Діагностична робота з ЯДС за темою «Явища природи.Тіла і речовини»3 клас

Про матеріал
Тема. Діагностична робота. Явища природи. Тіла і речовини. Мета: перевірити та узагальнити знання учнів з теми "Явища природи. Тіла і речовини"; розвивати мислення, пам'ять, увагу; виховувати любов до природи.
Перегляд файлу

3 клас  26.11.2020

Діагностична робота з ЯДС за темою «Явища природи.Тіла і речовини»

_______________________________________________________________________________________________

1.Встав пропущене слово.

Усі зміни, що відбуваються в природі, мають назву _______________ природи.

2.З єднай лініями визначення з його назвою.

Стихійні явища     *                                                       *   це стихійне лихо, що відзначається

                                                                                                  затопленням частини  суходолу водою.

   Повінь                 *                                                       *   руйнівний вітер.

 

Ураган                   *                                                       *    небезпечні природні явища,

                                                                                               які завдають величезної шкоди населенню.

3.На які дві групи поділяють тіла.Запиши.

______________________________

_____________________________

4.У яких трьох агрегатних станах можуть перебувати речовини? Запиши.

_________________________________________________________________________________________

5.Наведи приклади води у різних агрегатних станах.

Газоподібний______________________________________________________.

Рідкий____________________________________________________________.

Твердий__________________________________________________________.

6.Пригадай властивості повітря , запиши пропущені.

Під час нагрівання повітря__________________________________, стає легшим , піднімається вгору. Під час охолодження __________________________________, стає важчим і опускається вниз.

7.Запиши способи видобутку корисних копалин.

_________________________                       ___________________________               ______________________

8.Які корисні копалини залягають поблизу місцевості, у якій ти проживаєш. У який спосіб їх добувають? Намалюй їхні умовні знаки.

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

9.Як підвищити родючість ґрунту? Запиши.

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________  

 

 

 

 

РЕЗУЛЬТАТ діагностичної роботи:

 

Самоаналіз

Познач V :

(Як тобі було виконувати завдання?)

 

Мені було дуже легко

 

Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників

 

Мені було дуже важко

Вчитель  В-високий рівень., Д-достатній рівень, С-середній рівень, П-початковий рівень.

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.3
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Іваніцька Людмила Іванівна
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
9 лютого 2021
Переглядів
6895
Оцінка розробки
4.3 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку