Діагностична робота до теми "Слово" для 2 класу НУШ

Про матеріал
Діагностична робота до теми "Слово" для 2 класу НУШ складена відповідно до підручника "Українська мова" І.Большакова, М.Пристінська. Робота включає в себе перевірку знань написання власних назв, вживання антонімів та синонімів, знаходження кореня слів та інше.
Перегляд файлу

Діагностична робота з української мови до теми «Слово»

ПІ_________________________ _____________________

 

     1. Знайди спільнокореневі слова. Познач корінь.

      Коло нашого села чудовий  сад. От іде садівник вузькою стеж­кою, оглядає своє  господарство. Він знає тут кожен саджанець, адже колись сам посадив цей садок.

2. Підкресли «зайве» слово.

      Казка, казковий, казанок, казочка.

3. Слова рибка, рибний, рибалити

      а) близькі за значенням;

      б) протилежні за значенням;

      в) спільнокореневі.

4. Пронумеруй за абеткою список учнів:

                          Ляшенко Ольга

                          Бондаренко Петро

                          Афонін Олег

                          Бундус Анна

                          Прокопчук Сергій

5 . Запиши до малюнків слова, назви ознак (2-3 слова)

 

C:\Users\pidgirna18\Desktop\загружено (1).jpg               C:\Users\pidgirna18\Desktop\загружено.jpg                           C:\Users\pidgirna18\Desktop\images.jpg

 

 

6. Познач рядок, в якому є близькі за значенням прикметники.

            а) радіти, радість;

             б) радісний, сумний;

             в) радісний, веселий.

 7. Познач рядок, в якому є протилежні за значенням дієслова.

             а)  мовчати, слухання;

             б)  мовчати, говорити;

             в)  мовчання, говоріння.

8. З'єднай стілочкою слова, близькі за значенням.

             Угледіла                                                        Дбати

             Балакає                                                         Сумувати

             Охороняти                                                    Побачила

             Журитися                                                      Розмовляє

 

 

9. Запиши текст, вставляючи пропущені букви

Україна

   Ми живемо в чудовій європейській країні …країні. Столиця …країни — …иїв. Це місто стоїть на річці …ніпро. Цен­тральна вулиця …иєва — …рещатик. …иїв гостинно зустрічає туристів із різних країн. Ми — майбутнє …країни. Шануймо нашу Батьківщину! Пишаймося нею! 

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

 

Самооцінка                                                 Оцінювання вчителя

Завдання для мене були:

Легкі

++     Має значні успіхи;

 

Дуже легкі

+      демонструє помітний прогрес;

Не знаю

V      досягає результату з допомогою  вчителя;

Складні

Дуже складні

!     ще потребує уваги і допомоги

 

 

Мій настрій       Результат пошуку зображень за запитом "смайлики настрою"

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Паламарчук Світлана Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
6 січня 2020
Переглядів
11209
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку