Діагностична робота. 5 клас. "Відомості з синтаксису і пунктуації"

Про матеріал
В діагностичній роботі вміщено завдання різних рівнів. 1-6 - передбачають тестові завдання, з 7-9 - передбачають виконання письмових завдань.
Перегляд файлу

Діагностична робота

1 варіант

 

(Завдання 1-6 по 1 балу)

Обери правильну відповідь і запиши ТІЛЬКИ ВІДПОВІДНУ БУКВУ

  1. Не є словосполученням кожне поєднання слів у рядку

А   прийшов до хати, електронне табло, футбольний матч

Б   високо в горах, зелений килим, холодний напій

В    комп'ютерні ігри, іду швидко, граємо весело

Г    падає сніг, холодний і гарячий, я мрію

  1.           З одним головним членом є речення

А   На незабудці бринів рудий джмелик.

Б   В'їжджає в степ червоне літо на незагнузданім коні.

В   З-поміж хмар переблискує місяць.

Г   Дерева в лісі нагинало до самої землі.

  1.           Правильно визначено граматичну основу в реченні

А   Вітер листям вкриває холодну землю.

Б   Хмарки сльози гублять.

В   Нам життя дарує нові зустрічі.

Г   Діти матерям цілують руки.

  1.           Три додатки є в реченні

А   Мороз уночі намалював квіти на холодному склі.

Б   Пролетіли гуси над долиною, над калиною.

В   Вітер з моря розносив прохолоду.

Г  Дітям подарували книжки й фотоальбоми.

  1.           Виділене слово є означенням у реченні

А   Теплом дихала земля.

Б   У гаю весело щебетали пташки.

В   Запам'ятав дідусеві слова.

Г   Земля дала мені крила.

  1. Обери правильну схему до речення

Тато запитав: «А що означає це умовне позначення?»

А А: «П».

Б «П», - а.

В А: «П?»

Г А «П?»

 

(Завдання 7-9 по 2 бали)

  1. Прочитайте. Випишіть лише словосполучення.

Берегти природу, тварини і рослини, чисте повітря, біля водойм, пластикові пляшки, наше багатство, лісові звірята, сортуємо сміття, холодна пора, мороз і сніг, підгодовуємо тварин, рідкісні рослини, взяти ноги на плечі, квіти цвітуть, іду до школи, місячне сяйво, теплий погляд.

  1. Запиши речення, підкресли ВСІ члени речення. Виконай синтаксичний розбір речення.

Погляд його заяснів, і він миттю простягнув Гаврикові свого зошита.

  1. Запиши речення, розставляючи розділові знаки при прямій мові
  1. Чи не час нам в дорогу запитав тато.
  2. Добрим словом мур проб’єш а лихим і у двері не ввійдеш зазначає народна творчість.
  3. Народна мудрість говорить слово не горобець, вилетить – не спіймаєш.

Діагностична робота

2 варіант

 

(Завдання 1-6 по 1 балу)

Обери правильну відповідь і запиши ТІЛЬКИ ВІДПОВІДНУ БУКВУ

  1.             З одним головним членом є речення

А   На незабудці бринів рудий джмелик.

Б   В'їжджає в степ червоне літо на незагнузданім коні.

В   З-поміж хмар переблискує місяць.

Г   Дерева в лісі нагинало до самої землі.

  1.             Виділене слово є означенням у реченні

А   Теплом дихала земля.

Б   У гаю весело щебетали пташки.

В   Запам'ятав дідусеві слова.

Г   Земля дала мені крила.

  1.             Правильно визначено граматичну основу в реченні

А   Вітер листям вкриває холодну землю.

Б   Хмарки сльози гублять.

В   Нам життя дарує нові зустрічі.

Г   Діти матерям цілують руки.

  1.       Обери правильну схему до речення

Тато запитав: «А що означає це умовне позначення?»

А А: «П».

Б «П», - а.

В А: «П?»

Г А «П?»

  1.             Три додатки є в реченні

А   Мороз уночі намалював квіти на холодному склі.

Б   Пролетіли гуси над долиною, над калиною.

В   Вітер з моря розносив прохолоду.

Г  Дітям подарували книжки й фотоальбоми.

  1.      Не є словосполученням кожне поєднання слів у рядку

А   прийшов до хати, електронне табло, футбольний матч

Б   високо в горах, зелений килим, холодний напій

В    комп'ютерні ігри, іду швидко, граємо весело

Г    падає сніг, холодний і гарячий, я мрію

 

(Завдання 7-9 по 2 бали)

  1. Прочитайте. Випишіть лише словосполучення.

Берегти природу, тварини і рослини, чисте повітря, біля водойм, пластикові пляшки, наше багатство, лісові звірята, сортуємо сміття, холодна пора, мороз і сніг, підгодовуємо тварин, рідкісні рослини, взяти ноги на плечі, квіти цвітуть, іду до школи, місячне сяйво, теплий погляд.

  1. Запиши речення, підкресли ВСІ члени речення. Виконай синтаксичний розбір речення.

Погляд його заяснів, і він миттю простягнув Гаврикові свого зошита.

  1. Запиши речення, розставляючи розділові знаки при прямій мові

Чи не час нам в дорогу запитав тато.

Добрим словом мур проб’єш а лихим і у двері не ввійдеш зазначає народна творчість.

Народна мудрість говорить слово не горобець, вилетить – не спіймаєш.

 

docx
Додано
11 травня
Переглядів
2714
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку