Діагностична робота № 3
Тема «Різноманітність рослин і тварин у природі»
ПІ__________________________________ Дата_________________________
Варіант 1
А) тіла неживої природи.
Б) тіла живої природи.
В) рукотворні тіла.
2. Які рослини розмножуються спорами?
А) папороті;
Б) квіткові;
В) хвойні.
РОСЛИНИ
4.З’єднай стрілочками твердження.
Дерева, кущі, трав’янисті рослини - це водорості.
Рослини, які мають лише стебло і листки – це папороті.
Рослини, що живуть у воді – це квіткові рослини.
__________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Самоаналіз |
Познач V : (Як тобі було виконувати завдання?) |
Мені було дуже легко |
Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників |
Мені було дуже важко |
Бланк оцінювання діагностичної роботи № 3 з ЯДС.
|
1 |
5, 7 |
3, 4, 6 |
4, 5, 7 |
4 |
8 |
2 |
Має уявлення про організми – тіла живої природи |
Називає ознаки рослин і тварин, органи тварин |
Розпізнає і називає рослини, тварини, гриби різних груп |
Класифікує рослини і тварини за певними ознаками |
Виявляє пристосування рослин до певних умов існування |
Виявляє емоційно-ціннісне ставлення до представників живої природи, піклується про них |
Дослідження розмноження рослин |
|
Рівень досягнення |
|
|
|
|
|
|
|
Діагностична робота № 3
Тема «Різноманітність рослин і тварин у природі»
ПІ__________________________________ Дата_________________________
Варіант 2
А) тіла живої природи.
Б) тіла неживої природи.
В) рукотворні тіла.
2. Які рослини розмножуються спорами?
А) хвойні;
Б) квіткові;
В) мохи.
3.На які групи поділяються квіткові рослини? Запиши.
КВІТКОВІ РОСЛИНИ
4.З’єднай стрілочками твердження.
Багаторічні трав’янисті рослини, що ростуть
у вологих і притінених деревами місцях- це водорості.
Рослини, які мають лише стебло і листки – це папороті.
Рослини, що живуть у воді – це мохи.
__________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Самоаналіз |
Познач V : (Як тобі було виконувати завдання?) |
Мені було дуже легко |
Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників |
Мені було дуже важко |
Бланк оцінювання діагностичної роботи № 3 з ЯДС.
|
1 |
5, 7 |
3, 4, 6 |
4, 5, 7 |
4 |
8 |
2 |
Має уявлення про організми – тіла живої природи |
Називає ознаки рослин і тварин, органи тварин |
Розпізнає і називає рослини, тварини, гриби різних груп |
Класифікує рослини і тварини за певними ознаками |
Виявляє пристосування рослин до певних умов існування |
Виявляє емоційно-ціннісне ставлення до представників живої природи, піклується про них |
Дослідження розмноження росин |
|
Рівень досягнення |
|
|
|
|
|
|
|