20 травня о 18:00Вебінар: Можливості сервісів Canva та Liveworksheets для створення інтерактивних навчальних матеріалів

Діагностична робота №6 «Позатабличне множення і ділення»

Про матеріал
Діагностична робота у двох варіантах відповідає змісту розділу"Позатабличне множення і ділення" за тематикою підручника авторів Мирослави Козак, Ольги Корчевської. Завдання спрямовані на з’ясування рівня засвоєння учнями даної теми . Для вчителя є бланк оцінювання з номерами завдань.
Перегляд файлу

Діагностична робота №6

«Позатабличне множення і ділення»

Прізвище, ім’я __________________________________

 Варіант 1

  1. Значення якого виразу обчислено неправильно?

а) 14•4:2=28

б) 90:5:2=8

в)16•3•2=96

 

  1. 49 год=

а) 4 доби 9 год

б) 3 доби 13 год

в) 2 доби 1 год

     3. Порівняй  число й вираз.

   35          85:5•2

     

4. Розв’яжи рівняння   х :150=3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

D:\Desktop\16-03-2021 18-08-29.png5.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6.За  4 рейси 3 однакові катери перевезли 60 пасажирів. Скільки пасажирів перевозив один катер за 1 рейс?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ОЦІНИ СВОЮ РОБОТУ:

 

Самоаналіз

 

Познач V :

(Як тобі було виконувати завдання?)

Мені було дуже легко

Мені була потрібна допомога вчителя

 

Мені було дуже важко

 

 

 

 

 

Оцінювання результатів діагностичної роботи :

Результати виконання завдань діагностичної роботи:

 

Розв’язання правильне і в повному обсязі

 

Більше правильно

розв’язаних завдань

 

Більше неправильно

розв’язаних завдань

 

Розв’язання неправильне або учень/-иця не приступав/-ла до виконання завдання

 

 

 

Бланк

оцінювання результатів діагностичної роботи № 6

за темою «ПОЗАТАБЛИЧНЕ МНОЖЕННЯ І ДІЛЕННЯ»

 

Номер завдання

     Очікувані результати навчання

Рівні результатів навчання учнів*

Результати виконання завдань**

1

[3 МАО 3.3], [3 МАО 3.4]  — перевіряє правильність обчислень.

П

 

С

 

Д

 

В

 

2

[3 МАО 1.1], [3 МАО 4.7]  — знає одиниці вимірювання часу (доба, година, хвилина, секунда) та співвідношення між ними.

П

 

С

 

Д

 

В

 

3

[3 МАО 4.8]  — встановлює відношення рівності й нерівності між числами й числовими виразами.

П

 

С

 

Д

 

В

 

4

[3 МАО 4.8]  — розв’язує рівняння на основі правил знаходження невідомого компонента арифметичної дії.

П

 

С

 

Д

 

В

 

5

[3 МАО 4.3]  — застосовує правило знаходження числа за величиною його частини.

П

 

С

 

Д

 

В

 

6

[3 МАО 1.2], [3 МАО 2.3] — розв’язує задачі на подвійне зведення до одиниці.

П

 

С

 

Д

 

В

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Діагностична робота №6

«Позатабличне множення і ділення»

Прізвище, ім’я __________________________________

 Варіант 2

1.Значення якого виразу обчислено неправильно?

а) 42:3•4=56

б) 80:5•4=64

в)12•7:2=36

 

2.230хв=

а) 2 год 30 хв

б) 3 год 50 хв

в) 30 год  50 хв

     3. Порівняй  число й вираз.

   12•5:4          15

     

4. Розв’яжи рівняння   х :150=5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

D:\Desktop\16-03-2021 18-25-13.png

5.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6.Один кухар за 1 хв ліпить 4 вареники. Скільки вареників ліплять 3 кухарі за 20 хв, якщо вони працюють з такою самою продуктивністю?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ОЦІНИ СВОЮ РОБОТУ:

 

Самоаналіз

 

Познач V :

(Як тобі було виконувати завдання?)

Мені було дуже легко

Мені була потрібна допомога вчителя

 

Мені було дуже важко

 

 

 

 

Оцінювання результатів діагностичної роботи :

Результати виконання завдань діагностичної роботи:

 

Розв’язання правильне і в повному обсязі

 

Більше правильно

розв’язаних завдань

 

Більше неправильно

розв’язаних завдань

 

Розв’язання неправильне або учень/-иця не приступав/-ла до виконання завдання

 

 

 

Бланк

оцінювання результатів діагностичної роботи № 6

за темою «ПОЗАТАБЛИЧНЕ МНОЖЕННЯ І ДІЛЕННЯ»

 

Номер завдання

     Очікувані результати навчання

Рівні результатів навчання учнів*

Результати виконання завдань**

1

[3 МАО 3.3], [3 МАО 3.4]  — перевіряє правильність обчислень.

П

 

С

 

Д

 

В

 

2

[3 МАО 1.1], [3 МАО 4.7]  — знає одиниці вимірювання часу (доба, година, хвилина, секунда) та співвідношення між ними.

П

 

С

 

Д

 

В

 

3

[3 МАО 4.8]  — встановлює відношення рівності й нерівності між числами й числовими виразами.

П

 

С

 

Д

 

В

 

4

[3 МАО 4.8]  — розв’язує рівняння на основі правил знаходження невідомого компонента арифметичної дії.

П

 

С

 

Д

 

В

 

5

[3 МАО 4.3]  — застосовує правило знаходження числа за величиною його частини.

П

 

С

 

Д

 

В

 

6

[3 МАО 1.2], [3 МАО 2.3] — розв’язує задачі на подвійне зведення до одиниці.

П

 

С

 

Д

 

В

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Контрольні роботи
НУШ
Додано
16 березня
Переглядів
2752
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку