Дата_________________ ПІ учня _____________________________
Діагностична робота
з української мови у 2 класі з теми «Досліджуємо слово»
І варіант
а) Хоробрий, відважний.
б)Боязкий, боягузливий.
в)Сміливість, сміло.
Молода трава, кучерявий чуб, золота пшениця, жовте листя, летять голоси.
а)Ліс, родина, іграшки, учениця.
б)Березовий, щаслива, дитячі, старанна.
в)Шелестить, сумно, гратися, вчаться.
а) Чернігів, кішка Мурка, Річка Десна, Андрійко.
б) Чернігів, Кішка Мурка, річка Десна, Андрійко.
в) Чернігів, кішка Мурка, річка Десна, Андрійко.
а) Тече, хлюпоче, ллється.
б) Чиста, морська, цілюща.
в) Водяний, водичка, підводний.
Заєць (який?) ____________________________________________________
Весна (яка?) ____________________________________________________
Небо (яке?) _____________________________________________________
7.Познач рядок, у якому записані слова – назви дій.
а) Віє, шумлять, працює.
б) Вітер, дерева, хлібороб.
в) Холодний, старі, молодий.
8.Добери з дужок потрібне за змістом слово. Підкресли його.
(Насунула, Настала) зима. Діти в садку (розвішали, розмістили) годівнички для птахів. Щодня (мчать, прилітають) пернаті друзі до пташиної їдальні.
Самооцінювання
Обведи смайлик, який відображає твої почуття
Завдання для мене були:
|
Дуже легкі |
|
Легкі |
|
Складні |
|
Дуже складні |
|
Не знаю |
Оцінювання вчителем
++ має значні успіхи;
+ демонструє помітний прогрес;
V потребує допомоги;
! потребує значної уваги і допомоги
Дата_________________ ПІ учня _____________________________
Діагностична робота
з української мови у 2 класі з теми «Досліджуємо слово»
ІІ варіант
1. Слова, близькі за значенням до слова веселий, познач +. Протилежні за значенням до слова веселий познач V.
а) Радісний, бадьорий.
б) Сумний, засмучений.
в) Веселка, весело.
2.Підкресли словосполучення зі словами, вжитими в переносному значенні.
Золоті сережки, солодкий голосок, падають промені, птахи летять, сумне небо.
3.Познач (V) рядок, у якому записані слова – назви предметів.
а) Море, сім’я, школярі, синиця.
б) Спокійне, велика, чемні, голодна.
в) Шумить, працює, вчаться, полетіла.
4.Познач (V) рядок, у якому всі слова записані правильно.
а) Полтава, пес Рекс, Річка Дністер, Марійка.
б) Полтава, пес Рекс, річка Дністер, Марійка.
в) Полтава, Пес Рекс, Річка Дністер, Марійка.
5.Познач рядок, у якому записані ознаки слова дерево.
а) Росте, цвіте, родить.
б) Деревина, дерев’яне, деревце.
в) Гіллясте, струнке, фруктове.
6.Добери до назв предметів по три ознаки.
Хліб (який?) ___________________________________________________
Лисиця (яка?) ___________________________________________________
Сонечко (яке?) __________________________________________________
7.Познач рядок, у якому записані слова – назви дій.
а) Висока, фруктові, смачний.
б) Школа, калина, пекар.
в) Будували, садять, лікує.
8.Добери з дужок потрібне за змістом слово. Підкресли його.
У грудні (стало, настало) холодно. До вікна Дмитрика почали (прилітати, пурхати) синички. Хлопчик (почепив, підчепив) годівничку.
Самооцінювання
Обведи смайлик, який відображає твої почуття
Завдання для мене були:
|
Дуже легкі |
|
Легкі |
|
Складні |
|
Дуже складні |
|
Не знаю |
Оцінювання вчителем
++ має значні успіхи;
+ демонструє помітний прогрес;
V потребує допомоги;
! потребує значної уваги і допомоги