Тема уроку: «Грунт. Досліди з грунтом» Підготувала: Вчитель початкових класів Гімназії 237 м. Києва. Лаштопа О. В.
Номер слайду 2
Будем ми трудитись гарно, не мине хвилинки марно. ДЕВІЗ УРОКУ:
Номер слайду 3
ПРОГНОЗ СИНОПТИКА
Номер слайду 4
ВПРАВА «Хвилинка спостережень за природою» ЕКСКУРСІЯ В ПРИРОДУ
Номер слайду 5
Природнича розминка «Чи вірите ви?»Гірські породи створила людина. Більшість гірських порід на Землі перебувають у рідкому стані. Газоподібна гірська порода – це нафта. Корисні копалини належать до живої природи. Корисні копалини не відновлюються, тому потрібно економно і бережно використовувати їх.
Номер слайду 6
Номер слайду 7
Номер слайду 8
Тема уроку: « ҐРУНТ – ГІРСЬКА ПОРОДА» Мета:формування предметних компетентностей:формувати поняття «ґрунт», уявлення про склад ґрунту; розвивати спостережливість, уяву, уміння порівнювати, узагальнювати, робити висновки; виховувати допитливість, самостійність, дбайливе ставлення до природи;формування ключових компетентностей: уміння вчитися, комунікативної, здоров’язбережувальної, соціальної.
Номер слайду 9
Номер слайду 10
Номер слайду 11
ГРУНТ – ЦЕ ВЕРХНІЙ РОДЮЧИЙ ШАР ЗЕМЛІ, СЛУГУЄ ДЖЕРЕЛОМ ЖИЛЕННЯ ДЛЯ РОСЛИН І ДОМІВКОЮ ДЛЯ ТВАРИН.
Номер слайду 12
Номер слайду 13
ДОСЛІДНИЦЬКА ЛАБОРАТОРІЯ
Номер слайду 14
Номер слайду 15
Номер слайду 16
Підбиття підсумків. Рефлексія. Про що дізналися на уроці?Що найбільше запам’яталося?Що таке ґрунт?З чого складається ґрунт?Чому ґрунт має темний колір?