ДІАГНОСТИЧНА РОБОТА №2
«ДЖЕРЕЛА ПІЗНАННЯ МИНУЛОГО Й СУЧАСНОГО»
Завдання №1 «ІСТОРИЧНИЙ ФІЛВОРД»
Упродовж останніх занять ви ознайомилися з видами джерел та їхньою важливістю для історії та суспільства.
За допомогою вправи «Історичний філворд» знайдіть слова (по горизонталі та по вертикалі), які вам знайомі. Запишіть знайдені слова в зошит та запишіть їхнє визначення (УСІ ЗНАЙДЕНІ ВАМИ СЛОВА).
Наприклад:
Нумізматика – це наука, яка вивчає монети.
____________ - це….
____________ - це….
____________ - це….
Завдання №2 «ІСТОРИЧНИЙ КАЛЕЙДОСКОП»
Розгляньте зображення та визначте, до якого з перелічених видів історичних джерел вони належать.
Увідповідніть їх: утворіть пари з цифр (номерів фото) і літер (варіантів відповіді) та запишіть.
А Речові ___________;
Б Писемні ____________;
В Усні ______________;
Г Етнографічні___________ ;
Д Інформаційні ___________;
Е Фотодокументи ____________ .
Завдання №3 «ВІД ДАВНИНИ ДО МУЗЕЮ»
Ми дізналися, що дослідження історичних джерел є надзвичайно важливою справою.
Для того, аби знайдені пам’ятки минулого були зрозумілі любителям історії, потрібно ретельно попрацювати багатьом людям.
Розташуйте в хронологічній послідовності етапи дослідження історичних джерел від виявлення до ознайомлення з ними відвідувачів музею.
__________________________
(запишіть правильному порядку ЛИШЕ цифри малюнків)
Завдання №4 «ДОСЛІДНИК»
Розгляньте хмаринку слів.
Зі словами хмаринки складіть коротку розповідь.
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Оцінювання ________________________________