Діагностична робота № 6 Дієслово

Про матеріал
Діагностична робота № 6 Дієслово Прізвище, ім’я__________________________________Дата____________ 1. Дієслово це частина мови, яка відповідає на питання а) що робить?, що роблять?, що робити?, що зробити?. б) хто?, що?. в.) який?, яка?, яке?, які?. 2. В якому рядку записані дієслова? а) сонце, пташка, сніг; б) летить, падає, світить; в) яскраве, білий, красива. 3. Випиши з вірша 3 дієслова. Сніг падав безшелесно й рівно, Туманно танули огні, І дальній дзвін стояв так дивно В незрозумілій тишині.. 4. Установи відповідність між словами, протилежними за значенням. З’єднай лініями ці пари слів. купувати радіти сумувати хвалити сварити продавати 5. Зміни і запиши подані сполучення слів так, щоб вони називали дію багатьох людей. Учень малює - ._________________________________________________ . Дитина співає - ._________________________________________________ . 6.Прочитай та впиши потрібні за змістом дієслова Коло школи (що робить?)_______________________ клен. Над селом ( що роблять?)_______________________ хмари. 7. Добери дієслова, близькі за значенням. Радіє -________________________________________________. Говорить- _________________________________________________.
Перегляд файлу

Діагностична робота № 6

Дієслово

Прізвище, ім’я__________________________________Дата____________

1. Дієслово це частина мови, яка відповідає на питання

а) що робить?, що роблять?, що робити?, що зробити?.

б) хто?, що?.

в.) який?, яка?, яке?, які?.

2. В якому рядку записані дієслова?

а) сонце, пташка, сніг;

б) летить, падає, світить;

в) яскраве, білий, красива.

3. Випиши з вірша 3 дієслова.

Сніг падав безшелесно й рівно,
Туманно танули огні,
І дальній дзвін стояв так дивно
В незрозумілій тишині.. Результат пошуку зображень за запитом картинка листок коса лінія

4. Установи відповідність між словами, протилежними за значенням. З’єднай лініями ці пари слів.

купувати                                радіти

сумувати хвалити               сварити продавати

5. Зміни і запиши подані сполучення слів так, щоб вони називали дію багатьох людей.

Учень малює  - ._________________________________________________ .

Дитина співає - ._________________________________________________ .

6.Прочитай та впиши потрібні за змістом дієслова

Коло школи (що робить?)_______________________ клен.

Над селом ( що роблять?)_______________________ хмари.

7. Добери дієслова, близькі за значенням.

Радіє -________________________________________________.

Говорить- _________________________________________________.

 

 

docx
Додано
12 квітня
Переглядів
172
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку