29 вересня о 18:00Вебінар: Крок уперед чи стоїмо на місці: реалії роботи вчителя початкової школи

Діагностична робота з читання Перевірка навичок читання вголос 2 клас, ІІ семестр

Про матеріал
Діагностична робота з читання Перевірка навичок читання вголос 2 клас, ІІ семестр ______________________________________________ Прізвище, ім'я Золоті бджоли У нас новина: дідусь завів бджіл. 6 Дві маленькі хатки стоять за нашою великою хатою у садку,16 і я вже зранку біжу до них. 23 Хатки називаються вуликами. Продеру очі, зирк у вікно – 31 сонячні промені стрибають по шибках. 36 Зирк по хаті – їх повна хата. Отак вистрибом літають. Наче ті 47 бджоли. Тільки не гудуть. То на дзеркалі зблискують, то у відрі 58 з водою, то на миснику серед посуду.65 Якби не бджоли – сидів би і дивився. Побіжу до бджіл.75 Гульк – а на порозі півень. «Кукуріку!» - вітається зі мною. 84 Я кажу півневі: «Ніколи мені – іду пасти бджіл».92 Запитання на розуміння прочитаного 1. Як називаються хатки, де живуть бджоли? 2. Хто завів пасіку? 3. Розкажи про золотих бджіл 4. Де стояли вулики? 5. Хто вітався з хлопчиком? Навички читання вголос(підкреслити відповідне або дописати) Спосіб читання– цілими словами, складами, цілими+складами Правильність читання –(кількість правильно прочитаних слів) ______ Виразність читання – інтонація, паузи, логічні наголоси Розуміння – повне, часткове, не розуміє Швидкість читання (Кількість слів за хвилину)____________
Перегляд файлу

Картинки по запросу "картинка сонечко"                                Діагностична робота з читання

                    Перевірка навичок читання вголос

               2 клас, ІІ семестр

 

                                                                               ______________________________________________ Прізвище, ім'я

                      

            Золоті бджоли

                У нас новина: дідусь завів бджіл.                                                           6

              Дві маленькі хатки стоять за нашою великою хатою у садку,          16

             і я вже зранку біжу до них.                                                                             23

                 Хатки називаються вуликами. Продеру очі, зирк у вікно –                31

             сонячні промені стрибають по шибках.                                                      36

                 Зирк по хаті – їх повна хата. Отак вистрибом літають. Наче ті          47

             бджоли. Тільки не гудуть. То на дзеркалі зблискують, то у відрі         58

             з водою, то на миснику серед посуду.                                                        65

                   Якби не бджоли – сидів би і дивився. Побіжу до бджіл.                 75

              Гульк – а на порозі півень. «Кукуріку!» - вітається зі мною.                 84

              Я кажу півневі: «Ніколи мені – іду пасти бджіл».                                    92

 

Запитання на розуміння прочитаного

  1. Як називаються хатки, де живуть бджоли?
  2. Хто завів пасіку?
  3. Розкажи про золотих бджіл
  4. Де стояли вулики?
  5. Хто вітався з хлопчиком?   

 

 Навички читання вголос (підкреслити відповідне або дописати)

Картинки по запросу "шаблон рамки з бджолками"Спосіб читання – цілими словами, складами, цілими+складами

Правильність читання – (кількість правильно прочитаних слів) ______

Виразність читання – інтонація, паузи, логічні наголоси

Розуміння – повне, часткове, не розуміє

Швидкість читання (Кількість слів за хвилину)____________

 

 

 

                                                                                                                  

docx
До підручника
Літературне читання 2 клас (М. Зоряна)
Додано
29 травня
Переглядів
536
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку