Діагностична робота «Частини мови»
Дата____________ Прізвище та ім’я __________________________
І - варіант
1. З'єднай стрілкою.
Іменники - - сидять, рахує
Прикметники - - шість, двадцять
Дієслово - - береза, дошка
Числівники - - веселий, осінні
2. Визнач частини мови поданих слів, знайди у кожному рядку зайве слово.
Коричневий, твердий, дерево, міцний.
Книжка, ставити, читати, переказувати.
3. Добери слова, відповідної частини мови, щоб утворити словосполучення.
Діти + дієслово _____________________________________________________________
Прикметник+озера _________________________________________________________
Різнокольорові+іменник _____________________________________________________
Дієслово+білка _____________________________________________________________
4. Встав пропущені службові слова за змістом.
Ми були _____ лісі. Я побачив ____ дереві білку. ____ руденької був пухнастий хвіст. Вона швидко стрибала ____ гілки ____ гілку.
5. Склади речення за схемою. Підкресли головні члени речення.
Сл. сл + ім. + дієсл. + числ. + ім.
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Діагностична робота «Частини мови»
Дата____________ Прізвище та ім’я __________________________
ІІ - варіант
1. З'єднай стрілкою.
Числівники - - танцює, готувати
Дієслово - - один, дев’ять
Прикметники - - бобер, школа
Іменники - - сумний, активна
2. Визнач частини мови поданих слів, знайди у кожному рядку зайве слово.
Апельсин, помаранчевий, смачний, соковитий.
Готує, читає, мама, співає.
3. Добери слова, відповідної частини мови, щоб утворити словосполучення.
Корисні+іменник __________________________________________________________
Дієслово+сестра ____________________________________________________________
Прикметник+хмари _________________________________________________________
Птахи + дієслово ___________________________________________________________
4. Встав пропущені службові слова за змістом.
Сашко був _____ лісі. Він побачив ____ деревом їжака. ____ маленького були довгі голки. Їжак повільно перекатувався ____ боку ____ бік.
5. Склади речення за схемою. Підкресли головні члени речення.
Сл. сл + ім. + дієсл. + числ. + ім.
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________