Діагностична робота для 5 класу на тему: «Вступ. Роль книжки в третьому тисячолітті. Скарбниця народних казок»

Про матеріал

Діагностична робота для 5 класу на тему: «Вступ. Роль книжки в третьому тисячолітті. Скарбниця народних казок».

Перегляд файлу

Діагностична робота №1 за розділами:

«Вступ. Роль книжки в третьому тисячолітті. Скарбниця народних казок»

 

І варіант

І… Початковий рівень (3 бали)

У завданнях 1-6 оберіть одну правильну відповідь(по 0,5 бала за завдання)

1. Що відносять до художньої літератури?

а) сукупність писаних і друкованих творів, які містять інформацію з різних сфер людської діяльності та мають суспільне значення;

б) казки, легенди, поезії, оповідання, байки тощо;

в) наукова, довідкова, навчальна література.

2. «Зайвий» елемент у будові народної казки:

 а) зачин;  б) структура;  в) основна частина;  г) кінцівка.

3. Японського Хлопчика-Мізинчика звали…

а) Малян; б) Чандарава; в) Іссумбосі; г) Синдбад.

4. Чому шакал був синього кольору?

а) впав у бочку із фарбою;

б) мав від природи шерсть синього кольору;

в) був посланим Богом,і тому мав такий колір.

5. З чого зробив собі меч Іссумбосі?

а) із зубочистки;

б) із голки;

в) із шпильки.

6. Поміщик вимагав, щоб Малян?

а) малював лише його забаганки;

б) більше малював для селян;

в) вдосконалював свою майстерність.

 

ІІ... Середній рівень (3 бали)

У завданнях 7-8 виберіть декілька правильних відповідей (по 1балу за завдання)

7. Назвіть героїв казки «Момотаро, або Хлопчик-Персик»?

а) Мавпа; б) Півень; в) Фазан; г) Собака

8. Оберіть різновиди народних казок (правильних відповідей кілька)

а) Чарівні; б) Про тварин; в) Про птахів; г) Соціально-побутові.

9. Написати одне прислів’я та одну загадку.

 

ІІІ… Достатній рівень (3 бали)

10. Знайдіть відповідність (з’єднайте лініями назву казки та якому народові вона належить):

1. Японська народна казка         а) «Фарбований шакал»

2. Китайська народна казка       б) «Іссумбосі, або Хлопчик-Мізинчик»

3. Індійська народна казка         в) «Момотаро, або Хлопчик-Персик»

                                                      г) «Пензлик Маляна»

11.  Напишіть, які риси вдачі схвалюються у казці «Іссумбосі, або Хлопчик-Мізинчик»?

 

 ІV…Високий рівень (3 бали)

12. Складіть коротку розповідь (5-6 речень), яка б починалася словами:

Я хочу намалювати чарівним пензликом _______________ для того, щоб ________________

 

 

Діагностична робота №1 за розділами:

«Вступ. Роль книжки в третьому тисячолітті. Скарбниця народних казок»

 

ІІ варіант

І… Початковий рівень (3 бали)

У завданнях 1-6 оберіть одну правильну відповідь(по 0,5 бала за завдання)

1. Фольклор це?

а) народні знання;

б) усна народна творчість;

в) наукові знання.

2. Оберіть рядок, у якому правильно названі різновиди народних казок.

а) міфологічні, про тварин, чарівні;

б) про тварин, чарівні, соціально-побутові;

в) чарівні, героїчні, про тварин. 

3. Відомими збирачами фольклору були …

а) Чандарава; б) Момотаро; в) Пані Метелиця; г) брати Грімм.

4. Фольклорні казки спочатку існували в

а) усній формі; б) писемній формі; в) друкованій.

5. У чані,  в який стрибнув Чандарава, виявилося:

а) виноградний сік; б) синя фарба; в) оливкова олія.

6. Звідки у Маляна взявся чарівний пензлик?

А) знайшов його на вулиці;

Б) отримав у спадок;

В) уві сні подарував пензлик сивий дідусь.

 

ІІ... Середній рівень (3 бали)

У завданнях 7-8 виберіть декілька правильних відповідей (по 1балу за завдання)

7. Три частини казки - це.. (оберіть декілька відповідей)

а) Вступна частина;

б) Кінцівка;

в) Передостання частина;

г) Основна частина;

д) Зачин.

8. Назвіть героїв казки «Фарбований шакал:

а) мавпи; б) тигри; в) пантери; г) шакали; д) леви.

9. Написати одне прислів’я та одну загадку.

 

ІІІ… Достатній рівень (3 бали)

10. Установіть відповідність:

 1. «Фарбований шакал»                                       а) чоловік, жінка, вельможа, донька,   

 2. «Іссумбосі, або Хлопчик-Мізинчик»             б) Собаки, леви, тигри, пантери

 3.  «Пензлик Маляна»                                          в) учитель, поміщик, імператор, селяни

 4. «Момотаро, або Хлопчик-Персик»                г) дід, баба, фазан, собакая, мавпа

11. Напишіть характеристику образу Маляна з казки «Пензлик Маляна».

 

 ІV…Високий рівень (3 бали)

12. Складіть коротку розповідь (5-6 речень), яка б починалася словами:

Я хочу намалювати чарівним пензликом _______________ для того, щоб ___________

docx
Додано
17 березня
Переглядів
327
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку