Діагностична робота. Літературне читання 2 клас

Про матеріал
Діагностична робота. Літературне читання 2 клас. Робота з літературним твором, виразне читання.
Перегляд файлу

                                          Діагностична робота 3                                       Варіант 1

(робота з літературним твором, виразне читання)

 Дата __________                          Прізвище, ім'я  _____________________________

ЧОМУ Ж МАМА ТАК ХВАЛИТЬ?

Пішла мама на роботу, а вдома залишилась шестирічна дівчинка Люда. Вона ще не ходить до школи.

Мама сказала Люді, щоб вона нікуди з двору не виходила, курей нагодувала та квіти полила.

Люда нагодувала курей і полила квіти. А потім думає: «Зварю борщ. Мама прийде з роботи втомлена. Хай відпочине».

Зварила Люда борщ, стала куштувати. Борщ несмачний.

Думає Люда: «Ото буде мама сердитись, що несмачного борщу наварила».

Прийшла мама з роботи. Здивувалась, що Люда зварила їжу. Насипала борщу, їсть і хвалить:

— Ой, смачний же ти борщ зварила, дочко!

Люді ніяково слухати ці слова. Адже вона куштувала борщ — він несмачний. Думає Люда: «Чому ж мама так хвалить?»

Василь Сухомлинський

1.Прочитаний твір – це…

А) вірш     Б) оповідання        В) авторська казка

 

2. Віднови послідовність подій

Люда нагодувала курей і полила квіти.

Люда залишилася вдома сама.

Чому ж мама так хвалить?

Люда зварила борщ.

 

3. Продовж речення

Борщ у Люди вийшов ______________________________ .

 

4. Що ти порадиш Люді? Запиши

Починай так:

  • Людо,­­­­­­­­­­­­­­­­_______________________________________________________________

____________________________________________________________________

Самооцінювання    Завдання для мене були:

Дуже легкі            Легкі            Складні         Дуже складні               Не знаю

     Оцінювання:   ++Має значні успіхи;        + демонструє помітний прогрес;

V досягає результату з допомогою вчителя;   ! ще потребує уваги і допомоги

 

                                                

                              Діагностична робота 3                                    Варіант 2

(робота з літературним твором, виразне читання)

 Дата __________                                          Прізвище, ім'я  _____________________________

                                  Скляний чоловічок

У одного хлопчика був маленький приятель — Скляний чоловічок. Був зовсім прозорий і вмів угадувати, що думає і переживає його приятель хлопчик.

Не вивчив хлопчик уроки й думає йти гуляти — Скляний чоловічок уже й не зовсім прозорий, а ледь-ледь помутнів і каже хлопчикові:

— Не треба так думати, друже. Спочатку зроби діло, а потім гуляй.

Соромно стає хлопчикові, він зараз же береться до діла: вивчить уроки, а тоді йде гуляти. Чоловічок мовчить. Але стає прозорий.

Якось у хлопчика занедужав товариш, з яким він сидів за однією партою.
Минув день, другий, а хлопчик і не згадує про товариша. Дивиться, а Скляний чоловічок став темний, як хмара.

    Що я зробив чи подумав поганого? — з тривогою питає хлопчик.

    Ти нічого не зробив поганого, нічого не подумав поганого… Але ти забув про свого товариша.

Соромно стало хлопчикові, і він пішов провідати хворого. Поніс йому квіти й велике-велике яблуко, яке дала йому мама.

Так Скляний чоловічок учив хлопчика жити. Це була його совість.      (157сл)

Василь Сухомлинський

1. Прочитаний твір – це…

а) казка       б) вірш       в) оповідання

2. Як звали маленького приятеля хлопчика?

а) Прозорий чоловічок

б) Скляний чоловічок

в) Відповідальний чоловічок

  1. Яку особливість мав Скляний чоловічок?

а) вмів гарно розважатися разом із хлопчиком

б) вмів передбачати події

в) вмів угадувати, про що думає і переживає його приятель хлопчик

в) це родич

4. Чи може дитина обійтися без порад і підказок?

На мою думку____________________________________________________

________________________________________________________________

Самооцінювання    Завдання для мене були:

Дуже легкі            Легкі        Складні         Дуже складні               Не знаю

     Оцінювання:   ++Має значні успіхи;        + демонструє помітний прогрес;

V досягає результату з допомогою вчителя;   ! ще потребує уваги і допомоги

                                                  

Діагностична робота 3                                    Варіант 3

(робота з літературним твором, виразне читання)

 Дата __________                                              Прізвище, ім'я  _____________________________

ЧОМУ Ж МАМА ТАК ХВАЛИТЬ?

Пішла мама на роботу, а вдома залишилась шестирічна дівчинка Люда. Вона ще не ходить до школи.

Мама сказала Люді, щоб вона нікуди з двору не виходила, курей нагодувала та квіти полила.

Люда нагодувала курей і полила квіти. А потім думає: «Зварю борщ. Мама прийде з роботи втомлена. Хай відпочине».

Зварила Люда борщ, стала куштувати. Борщ несмачний.

Думає Люда: «Ото буде мама сердитись, що несмачного борщу наварила».

Прийшла мама з роботи. Здивувалась, що Люда зварила їжу. Насипала борщу, їсть і хвалить:

— Ой, смачний же ти борщ зварила, дочко!

Люді ніяково слухати ці слова. Адже вона куштувала борщ — він несмачний. Думає Люда: «Чому ж мама так хвалить?»

Василь Сухомлинський

1.Прочитаний твір – це…

А) вірш     Б) оповідання        В) авторська казка

 

2. Віднови послідовність подій

Люда нагодувала курей і полила квіти.

Люда залишилася вдома сама.

Чому ж мама так хвалить?

Люда зварила борщ.

 

3. Продовж речення

Борщ у Люди вийшов ______________________________ .

 

4. Що ти порадиш Люді? Запиши

Починай так:

  • Людо,­­­­­­­­­­­­­­­­_______________________________________________________________

____________________________________________________________________

Самооцінювання    Завдання для мене були:

Дуже легкі            Легкі        Складні         Дуже складні               Не знаю

     Оцінювання:   ++Має значні успіхи;        + демонструє помітний прогрес;

V досягає результату з допомогою вчителя;   ! ще потребує уваги і допомоги

docx
Додано
5 січня 2023
Переглядів
3574
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку