Діагностична робота для 5 класу на тему: «Вступ. Роль книжки в третьому тисячолітті. Скарбниця народних казок».
Діагностична робота №1 за розділами:
«Вступ. Роль книжки в третьому тисячолітті. Скарбниця народних казок»
І варіант
І… Початковий рівень (3 бали)
У завданнях 1-6 оберіть одну правильну відповідь(по 0,5 бала за завдання)
1. Що відносять до художньої літератури?
а) сукупність писаних і друкованих творів, які містять інформацію з різних сфер людської діяльності та мають суспільне значення;
б) казки, легенди, поезії, оповідання, байки тощо;
в) наукова, довідкова, навчальна література.
2. «Зайвий» елемент у будові народної казки:
а) зачин; б) структура; в) основна частина; г) кінцівка.
3. Японського Хлопчика-Мізинчика звали…
а) Малян; б) Чандарава; в) Іссумбосі; г) Синдбад.
4. Чому шакал був синього кольору?
а) впав у бочку із фарбою;
б) мав від природи шерсть синього кольору;
в) був посланим Богом,і тому мав такий колір.
5. З чого зробив собі меч Іссумбосі?
а) із зубочистки;
б) із голки;
в) із шпильки.
6. Поміщик вимагав, щоб Малян?
а) малював лише його забаганки;
б) більше малював для селян;
в) вдосконалював свою майстерність.
ІІ... Середній рівень (3 бали)
У завданнях 7-8 виберіть декілька правильних відповідей (по 1балу за завдання)
7. Назвіть героїв казки «Момотаро, або Хлопчик-Персик»?
а) Мавпа; б) Півень; в) Фазан; г) Собака
8. Оберіть різновиди народних казок (правильних відповідей кілька)
а) Чарівні; б) Про тварин; в) Про птахів; г) Соціально-побутові.
9. Написати одне прислів’я та одну загадку.
ІІІ… Достатній рівень (3 бали)
10. Знайдіть відповідність (з’єднайте лініями назву казки та якому народові вона належить):
1. Японська народна казка а) «Фарбований шакал»
2. Китайська народна казка б) «Іссумбосі, або Хлопчик-Мізинчик»
3. Індійська народна казка в) «Момотаро, або Хлопчик-Персик»
г) «Пензлик Маляна»
11. Напишіть, які риси вдачі схвалюються у казці «Іссумбосі, або Хлопчик-Мізинчик»?
ІV…Високий рівень (3 бали)
12. Складіть коротку розповідь (5-6 речень), яка б починалася словами:
Я хочу намалювати чарівним пензликом _______________ для того, щоб ________________
Діагностична робота №1 за розділами:
«Вступ. Роль книжки в третьому тисячолітті. Скарбниця народних казок»
ІІ варіант
І… Початковий рівень (3 бали)
У завданнях 1-6 оберіть одну правильну відповідь(по 0,5 бала за завдання)
1. Фольклор це?
а) народні знання;
б) усна народна творчість;
в) наукові знання.
2. Оберіть рядок, у якому правильно названі різновиди народних казок.
а) міфологічні, про тварин, чарівні;
б) про тварин, чарівні, соціально-побутові;
в) чарівні, героїчні, про тварин.
3. Відомими збирачами фольклору були …
а) Чандарава; б) Момотаро; в) Пані Метелиця; г) брати Грімм.
4. Фольклорні казки спочатку існували в …
а) усній формі; б) писемній формі; в) друкованій.
5. У чані, в який стрибнув Чандарава, виявилося:
а) виноградний сік; б) синя фарба; в) оливкова олія.
6. Звідки у Маляна взявся чарівний пензлик?
А) знайшов його на вулиці;
Б) отримав у спадок;
В) уві сні подарував пензлик сивий дідусь.
ІІ... Середній рівень (3 бали)
У завданнях 7-8 виберіть декілька правильних відповідей (по 1балу за завдання)
7. Три частини казки - це.. (оберіть декілька відповідей)
а) Вступна частина;
б) Кінцівка;
в) Передостання частина;
г) Основна частина;
д) Зачин.
8. Назвіть героїв казки «Фарбований шакал:
а) мавпи; б) тигри; в) пантери; г) шакали; д) леви.
9. Написати одне прислів’я та одну загадку.
ІІІ… Достатній рівень (3 бали)
10. Установіть відповідність:
1. «Фарбований шакал» а) чоловік, жінка, вельможа, донька,
2. «Іссумбосі, або Хлопчик-Мізинчик» б) Собаки, леви, тигри, пантери
3. «Пензлик Маляна» в) учитель, поміщик, імператор, селяни
4. «Момотаро, або Хлопчик-Персик» г) дід, баба, фазан, собакая, мавпа
11. Напишіть характеристику образу Маляна з казки «Пензлик Маляна».
ІV…Високий рівень (3 бали)
12. Складіть коротку розповідь (5-6 речень), яка б починалася словами:
Я хочу намалювати чарівним пензликом _______________ для того, щоб ___________