Діагностична робота №8 для 3 класу

Про матеріал
Діагностична робота №8 для 3 класу за підручником Г. К. Мітчелл. Розраховано на перевірку навичок аудіювання, читання, письма та говоріння. Аудіо завдання взяті з підручника.
Перегляд файлу

Діагностувальна робота з англійської мови для 3 класу

Name

____________________________________________________________________

UNIT 8 ON HOLIDAY

 

  1. Listen and choose YES or NO.
  1. Children went to the forest.                                        YES                       NO
  2. They picked flowers and swam in the river.               YES                      NO
  3. The boy caught 2 fish.                                                 YES                      NO

 

  1. Read the text and write TRUE or FALSE.

I went to the forest with my family. I swam in the river. My sister didn’t swim in the river. She caught a fish. My mother picked flowers. At night we looked at the stars.

 

  1. I went to the forest with my friends.                                __________
  2. My sister swam in the river.                                             __________
  3. She didn’t catch a fish.                                                     __________
  4. We looked at the stars at night.                                        __________

 

  1. Write the past tense of the verbs.
  1. Take  –  __________
  2. See  –    __________
  3. Pack  –  __________

 

  1. Answer the questions with YES, I DO or NO, I DIDN’T.
  1. Did you take photos yesterday?
  2. Did you eat fish yesterday?
  3. Did you go to school yesterday?

 

 

 

 

 

 

Результат діагностувальної роботи:

Самоаналіз

Познач    твердження, з якими погоджуєшся.

Усі завдання для мене були легкими і доступними.

Із деякими завданнями було складно впоратися, проте мені вдалося!

Цікавими для мене виявилися завдання №________________ .

Думаю, мені ще треба попрацювати над деякими завданнями.

Мені потрібна було допомога вчителя чи однокласників.

Мені було дуже важко.

 

Має значні успіхи

 

Демонструє помітний прогрес

 

Досягає результату з допомогою вчителя

 

Потребує значної уваги та допомоги вчителя

 

 

Рівні результатів навчання учнів

++учень/учениця має системні, міцні знання в межах вимог навчальних програм, усвідомлено використовує їх у стандартних і нестандартних ситуаціях: уміє самостійно аналізувати, оцінювати, узагальнювати вивчений матеріал, користуватися доступними джерелами інформації, приймати рішення.

+ учень/учениця самостійно виконує завдання; здатний/здатна внести уточнення, виправити помилки у завдання (за потреби).

V — учень/учениця виконує завдання за зразком, у разі труднощів звертається до вчителя за допомогою; здатний/здатна зробити уточнення у власній роботі після допомоги вчителя.

! — учень/учениця виконує завдання з допомогою вчителя; потребує детального кількаразового пояснення; припускається помилок під час виконання.

 

          виконання завдань  правильне і в повному обсязі

          більше правильно виконаних завдань

          більше неправильно виконаних завдань

          розв’язання неправильне або учень/учениця не приступав/приступала до виконання завдання

 

docx
Додано
5 лютого 2023
Переглядів
450
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку