Діагностична робота №3 з української мови 2 класу НУШ
Мовна тема «Прикметник»
учня (учениці) ____________________________
Вибери одну правильну відповідь
1. Прикметники – це
А) слова – назви предметів;
Б) слова – ознаки предметів;
В) слова, що означають дію предмета.
2. Прикметники відповідають на питання:
А) Який ? Яка ? Яке ?
Б) Хто? Що?
В) Що робить? Що зробить?
3.Визнач рядок, у якому всі слова - прикметники?
А) зошит, виделка, іграшка;
Б) суворий, білосніжна, стрункі, маленьке;
В) біжить, спить, читають.
4. Добери прикметники до поданих іменників.
Небо (яке?)________________________________________________________.
Оленка (яка?)______________________________________________________.
5. Утвори прикметники від поданих іменників.
Фрукти ______________________. Холод___________________________
6. Добери близьке за значенням слово до прикметника
Замурзаний - ________________________________.
7. Добери протилежне за значенням слово до прикметника
Солоний - ________________________. Склади з кожним словом речення.
_________________________________________________________________________________________________________________________________________
8. Підкресли прикметники вжиті у переносному значенні.
Свіжі фрукти, свіжий вітер, легке завдання, легке пір'я, тупий ніж, тупий біль, золота людина, золота каблучка.
Результат діагностичної роботи
|
Значні успіхи |
Помітний прогрес |
Результат з допомогою |
Потреба уваги та допомоги |
Самоаналіз
|
|
|
|
|
Вчитель |
|
|
|
|