Діагностична робота. Чарівна мелодія слова

Про матеріал
Діагностична робота для учнів 6 класу за творчістю Т.Шевченка, Лесі Українки, С. Чернілевського, І. Жиленко, І. Калинця, І. Андрусяка ( відповідно до Модельної навчальної програми з української літератури для 5–6 класів авторів Архипова В. П., Січкар С. І., Шило С. Б.; за підручником О. Авраменка)
Перегляд файлу

 

          Діагностична контрольна робота з української літератури

                                         Чарівна мелодія слова

                                                 Варіант 1

Рівень 1 ( 1 питання – 0,5 бала)

1.З ким познайомився Т. Шевченко в Літньому саду?

а) Карл Брюллов;                   б) Іван Сошенко; 

в) Євген Гребінка;                  г) Василь Жуковський.

2.  Мотив вірша «Думка»:

          а) скарги козака на долю;                 б) пошуки козаком долі;

          в) прощання з батьківщиною;          в) прощання з дівчиною.

3. Автором слова «мрія» є:

            а) Леся Українка;                          б) Михайло Старицький;

            в) Олена Пчілка;                           г) Тарас Шевченко.

4. У вірші «Теплота родинного інтиму» нема  образу:

            а) диму;         б) вогню;      в) іскри;       г) полум’я.

5. Розміреність і злагодженість у звучанні – це:

            а) рима;         б) пірихій;     в) ритм;       г) хорей.

6. У вірші «Жар-Птиця» згадується свято:

           а) Різдво;         б) Новий рік;        в) Великдень;      г) Миколая.

Рівень 2 (1 питання – 2 бали)

7. Опишіть козацького ватажка Івана Підкову з однойменної поеми Т. Шевченка.

8. Про які мрії розповідає лірична героїня однойменної поезії Лесі Українки?

9. Які образи оживлює у своїх поезіях І. Калинець та з якою метою?

Рівень 4 (3 бали)

10. Напишіть чотиривірш за схемою. Визначте його віршовий розмір.

…………..сонце

…………..віконце

…………..спати

…………..вставати

 

 

            Діагностична контрольна робота з української літератури

                                         Чарівна мелодія слова

                                                 Варіант 2

Рівень 1 ( 1 питання – 0,5 бала)

1. Хто був автором портрета, який розіграли в царській родині в лотерею?

а) Карл Брюллов;                   б) Іван Сошенко; 

в) Євген Гребінка;                  г) Василь Жуковський

2. У вірші «Думка» нема образу:

          а) чужини;                                б) серця козацького;

          в) шляхів битих;                       г) лелек.

3. У вірші «Тиша морська» Леся Українка створила образ:

         а) «краю ніжного проміння»;    б) «краю світлого проміння»;

         в) «краю вічного проміння;       г) «краю блідного проміння».

4. У вірші «Забула внучка в баби черевички…» описана пора року:

        а) зима;            б) весна;            в) літо;            г) осінь.

5. Співзвучні закінчення рядків у віршованому творі – це:

        а) ритм;           б) ямб;            в) рима;            г) епітет.

6. У вірші «Підкова» лірична героїня збирається у подорож у:

        а) Фінляндію;      б) Голландію;      в) Лапландію;      г) Ісландію.

Рівень 2-3 (1 питання – 2 бали)

7. Опишіть козака із вірша Т. Шевченка «Думка».

8. Розкажіть, як лірична героїня поезії «Як дитиною, бувало,…» сприймає фізичний біль.

9. Які образи оживлює у своїх поезіях І. Андрусяк та з якою метою?

Рівень 4 (3 бали)

10. Напишіть чотиривірш за схемою. Визначте його віршовий розмір.

…………………….зіронька

…………………….ніченька

…………………….дитина

…………………….година

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Гончарова Світлана Петрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
2 грудня 2023
Переглядів
1855
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку