Діагностична робота. " Частини мови " 2 клас

Про матеріал
Діагностична робота "Частини мови". 5 цікавих завдань + розмальовка. Перевірка засвоєння знань з вивчених тем. Робота містить два варіанти Вчитель початкових класів Заваліпіч К.В. Харківська ЗОШ №164
Перегляд файлу

Діагностична робота «Частини мови»

a1a800fea9c06d8e1afa94ed0b5ac02c.pngДата____________ Прізвище та ім’я __________________________

І - варіант

1. З'єднай стрілкою.

Іменники -                                    - сидять, рахує

Прикметники -                            - шість, двадцять

Дієслово -                                    - береза, дошка

Числівники -                                - веселий, осінні

2. Визнач частини мови поданих слів, знайди у кожному рядку зайве слово.

Коричневий, твердий, дерево, міцний.

Книжка, ставити, читати, переказувати.

3. Добери слова, відповідної частини мови, щоб утворити словосполучення.

Діти + дієслово _____________________________________________________________

Прикметник+озера _________________________________________________________

Різнокольорові+іменник _____________________________________________________

Дієслово+білка _____________________________________________________________

4. Встав пропущені службові слова за змістом.

Ми були _____ лісі. Я побачив ____ дереві білку. ____ руденької був пухнастий хвіст. Вона  швидко стрибала ____ гілки ____ гілку.

5. Склади речення за схемою. Підкресли головні члени речення.

Сл. сл + ім. + дієсл. + числ. + ім.

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

radostnye-ucheniki-sidiat-za-partoi-raskraska.jpg

 

 

 

 

Діагностична робота «Частини мови»

Дата____________ Прізвище та ім’я __________________________

Іarticle58.jpgІ - варіант

1. З'єднай стрілкою.

Числівники -                            - танцює, готувати

Дієслово -                                 - один, дев’ять

Прикметники -                         - бобер, школа

Іменники -                                - сумний, активна

2. Визнач частини мови поданих слів, знайди у кожному рядку зайве слово.

Апельсин, помаранчевий, смачний, соковитий.

Готує, читає, мама, співає.

3. Добери слова, відповідної частини мови, щоб утворити словосполучення.

Корисні+іменник __________________________________________________________

Дієслово+сестра ____________________________________________________________

Прикметник+хмари _________________________________________________________

Птахи + дієслово ___________________________________________________________

4. Встав пропущені службові слова за змістом.

Сашко був _____ лісі. Він побачив ____ деревом їжака. ____ маленького були довгі голки. Їжак повільно перекатувався ____ боку ____ бік.

5. Склади речення за схемою. Підкресли головні члени речення.

Сл. сл + ім. + дієсл. + числ. + ім.

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

radostnye-ucheniki-sidiat-za-partoi-raskraska.jpg

 

 

 

 

docx
Додано
22 лютого 2021
Переглядів
5046
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку