Діагностувальна робота. Будова слова.

Про матеріал
Байдан Меланія Миколаївна, вчитель початкових класів ЗЗСО №4 м. Білгорода-Дністровського, Одеської області. Діагностувальна робота. Будова слова. 3 клас. Діагностична робота є підсумковою в темі «Будова слова» для 3 класу НУШ. Розробка містить матеріал, у якому даються завдання для перевірки знань, умінь та навичок про будову слова: вміння виділяти закінчення, основу, корінь, префікс та суфікс; розрізняти спільнокореневі слова та форму одного і того ж слова; про правопис прийменників та префіксів. Розробка буде корисною для учнів з метою поглибити знання про будову слова.
Перегляд файлу

                                                                                               I варіант

                      Діагностувальна робота

                                  Будова слова

  1. Як називають змінну частину слів?

А префіксом

Б закінченням

В суфіксом

  1. Основа слова – це…

      А корінь і суфікс

      Б частина слова без закінчення

      В  префікс і суфікс

  1. У якому рядку всі слова спільнокореневі?

А   червоний, черв’як, почервонів

 Б   гора, гірка ,  гірський

 В   завод, заводський, заводити

     4. Префікс – це…

            А   частина слова, яка стоїть після кореня

            Б   частина слова, яка стоїть перед коренем

            В   спільна частина споріднених слів

     5. Познач рядок слів, які вжиті з прийменниками

         А   (на)малювати, (без)вітряний, (без)квитковий

         Б   (по)бігти, (роз)повісти, (за)кликати

         В   (на)малюнку, (без)вітру, (без)квитка

      6. Познач основу і закінчення в словах:

          Село, лікарня, дуб, лінивий

     7. Добери спільнокореневі слова, познач в них корінь:

        Школа - ________________________________________________________________

        Сад-___________________________________________________________________

  1. Розбери за будовою слова:

           Посадка, безтурботний, дощ

                                                                                                                           II варіант

                       Діагностувальна робота

                                  Будова слова

  1. Частина слова без закінчення, називається

А   префіксо

Б    основою

В    коренем

  1. Корінь – це…

 

А спільна частина споріднених слів

 

Б частина слова без закінчення

 

В змінна частина слова

 

  1. Формами одного слова є всі слова в рядку

А   стіл, стола, столом

Б   вода, водянистий, водний

В   гірчиця, гірський, гірчить 

 

  1. Суфікс – це

А   частина слова, яка стоїть після кореня

Б   частина слова, яка стоїть перед коренем

В   спільна частина споріднених слів

 

  1. Познач рядок слів, які вжиті з прийменниками

 

           А   (без )сорому, (на)письмі, (при)дорозі

 

Б   (по)бігти, (за)крити, (при)йти

 

В   (без)соромний, (на)писаний, (при)дорожній

 

  1. Познач основу і закінчення в словах:

 

Море, берізка, сад, гірський

      7. Добери спільнокореневі слова, познач в них корінь:

       Дорога- ___________________________________________________________________

      Дощ - _____________________________________________________________________

  1. Розбери за будовою слова:

 

Подорожник, березовий, день

 

 

docx
Додано
20 листопада 2023
Переглядів
406
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку