Діагностична робота "Дієприкметник"

Про матеріал
Діагностична робота Дієприкметник І варіант ГР 1 Прочитайте текст. Виконайте завдання 1і 2. (1) Дорога в'ється, немов зелений пояс, загублений між хлібами в ромашках і волошках. (2) Степ тільки-но прокинувся і вмивається охолодженими краплями, зараз от-от зійде сонце і вишитими рушниками витре вологу із чола степу. (3) Гляне тоді степ міріадами золотистих очей у блакитне небо. (4) А зараз він ледь ворушиться золотистими віями… (5) Ось схопився зі свого гнізда, звитого прямо на землі жайворонок, злетів над нивами і потяг срібну струну в небо. ( За І. Цюпою) 1. Два дієприкметники є в реченні А першому Б другому В третьому Г п'ятому 2. Пунктуаційну помилку допущено в реченні А першому Б третьому В четвертому Г п'ятому 3. Активними є обидва дієприкметники в рядку А зважений, скошений Б зібраний, вивчений В зварений, пожовклий Г потемнілий, палаючий 4. Разом НЕ з дієприкметником треба писати в реченні А Чисте, (не)заросле місце то звужувалося, то місцями розходилося, ніби озерце. Б Стрункі берізки, (не) понівечені любителями березового соку, радують зір. В Лише мох укриває оте віковічне, ніким (не)займане каміння. Г Небо теж радіє ще (не) баченому на цій землі урожаю…
Перегляд файлу

Діагностична робота    Дієприкметник

І варіант

ГР 1

Прочитайте текст. Виконайте завдання 1і 2.

  1.     Дорога в'ється, немов зелений пояс, загублений між хлібами в ромашках і волошках. (2) Степ тільки-но прокинувся і вмивається охолодженими краплями, зараз от-от зійде сонце і вишитими рушниками витре вологу із чола степу. (3)  Гляне тоді степ міріадами золотистих очей у блакитне небо. (4) А зараз він ледь ворушиться золотистими віями… (5) Ось схопився зі свого гнізда, звитого прямо на землі жайворонок, злетів над нивами і потяг срібну струну в небо.  ( За І. Цюпою)

1. Два дієприкметники є в реченні

А першому Б другому В третьому Г  п'ятому                                                                    

2. Пунктуаційну помилку допущено в реченні

А першому Б третьому В четвертому Г  п'ятому                                                               

 3. Активними є обидва дієприкметники в рядку

А зважений, скошений  Б зібраний, вивчений

В зварений, пожовклий

Г  потемнілий, палаючий                                     

4. Разом НЕ з дієприкметником треба писати в реченні

А Чисте, (не)заросле місце то звужувалося, то місцями розходилося, ніби озерце.

Б Стрункі берізки, (не) понівечені любителями березового соку, радують зір.

В Лише мох укриває оте віковічне, ніким (не)займане каміння.

Г  Небо теж радіє ще (не) баченому на цій землі урожаю…                                                        

5. У реченні «Ученому – світ, а невченому – тьма» виділене слово є

А підметом Б додатком В означенням Г  обставиною                                                                  

6. Прочитайте речення, у якому пропущено розділові знаки.

Іван перестав косити (1) повагом перетнув подвір'я (2) заросле споришем (3) і втомлено присів біля нещодавно викопаної (4) маленької кринички.

Кому в цьому реченні треба ставити на місці всіх цифр, ОКРІМ

А 1 Б 2 В 3 Г 4                                       

ГР 2

7. Орфографічну помилку допущено в рядку           

 А відчинений, розсмішений Б заметений, политий                            

 В скорочиний, знижений            Г  розщеплений, скоєний                                       

8. Потребує редагування речення

А Земля, умита росами, повільно прокидалася.

Б Хлопчик, перебігавший дорогу, раптово зупинився.

В У розчинене вікно заглядали зорі.

Г  Діти йшли берегом річки, зрослої очеретом.                 

9. Букву н на місці пропуску треба писати в обох словах рядка

А змішан..ий, нескінче́н..ий Б невблага́н..ий, неоціне́н..ий

В  нездійсне́н..ий, збудо́ван..ий     Г  незрі́вня н..ий, невпізна́н..ий                                                           

10. Активними є обидва дієприкметники в рядку

А палаючий, лежачий Б спечений, критий В вивчений, постарілий Г  дозрілий, стрижений     

    11. У реченні «Битий небитого везе» виділене слово є

А підметом Б додатком В означенням Г  обставиною    

       12. Букву н на місці пропуску треба писати в обох словах рядка

А змірян..ий, нездійсне́н..а Б невпізна́н..ий, складен..ий

В  невблаган..ий, нескінче́н..ий     Г  неоціне́н..ий, незрі́внян..ий                                                                                         

ГР 3

1 . Перебудуйте словосполучення так, щоб НЕ з дієприкметником писалося окремо.

Нерозквітлі троянди  …………………

Нескошена трава  …………………….                            

   2.  Перебудуйте речення, замінюючи особові дієслова дієприкметниками.

Торт прикрасили свіжими вишнями.   …………………………………

Змокли від роси квіти.   …………………………………………………..

 

 ГР 4

  Складіть невеликий текст-опис (5-7 речень), використавши щонайменше два дієприкметникові звороти.                         

 

 

 

docx
Додано
12 грудня
Переглядів
4
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку