Діагностична робота №3 з української мови. 6 клас. «Загальні відомості про іменник»

Про матеріал
Діагностична робота №3 з української мови. 6 клас. «Загальні відомості про іменник» Очікувані результати: учні виявляють достатній рівень засвоєння теми «Загальні відомості про іменник», логічне мислення, навички самостійної роботи, словниковий запас, пильність та увагу до слова; уміють виконувати тестові завдання, працювати самостійно.
Перегляд файлу

Тема: Діагностична робота №3 з української мови. 6 клас. «Загальні відомості про іменник»

Очікувані результати: учні виявляють достатній рівень засвоєння теми «Загальні відомості про іменник», логічне мислення, навички самостійної роботи, словниковий запас, пильність та увагу до слова; уміють виконувати тестові завдання, працювати самостійно.

Перебіг уроку

І. Організація класу

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

ІІІ. Робота над темою уроку

  1. Пояснення вчителя щодо виконання діагностичної роботи
  2. Виконання завдань

 

І варіант

Початковий рівень

  1. Іменник – це частина мови, що означає…

а) дію предмета;

б) ознаку премета;

в) предмет.

  1. Морфологія – розділ мовознавства, що вивчає…

а) слово як частину мови;

б) лексичне значення слова;

в) правильне написання слів.

  1. Службових частин мови є…

а) 10;

б) 6;

в) 3.

  1. Назви іменників, які стосуються ОКРЕМИХ предметів або слів - …

а) власні назви;

б) загальні назви;

в) спільні назви.

  1. Географічні та астрономічні назви пишемо…

а) з великої букви;

б) з малої букви;

в) в лапках.

  1. Біль, шампунь, нежить, Сибір, собака – це іменники…

а) чоловічого роду;

б) жіночого роду;

в) спільного роду.

Середній рівень

  1. Поставити наголос в поданих іменниках:

Донька, читання, дрова, тризуб.

  1. Виписати іменники у два стовпчики:

          ІСТОТИ           НЕІСТОТИ

Людина, щебетання, дощ, блискавка, любов, Василь, дідусь, сум.

  1. Записати, розкриваючи дужки, власні та загальні назви:

(Т,т)арас (Ш,ш)евченко, (П,п)олтавська (О,о)бласть, (Ч,ч)орне море, (У,у)країнці, (П,п)’ятикласники, пес (Р,р)ябко, рачка (Д,д)ніпро, (Р,р)іздво.

Достатній рівень

  1. Виправити помилки:

Катер ластівка, казка солом’яний бичок, Українці, різдво христове, сузір’я велика ведмедиця, Річка сіверський донець, вінницький Державний Педагогічний Університет Імені михайла коцюбинського, Озеро світязь, жмеринський район.

  1. Визначити рід поданих іменників: батько, країна, джерело, базіка, брат, бідолаха.

Визначити число поданих іменників: вершки, Київ, добро, квітки, шахи, день.

Високий рівень

  1. Визначити рід кожного з наведених іменників; скласти і записати ТРИ речення, де використано іменники СПІЛЬНОГО  роду:

Листоноша, вітер, телятко, степ, імя, дівчинка, ледащо, кенгуру, колібрі, меню, біль, кафе, пустомеля, молоко, цукор.

ІІ варіант

Початковий рівень

  1. Іменник відповідає на питання…

а) який? яка? яке?;

б) хто? що?;

в) що робити? що зробити?.

  1. Самостійних частин мови є…

а) 10;

б) 6;

в) 3.

  1. Вигук…

а) належить до самостійних частин мови;

б) належить до службових частин мови;

в) не належить ні до службових, ні до самостійних частин мови.

  1. Назви іменників, які стосуються БАГАТЬОХ однакових предметів – це…

а) власні назви;

б) загальні назви;

в) спільні назви.

  1. Назви релігійних та державних свят пишемо…

а) з великої букви;

б) з малої букви;

в) в лапках.

  1. Слова приблуда, роззява, роботяга, самоучка, листоноша – це іменники…

а) чоловічого роду;

б) жіночого роду;

в) спільного роду.

Середній рівень

  1. Поставити наголос в поданих іменниках:

Дочка, листопад, випадок, спина.

  1. Виписати іменники у два стовпчики:

          ІСТОТИ           НЕІСТОТИ

Хлопець, сорочка, школа, дружба, доброта, Оксана, діти, голубка.

  1. Записати, розкриваючи дужки, власні та загальні назви:

(Р,р)оман, (Ж,ж)меринський район, (Т,т)ихий океан, (А,а)мериканці, (В,в)ипускники, (Ч,ч)умацький шлях, (К,к)арпати.

Достатній рівень

  1. Виправити помилки:

Катер ластівка, казка солом’яний бичок, Українці, різдво христове, сузір’я велика ведмедиця, Річка сіверський донець, вінницький Державний Педагогічний Університет Імені михайла коцюбинського, Озеро світязь, жмеринський район.

  1. Визначити рід поданих іменників: небо, сирота, земля, любов, зоря, місяць.

Визначити число поданих іменників: гроші, штани, служба, дерево, парк, тижні.

Високий рівень

  1. Визначити рід кожного з наведених іменників; скласти і записати ТРИ речення, де використано іменники СПІЛЬНОГО  роду:

Базіка, вихор, кошеня, собака, лоша, хлопець, вереда, шимпанзе, поні, шосе, тюль, таксі, самоучка, щастя, любов.

 

 

 

 

 

 

Діагностична робота №3 з української мови. 6 клас

Загальні відомості про іменник

І варіант

 

Початковий рівень

  1. Іменник – це частина мови, що означає…

а) дію предмета;

б) ознаку премета;

в) предмет.

 

  1. Морфологія – розділ мовознавства, що вивчає…

а) слово як частину мови;

б) лексичне значення слова;

в) правильне написання слів.

 

  1. Службових частин мови є…

а) 10;

б) 6;

в) 3.

 

  1. Назви іменників, які стосуються ОКРЕМИХ предметів або слів - …

а) власні назви;

б) загальні назви;

в) спільні назви.

 

  1. Географічні та астрономічні назви пишемо…

а) з великої букви;

б) з малої букви;

в) в лапках.

 

  1. Біль, шампунь, нежить, Сибір, собака – це іменники…

а) чоловічого роду;

б) жіночого роду;

в) спільного роду.

 

 

 

 

Середній рівень

 

  1. Поставити наголос в поданих іменниках:

Донька, читання, дрова, тризуб.

 

  1. Виписати іменники у два стовпчики:

          ІСТОТИ           НЕІСТОТИ

Людина, щебетання, дощ, блискавка, любов, Василь, дідусь, сум.

 

  1. Записати, розкриваючи дужки, власні та загальні назви:

(Т,т)арас (Ш,ш)евченко, (П,п)олтавська (О,о)бласть, (Ч,ч)орне море, (У,у)країнці, (П,п)’ятикласники, пес (Р,р)ябко, рачка (Д,д)ніпро, (Р,р)іздво.

 

Достатній рівень

 

  1.                    Виправити помилки:

Катер ластівка, казка солом’яний бичок, Українці, різдво христове, сузір’я велика ведмедиця, Річка сіверський донець, вінницький Державний Педагогічний Університет Імені михайла коцюбинського, Озеро світязь, жмеринський район.

 

  1.                    Визначити рід поданих іменників: батько, країна, джерело, базіка, брат, бідолаха.

Визначити число поданих іменників: вершки, Київ, добро, квітки, шахи, день.

 

Високий рівень

 

  1.                    Визначити рід кожного з наведених іменників; скласти і записати ТРИ речення, де використано іменники СПІЛЬНОГО  роду:

Листоноша, вітер, телятко, степ, імя, дівчинка, ледащо, кенгуру, колібрі, меню, біль, кафе, пустомеля, молоко, цукор.

 

 

Діагностична робота №3 з української мови. 6 клас

Загальні відомості про іменник

ІІ варіант

 

Початковий рівень

  1. Іменник відповідає на питання…

а) який? яка? яке?;

б) хто? що?;

в) що робити? що зробити?.

 

  1. Самостійних частин мови є…

а) 10;

б) 6;

в) 3.

 

  1. Вигук…

а) належить до самостійних частин мови;

б) належить до службових частин мови;

в) не належить ні до службових, ні до самостійних частин мови.

 

  1. Назви іменників, які стосуються БАГАТЬОХ однакових предметів – це…

а) власні назви;

б) загальні назви;

в) спільні назви.

 

  1. Назви релігійних та державних свят пишемо…

а) з великої букви;

б) з малої букви;

в) в лапках.

 

  1. Слова приблуда, роззява, роботяга, самоучка, листоноша – це іменники…

а) чоловічого роду;

б) жіночого роду;

в) спільного роду.

 

 

Середній рівень

 

  1. Поставити наголос в поданих іменниках:

Дочка, листопад, випадок, спина.

 

  1. Виписати іменники у два стовпчики:

          ІСТОТИ           НЕІСТОТИ

Хлопець, сорочка, школа, дружба, доброта, Оксана, діти, голубка.

 

  1. Записати, розкриваючи дужки, власні та загальні назви:

(Р,р)оман, (Ж,ж)меринський район, (Т,т)ихий океан, (А,а)мериканці, (В,в)ипускники, (Ч,ч)умацький шлях, (К,к)арпати.

 

Достатній рівень

 

  1.                    Виправити помилки:

Катер ластівка, казка солом’яний бичок, Українці, різдво христове, сузір’я велика ведмедиця, Річка сіверський донець, вінницький Державний Педагогічний Університет Імені михайла коцюбинського, Озеро світязь, жмеринський район.

 

  1.                    Визначити рід поданих іменників: небо, сирота, земля, любов, зоря, місяць.

Визначити число поданих іменників: гроші, штани, служба, дерево, парк, тижні.

 

Високий рівень

  1.                    Визначити рід кожного з наведених іменників; скласти і записати ТРИ речення, де використано іменники СПІЛЬНОГО  роду:

Базіка, вихор, кошеня, собака, лоша, хлопець, вереда, шимпанзе, поні, шосе, тюль, таксі, самоучка, щастя, любов.

 

 

 

docx
Додано
11 червня
Переглядів
97
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку