Діагностична робота для 4 класу з теми “Речення”
1. Речення – це
а) одне або декілька слів, які пов'язані за змістом
б) більше двох словосполучень
в) набір слів з розділовими знаками
2. Слова в реченні пов'язані
а) за змістом
б) розділовими знаками
в) межами речення
3. Познач спонукальне речення .
а) Завітай, ясне сонечко, у моє віконечко.
б) Пригріває сонечко землю, радіє вона.
в) Сонечко бавиться, виграє яскравим своїм промінням.
4. Однорідними членами речення можуть бути
а) лише підмет і присудок
б) лише другорядні члени речення
в) підмет, присудок, другорядні члени речення
5. З поданих слів склади і запиши речення, підкресли головні та другорядні члени речення.
У, б’ється, прозоре, джерельце, долині.
6. Постав потрібні розділові знаки. Спиши. Підкресли однорідні члени.
Українці здавна вважали рослинні народні символи святинями
свого народу до рослинних символів України відносяться калина
верба дуб барвінок чорнобривці вони здавна уособлюють красу
нашої України духовну міць народу засвідчують любов до рідної
землі.
7. Спиши речення. Підкресли головні члени речення. Встанови зв'язок між словами.
На лісовій галявині росло багато грибочків.
8. Прочитай. Розташуй речення відповідно до того, як відбувалися події. Запиши відновлений текст.
Він збирав осінні листочки.
Я торкнув її ногою.
Та це їжак!
Раптом біля мене заворушилась листяна кулька.
Я йшов лісом і збирав гриби.