?)

 

Мені було дуже легко

 

Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників

 

Мені було дуже важко

 

Бланк оцінювання діагностичної роботи № 3 з ЯДС.

 

 

1

5, 7

3, 4, 6

4, 5, 7

4

8

2

Має уявлення про організми – тіла живої природи

Називає ознаки рослин і тварин, органи тварин

Розпізнає і називає рослини, тварини, гриби різних груп

Класифікує рослини і тварини за певними ознаками

Виявляє пристосування рослин до певних умов існування

Виявляє емоційно-ціннісне ставлення до представників живої природи, піклується про них

Дослідження розмноження росин

Рівень досягнення

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Уколова Тетяна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
9 лютого 2021
Переглядів
12346
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку