Діагностична робота №6
«Позатабличне множення і ділення»
Прізвище, ім’я __________________________________
Варіант 1
а) 14•4:2=28
б) 90:5:2=8
в)16•3•2=96
а) 4 доби 9 год
б) 3 доби 13 год
в) 2 доби 1 год
3. Порівняй число й вираз.
35 85:5•2
4. Розв’яжи рівняння х :150=3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6.За 4 рейси 3 однакові катери перевезли 60 пасажирів. Скільки пасажирів перевозив один катер за 1 рейс?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ОЦІНИ СВОЮ РОБОТУ:
Самоаналіз
|
Познач V : (Як тобі було виконувати завдання?) |
Мені було дуже легко |
Мені була потрібна допомога вчителя |
Мені було дуже важко |
Оцінювання результатів діагностичної роботи :
Результати виконання завдань діагностичної роботи: |
Розв’язання правильне і в повному обсязі
|
Більше правильно розв’язаних завдань
|
Більше неправильно розв’язаних завдань
|
Розв’язання неправильне або учень/-иця не приступав/-ла до виконання завдання |
Бланк
оцінювання результатів діагностичної роботи № 6
за темою «ПОЗАТАБЛИЧНЕ МНОЖЕННЯ І ДІЛЕННЯ»
Номер завдання |
Очікувані результати навчання |
Рівні результатів навчання учнів* |
Результати виконання завдань** |
1 |
[3 МАО 3.3], [3 МАО 3.4] — перевіряє правильність обчислень. |
П |
|
С |
|
||
Д |
|
||
В |
|
||
2 |
[3 МАО 1.1], [3 МАО 4.7] — знає одиниці вимірювання часу (доба, година, хвилина, секунда) та співвідношення між ними. |
П |
|
С |
|
||
Д |
|
||
В |
|
||
3 |
[3 МАО 4.8] — встановлює відношення рівності й нерівності між числами й числовими виразами. |
П |
|
С |
|
||
Д |
|
||
В |
|
||
4 |
[3 МАО 4.8] — розв’язує рівняння на основі правил знаходження невідомого компонента арифметичної дії. |
П |
|
С |
|
||
Д |
|
||
В |
|
||
5 |
[3 МАО 4.3] — застосовує правило знаходження числа за величиною його частини. |
П |
|
С |
|
||
Д |
|
||
В |
|
||
6 |
[3 МАО 1.2], [3 МАО 2.3] — розв’язує задачі на подвійне зведення до одиниці. |
П |
|
С |
|
||
Д |
|
||
В |
|
Діагностична робота №6
«Позатабличне множення і ділення»
Прізвище, ім’я __________________________________
Варіант 2
1.Значення якого виразу обчислено неправильно?
а) 42:3•4=56
б) 80:5•4=64
в)12•7:2=36
2.230хв=
а) 2 год 30 хв
б) 3 год 50 хв
в) 30 год 50 хв
3. Порівняй число й вираз.
12•5:4 15
4. Розв’яжи рівняння х :150=5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6.Один кухар за 1 хв ліпить 4 вареники. Скільки вареників ліплять 3 кухарі за 20 хв, якщо вони працюють з такою самою продуктивністю?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ОЦІНИ СВОЮ РОБОТУ:
Самоаналіз
|
Познач V : (Як тобі було виконувати завдання?) |
Мені було дуже легко |
Мені була потрібна допомога вчителя |
Мені було дуже важко |
Оцінювання результатів діагностичної роботи :
Результати виконання завдань діагностичної роботи: |
Розв’язання правильне і в повному обсязі
|
Більше правильно розв’язаних завдань
|
Більше неправильно розв’язаних завдань
|
Розв’язання неправильне або учень/-иця не приступав/-ла до виконання завдання |
Бланк
оцінювання результатів діагностичної роботи № 6
за темою «ПОЗАТАБЛИЧНЕ МНОЖЕННЯ І ДІЛЕННЯ»
Номер завдання |
Очікувані результати навчання |
Рівні результатів навчання учнів* |
Результати виконання завдань** |
1 |
[3 МАО 3.3], [3 МАО 3.4] — перевіряє правильність обчислень. |
П |
|
С |
|
||
Д |
|
||
В |
|
||
2 |
[3 МАО 1.1], [3 МАО 4.7] — знає одиниці вимірювання часу (доба, година, хвилина, секунда) та співвідношення між ними. |
П |
|
С |
|
||
Д |
|
||
В |
|
||
3 |
[3 МАО 4.8] — встановлює відношення рівності й нерівності між числами й числовими виразами. |
П |
|
С |
|
||
Д |
|
||
В |
|
||
4 |
[3 МАО 4.8] — розв’язує рівняння на основі правил знаходження невідомого компонента арифметичної дії. |
П |
|
С |
|
||
Д |
|
||
В |
|
||
5 |
[3 МАО 4.3] — застосовує правило знаходження числа за величиною його частини. |
П |
|
С |
|
||
Д |
|
||
В |
|
||
6 |
[3 МАО 1.2], [3 МАО 2.3] — розв’язує задачі на подвійне зведення до одиниці. |
П |
|
С |
|
||
Д |
|
||
В |
|