Діагностична робота. Аудіювання. 2 клас.

Про матеріал
15 квітня Діагностична робота. Аудіювання. 2 клас. В. Сухомлинський « Найласкавіші руки» Маленькадівчинкаприїхала з мамою у великемісто. Пішли вони на базар. Дівчинкапобачилащосьцікаве. На радощах заплескала в долоні. І загубилась в юрбі. Загубилася і заплакала: – Мамо!.. Де моя мама? Люди оточили дівчинку і питають: – Як тебе звуть, дівчинко? – Оля. – А маму як звуть? Скажи ми зараз їїзнайдемо. – Маму звуть … Мама … матуся. – Люди усміхнулись і зновупитають: – Ну, скажи, які в твоєїмамиочі: карі, сині, блакитні, сірі? – Очі в неї … найдобріші … – А коси? Які в мами коси – чорні, русі? –Коси … найкрасивіші … Зновусміхнулися люди. Питають: – Ну, скажи, які в неї руки? Може, якасьродимка у неї на руках є,згадай. – Руки унеї … найласкавіші. Пішли люди й оголосили по радіо: «Загубиласядівчинка. У їїмаминайдобрішіочі, найкрасивіші коси, найласкавіші в світі руки». І мама знайшлася. ( 130 слів) 1. З ким приїхала маленька дівчинка у місто? А з бабусею ; Б з мамою; В з татом. 2. Як звали маленьку дівчинку? А Оля; Б Марійка; В Ксенія. 3. Чому заплакала Оля? А Оля злякалася; БОля загубилася; В Оля приїхала 4. Що сказала Оля про мамині очі? А вони карі; Б вони красиві; В вони найдобріші. 5. Встав у речення пропущене слово. Маленькадівчинкаприїхала з мамою у______________ місто. 6. Встанови послідовність подій у тексті. Пішли люди й оголосили по радіо. Пішли вони на базар. Які в мами коси – чорні, русі? 7. Підкресли речення, яке не зустрічалося у тексті. - Того року була рання весна. - Люди оточили дівчинку і питають. - Маму звуть … Мама … матуся. 8. Підкресли слова, які описують Олю. Добра, ввічлива, сором’язлива, неуважна, весела, турботлива, спостережлива.
Перегляд файлу

15 квітня

Діагностична робота. Аудіювання. 2 клас.

В. Сухомлинський « Найласкавіші руки»

Маленькадівчинкаприїхала з мамою у великемісто. Пішли вони на базар. Дівчинкапобачилащосьцікаве. На радощах заплескала в долоні. І загубилась в юрбі. Загубилася і заплакала:

 Мамо!..  Де моя мама?

Люди оточили дівчинку і питають:

 Як тебе звуть, дівчинко?

– Оля.

 А маму як звуть? Скажи ми зараз їїзнайдемо.

 Маму звуть … Мама … матуся.

 Люди усміхнулись і зновупитають:

 Ну, скажи, які в твоєїмамиочі: карі, сині, блакитні, сірі?

 Очі в неї … найдобріші …

 А коси? Які в мами коси – чорні, русі?

–Коси … найкрасивіші …

Зновусміхнулися люди. Питають:

 Ну, скажи, які в неї руки? Може, якасьродимка у неї на руках є,згадай.

 Руки унеї … найласкавіші.

Пішли люди  й оголосили по радіо: «Загубиласядівчинка. У їїмаминайдобрішіочі, найкрасивіші коси, найласкавіші в світі руки».

І мама знайшлася.

( 130 слів)

 

 

  1. З ким приїхала маленька дівчинка у місто?

А  з бабусею ;

Б  з мамою;

В  з татом.

 

  1. Як звали маленьку дівчинку?

А  Оля;

Б  Марійка;

В  Ксенія.

 

  1. Чому заплакала Оля?

А Оля злякалася;

БОля загубилася;

В  Оля приїхала

 

  1. Що сказала Оля про мамині очі?

А вони карі;

Б вони красиві;

В вони найдобріші.

 

  1. Встав у речення пропущене слово.

Маленькадівчинкаприїхала з мамою у______________ місто.

 

  1. Встанови послідовність подій у тексті.

Пішли люди  й оголосили по радіо.

Пішли вони на базар.

Які в мами коси – чорні, русі?

 

  1. Підкресли речення, яке не зустрічалося у тексті.
  •   Того року була рання весна.
  •   Люди оточили дівчинку і питають.
  •   Маму звуть … Мама … матуся.
  1. Підкресли слова, які описують Олю.

Добра, ввічлива, сором’язлива, неуважна, весела, турботлива, спостережлива.

 

docx
До підручника
Літературне читання 2 клас (М. Зоряна)
Додано
26 травня 2020
Переглядів
4966
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку