Діагностична робота "Мова і мовлення"

Про матеріал
Розроблено за програмою Шияна, до підручника І.Большакова , М. Пристінська.
Перегляд файлу

Прізвище ім’я _____________________________

Діагностична робота 1. Мова і мовлення.

І варіант

1. Прочитай уважно текст, встав пропущені букви у словах. Спиши текст.

Росли на г…роді овочі. Це була в…лика і дру…на сім'я. Товстий г…рбуз виліз на тин. Жовта д…ня вигрівалась на с…нечку. Огірочок др…мав під зеленими листочками. А червоний пом…дор пишався своєю вродою.

 

2. Установи відповідність між поняттям і його визначенням. З’єднай стрілочками.

 

  

 

 

 

 

3. Прочитай. Розділи речення на окремі слова. Запиши їх.

Мовадопомагалалюдямпорозумітисяміжсобою.

 

4. До поданих слів , які є назвами предметів, дібрати назви ознаки.

Груша — …, …, …, … .

Зима — …, …, …, … .

 

5. Запиши слова. Побудуй звукові схеми. Зроби звуко-буквений аналіз.

  ___букв, ___звуків, ___ складів.

___букв, ___звуків, ___ складів.

 

6. Склади речення з «розсипаних» слів за питаннями. Запиши їх.

Яке? Що? Що зробило? Що?

 

 

 

7. Пригадай, що таке речення. Познач його ознаки.

     Речення складається з букв, слів та сполучень слів.

     Речення завжди виражає закінчену думку.

     Слова в реченні можуть бути не пов’язані між собою.

 

8. Розглянь малюнки. Познач малюнок, на якому діти використовують усне мовлення, літерою У, а писемне — літерою П.

1.

2.

3.

4.

5.


Прізвище ім’я _____________________________

Діагностична робота 1. Мова і мовлення.

ІІ варіант

1. Прочитай уважно текст, встав пропущені букви у словах. Спиши текст.

Настала ос…нь. З д…рев осипалося листя. Потім розгул…лися до…і, стало холодно. Ж…чки і черв'ячки поховалися під к…рою древ. Граки с…діли на тополі. А

потім знялись і пол…тіли в теплі краї.

 

2. Установи відповідність між поняттям і його визначенням. З’єднай стрілочками.

 

  

 

 

 

3. Прочитай. Розділи речення на окремі слова. Запиши їх.

Пізнішелюдинавчилисяписатиічитати.

 

4. До поданих слів , які є назвами предметів, дібрати назви ознаки.

Хлопчик — …, …, …, … .

Лимон — …, …, …, … .

 

5. Запиши слова. Побудуй звукові схеми. Зроби звуко-буквений аналіз.

  ___букв, ___звуків, ___ складів.

      ___букв, ___звуків, ___ складів.

 

6. Склади речення з «розсипаних» слів за питаннями. Запиши їх.

Які? Хто? Що роблять? Куди?

 

 

 

 

7. Пригадай, що таке речення. Познач його ознаки.

     Слова в реченні пов’язані між собою.

     До речення можна дібрати заголовок.

     Речення завжди виражає закінчену думку.

 

8. Розглянь малюнки. Познач малюнок, на якому діти використовують усне мовлення, літерою У, а писемне — літерою П.

1.

2.

3.

4.

5.

 

docx
Додано
8 березня 2023
Переглядів
1183
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку