________________________________________________________________________________
Діагностична робота №7
«Прикметник» І частина
________________________________________________________________________________
1. Прикметник – це…
А) слова Б) стійкі сполучення слів В) речення Г) частина мови
2. Прикметники змінюються за…
А) Родами, числами, відмінками В) Числами, відмінками
Б) Родами, числами Г) Не змінюються
3. У реченні прикметник найчастіше виступає…
А) Присудком Б) Означенням В) Додатком Г) Обставиною
4. Вкажіть рядок, де всі прикметники якісні
А) Веселий сміх, мудрий погляд В) Яскраве сонце, мамина сукня
Б) Веселий хлопець, спортивний зал Г) Немає правильної відповіді
5. Вкажіть рядок, де всі прикметники відносні
А) Веселий сміх, мудрий погляд В) Яскраве сонце, мамина сукня
Б) Веселий хлопець, спортивний зал Г) Немає правильної відповіді
6. Вкажіть рядок, де всі прикметники присвійні
А) Веселий сміх, татова книга В) Дідусеві чоботи, мамина сукня
Б) Веселий хлопець, спортивний зал Г) Немає правильної відповіді
7. У якому рядку якісні прикметники, що не утворюють ступені порівняння?
А) Предобрий, гарний В) Старезний, височенний
Б) Веселий, хворий Г) Босий, довгий
8. Утворіть просту і складену форму вищого та найвищого ступенів порівняння прикметників
Веселий ________________________________________________________________________
Гарний__________________________________________________________________________
9. Знайдіть у реченні прикметник, визначте, яким членом речення виступає та розберіть його як частину мови (за схемою):
1. Частина мови
2. Початкова форма (Н.в. одн. Чоловічого роду)
3. Група за значенням (якісний, відносний, присвійний)
4. Ступінь порівняння (якщо є)
5. Рід, число, відмінок
6. Група (тверда, м’яка)
7. Синтаксична роль
Синоптики прогнозують невеликий сніг.
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Біля школи цвітуть найкрасивіші квіти.
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________