27 квітня о 18:00Вебінар: Кольоротерапія: використання технології в роботі з учнями початкової школи

Діагностична робота з української мови у 2 класі "Досліджуємо слово"

Про матеріал
Дана розробка може бути використана для перевірки мовних знань з теми "Досліджуємо слово".
Перегляд файлу

 Дата_________________                            ПІ учня _____________________________

 

                                             Діагностична робота

                  з української мови у 2 класі з теми «Досліджуємо слово»

 

                                                         І варіант

 

  1. Слова, близькі за значенням до слова сміливий, познач +. Протилежні за значенням до слова сміливий познач V.

а) Хоробрий, відважний.

б)Боязкий, боягузливий.

      в)Сміливість, сміло.

       

  1. Підкресли словосполучення зі словами, вжитими в переносному значенні.

Молода трава, кучерявий чуб, золота пшениця, жовте листя, летять голоси.

 

  1. Познач (V) рядок, у якому записані слова – назви предметів.

     а)Ліс, родина, іграшки, учениця.

б)Березовий, щаслива, дитячі, старанна.

в)Шелестить, сумно, гратися, вчаться.

 

  1. Познач (V) рядок, у якому всі слова записані правильно.

а) Чернігів, кішка Мурка, Річка Десна, Андрійко.

б) Чернігів, Кішка Мурка, річка Десна, Андрійко.

в) Чернігів, кішка Мурка, річка Десна, Андрійко.

 

  1. Познач рядок, у якому записані ознаки слова вода.

а) Тече, хлюпоче, ллється.

б) Чиста, морська, цілюща.

      в) Водяний, водичка, підводний.

 

  1. Добери до назв предметів по три ознаки.

 

Заєць (який?) ____________________________________________________

Весна (яка?) ____________________________________________________

Небо (яке?) _____________________________________________________

 

7.Познач рядок, у якому записані слова – назви дій.

     а) Віє, шумлять, працює.

      б) Вітер, дерева, хлібороб.

      в) Холодний, старі, молодий.

 

 

 

8.Добери з дужок потрібне за змістом слово. Підкресли його.

 

(Насунула, Настала) зима. Діти в садку (розвішали, розмістили) годівнички для птахів. Щодня (мчать, прилітають) пернаті друзі до пташиної  їдальні.

 

 

Самооцінювання                                                      

Обведи смайлик, який відображає твої почуття

       C:\Users\User\Desktop\веселе.jpg                   C:\Users\User\Desktop\ровное.jpg                             C:\Users\User\Desktop\печальное.jpg

                                                                                             

Завдання для мене були:                                                 

 

 

Дуже легкі

 

Легкі

 

Складні 

 

Дуже складні

 

Не знаю 

 

 

Оцінювання вчителем

++  має значні успіхи;

+   демонструє помітний прогрес;

V  потребує допомоги;

!    потребує значної уваги і допомоги

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дата_________________                            ПІ учня _____________________________

 

                                             Діагностична робота

                  з української мови у 2 класі з теми «Досліджуємо слово»

 

                                                         ІІ варіант

 

1. Слова, близькі за значенням до слова веселий, познач +. Протилежні за значенням до слова веселий познач V.

а) Радісний, бадьорий.

б) Сумний, засмучений.

      в) Веселка, весело.

       

2.Підкресли словосполучення зі словами, вжитими в переносному значенні.

Золоті сережки, солодкий голосок, падають промені, птахи летять, сумне небо.

 

3.Познач (V) рядок, у якому записані слова – назви предметів.

     а) Море, сім’я, школярі, синиця.

б) Спокійне, велика, чемні, голодна.

в) Шумить, працює, вчаться, полетіла.

 

4.Познач (V) рядок, у якому всі слова записані правильно.

а) Полтава, пес Рекс, Річка Дністер, Марійка.

б) Полтава, пес Рекс, річка Дністер, Марійка.

в) Полтава, Пес Рекс, Річка Дністер, Марійка.

 

5.Познач рядок, у якому записані ознаки слова дерево.

а) Росте, цвіте, родить.

б) Деревина, дерев’яне, деревце.

      в) Гіллясте, струнке,  фруктове.

 

6.Добери до назв предметів по три ознаки.

 

Хліб (який?) ___________________________________________________

Лисиця (яка?) ___________________________________________________

Сонечко (яке?) __________________________________________________

 

7.Познач рядок, у якому записані слова – назви дій.

     а) Висока, фруктові, смачний.

      б) Школа, калина, пекар.

      в) Будували, садять, лікує.

 

 

8.Добери з дужок потрібне за змістом слово. Підкресли його.

 

У грудні (стало, настало) холодно. До вікна Дмитрика почали (прилітати, пурхати) синички. Хлопчик (почепив, підчепив) годівничку.

 

 

 

Самооцінювання                                                      

Обведи смайлик, який відображає твої почуття

       C:\Users\User\Desktop\веселе.jpg                   C:\Users\User\Desktop\ровное.jpg                             C:\Users\User\Desktop\печальное.jpg

                                                                                             

Завдання для мене були:                                                 

 

 

Дуже легкі

 

Легкі

 

Складні 

 

Дуже складні

 

Не знаю 

 

 

Оцінювання вчителем

++  має значні успіхи;

+   демонструє помітний прогрес;

V  потребує допомоги;

!    потребує значної уваги і допомоги

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
23 лютого
Переглядів
362
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку