Діагностична робота №5 з теми: "Природні угруповання". ЯДС. 3 клас.

Про матеріал
Діагностична робота складена за матеріалами підручника Н. Бібік, Г. Бондарчук "Я досліджую світ" 3 клас. Містить різноманітні за тематикою дванадцять завдання відкритого і закритого типу, які допоможуть вчителю перевірити набуті знання з теми: "Природні угруповання".
Перегляд файлу

Діагностична робота №5 «Природні угруповання»  3 клас

 

Прізвище,ім’я______________________________________                         Дата _____________________

  1. Підкресли назви вивчених нами природних угруповань.
    Ліс, степ, гори, прісна водойма, океан, луки, пустеля, море, поле.

 

  1. Вибери варіант відповіді, де позначені тільки лісові тварини.
    А) вовк, білка, жук плавунець  

Б) дикий кабан, лисиця, козуля

     В) заєць, катран, кріт, дятел

 

  1. З’єднай стрілочками групу рослин і ярус, який вони утворюють.
    ліщина, калина, ожина, шипшина •                            • верхній ярус
    конвалія, папороть, вороняче око •                             • середній ярус

сосна, береза, дуб, граб, ялина •                                  • нижній ярус

4.  Вибери правильний варіант відповіді, щоб закінчити речення.
Луки це природне угруповання … .

 А) де живуть організми, які пристосувались до існування не тільки на суходолі, а й у воді.

 Б) де ростуть трав’янисті рослини та живуть невеликі за розмірами тварини.

 В) у якому на великих ділянках ростуть дерева й інші рослини.

 

5.  Хто полює на жабу, ропуху та ящірку: ____________________.

 

6. Як люди використовують луки:

    А) як пасовища для свійських тварин і заготівлі сіна

    Б) щоб вирощувати культурні рослини

  1. Познач, які риби живуть у прісних водоймах?

А) Сом              Г) Акула

Б) Щука           Д) Скумбрія

В) Короп          Е) Оселедець

Діагностична робота №5 «Природні угруповання»  3 клас

 

Прізвище,ім’я______________________________________                         Дата _____________________

  1. Підкресли назви вивчених нами природних угруповань.
    Ліс, степ, гори, прісна водойма, океан, луки, пустеля, море, поле.

 

  1. Вибери варіант відповіді, де позначені тільки лісові тварини.
    А) вовк, білка, жук плавунець  

     Б) дикий кабан, лисиця, козуля

     В) заєць, катран, кріт, дятел

 

  1. З’єднай стрілочками групу рослин і ярус, який вони утворюють.
    ліщина, калина, ожина, шипшина •                            • верхній ярус
    конвалія, папороть, вороняче око •                             • середній ярус

сосна, береза, дуб, граб, ялина •                                  • нижній ярус

4.  Вибери правильний варіант відповіді, щоб закінчити речення.
Луки це природне угруповання … .

 А) де живуть організми, які пристосувались до існування не тільки на суходолі, а й у воді.

 Б) де ростуть трав’янисті рослини та живуть невеликі за розмірами тварини.

 В) у якому на великих ділянках ростуть дерева й інші рослини.

 

5.  Хто полює на жабу, ропуху та ящірку: ____________________.

 

6. Як люди використовують луки:

    А) як пасовища для свійських тварин і заготівлі сіна

    Б) щоб вирощувати культурні рослини

  1. Познач, які риби живуть у прісних водоймах?

А) Сом              Г) Акула

Б) Щука           Д) Скумбрія

В) Короп          Е) Оселедець

  1. Обери і підкресли прісні водойми

Ставок, Озеро, Океан, Море, Болото, Річка

 

  1. Оберіть рядок у якому лише назви тих птахів, що мешкають у прісних водоймах?

А) горобець, ворона, дятел  

Б) страус, дрохва, пінгвін

В) чапля, лелека, лебідь

 

   10. Встав пропущені слова.
  Морські водорості виділяють _________________ , яким          ________________ тварини, що живуть у воді.

 

  1. Побудуй ланцюг живлення, що склався …

 

    У лісі: _____________          ____________          ____________

    У прісній водоймі: ____________         ___________          ________

 

12.Що, на твою думку, потрібно робити, щоб зберегти рослинний і тваринний світ?
________________________________________________ ________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

Завдання для мене були:

      Мені було дуже легко

      Мені була потрібна допомога вчителя

      Мені було дуже важко

 

 

 

  1. Обери і підкресли прісні водойми

Ставок, Озеро, Океан, Море, Болото, Річка

 

  1. Оберіть рядок у якому лише назви тих птахів, що мешкають у прісних водоймах?

А) горобець, ворона, дятел  

Б) страус, дрохва, пінгвін

В) чапля, лелека, лебідь

 

   10. Встав пропущені слова.
  Морські водорості виділяють _________________ , яким          ________________ тварини, що живуть у воді.

 

11.Побудуй ланцюг живлення, що склався …

 

    У лісі: _____________          ____________          ____________

    У прісній водоймі: ____________         ___________          ________

 

12.Що, на твою думку, потрібно робити, щоб зберегти рослинний і тваринний світ?
________________________________________________ ________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

Завдання для мене були:

      Мені було дуже легко

      Мені була потрібна допомога вчителя

      Мені було дуже важко

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Волошин Анна
    Спасибі.якісна підбірка завдань,чітко структуровані,все-по темі.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Пащенко Ганна Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
7 лютого
Переглядів
877
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку