Прізвище ім’я _____________________________
Діагностична робота 1. Мова і мовлення.
І варіант
1. Прочитай уважно текст, встав пропущені букви у словах. Спиши текст.
Росли на г…роді овочі. Це була в…лика і дру…на сім'я. Товстий г…рбуз виліз на тин. Жовта д…ня вигрівалась на с…нечку. Огірочок др…мав під зеленими листочками. А червоний пом…дор пишався своєю вродою.
2. Установи відповідність між поняттям і його визначенням. З’єднай стрілочками.
3. Прочитай. Розділи речення на окремі слова. Запиши їх.
Мовадопомагалалюдямпорозумітисяміжсобою.
4. До поданих слів , які є назвами предметів, дібрати назви ознаки.
Груша — …, …, …, … .
Зима — …, …, …, … .
5. Запиши слова. Побудуй звукові схеми. Зроби звуко-буквений аналіз.
___букв, ___звуків, ___ складів. |
___букв, ___звуків, ___ складів. |
6. Склади речення з «розсипаних» слів за питаннями. Запиши їх.
Яке? Що? Що зробило? Що?
7. Пригадай, що таке речення. Познач його ознаки.
Речення складається з букв, слів та сполучень слів.
Речення завжди виражає закінчену думку.
Слова в реченні можуть бути не пов’язані між собою.
8. Розглянь малюнки. Познач малюнок, на якому діти використовують усне мовлення, літерою У, а писемне — літерою П.
1. |
2. |
3. |
4. |
5. |
Прізвище ім’я _____________________________
Діагностична робота 1. Мова і мовлення.
ІІ варіант
1. Прочитай уважно текст, встав пропущені букви у словах. Спиши текст.
Настала ос…нь. З д…рев осипалося листя. Потім розгул…лися до…і, стало холодно. Ж…чки і черв'ячки поховалися під к…рою древ. Граки с…діли на тополі. А
потім знялись і пол…тіли в теплі краї.
2. Установи відповідність між поняттям і його визначенням. З’єднай стрілочками.
3. Прочитай. Розділи речення на окремі слова. Запиши їх.
Пізнішелюдинавчилисяписатиічитати.
4. До поданих слів , які є назвами предметів, дібрати назви ознаки.
Хлопчик — …, …, …, … .
Лимон — …, …, …, … .
5. Запиши слова. Побудуй звукові схеми. Зроби звуко-буквений аналіз.
___букв, ___звуків, ___ складів. |
___букв, ___звуків, ___ складів. |
6. Склади речення з «розсипаних» слів за питаннями. Запиши їх.
Які? Хто? Що роблять? Куди?
7. Пригадай, що таке речення. Познач його ознаки.
Слова в реченні пов’язані між собою.
До речення можна дібрати заголовок.
Речення завжди виражає закінчену думку.
8. Розглянь малюнки. Познач малюнок, на якому діти використовують усне мовлення, літерою У, а писемне — літерою П.
1. |
2. |
3. |
4. |
5. |