15 квітня
Діагностична робота. Аудіювання. 2 клас.
В. Сухомлинський « Найласкавіші руки»
Маленькадівчинкаприїхала з мамою у великемісто. Пішли вони на базар. Дівчинкапобачилащосьцікаве. На радощах заплескала в долоні. І загубилась в юрбі. Загубилася і заплакала:
– Мамо!.. Де моя мама?
Люди оточили дівчинку і питають:
– Як тебе звуть, дівчинко?
– Оля.
– А маму як звуть? Скажи ми зараз їїзнайдемо.
– Маму звуть … Мама … матуся.
– Люди усміхнулись і зновупитають:
– Ну, скажи, які в твоєїмамиочі: карі, сині, блакитні, сірі?
– Очі в неї … найдобріші …
– А коси? Які в мами коси – чорні, русі?
–Коси … найкрасивіші …
Зновусміхнулися люди. Питають:
– Ну, скажи, які в неї руки? Може, якасьродимка у неї на руках є,згадай.
– Руки унеї … найласкавіші.
Пішли люди й оголосили по радіо: «Загубиласядівчинка. У їїмаминайдобрішіочі, найкрасивіші коси, найласкавіші в світі руки».
І мама знайшлася.
( 130 слів)
А з бабусею ;
Б з мамою;
В з татом.
А Оля;
Б Марійка;
В Ксенія.
А Оля злякалася;
БОля загубилася;
В Оля приїхала
А вони карі;
Б вони красиві;
В вони найдобріші.
Маленькадівчинкаприїхала з мамою у______________ місто.
Пішли люди й оголосили по радіо.
Пішли вони на базар.
Які в мами коси – чорні, русі?
Добра, ввічлива, сором’язлива, неуважна, весела, турботлива, спостережлива.