Діагностична робота: мовна тема "Прикметник. Числівник" з української мови

Про матеріал
Діагностична робота: мовна тема "Прикметник. Числівник" 3 клас нуш за підручником Н. Кравцової, О. Придаток, В. Романової.
Перегляд файлу

Діагностична робота: мовна тема «Прикметник. Числівник.»

ПІ_____________________________________________ Дата _____________________

І варіант

1. Прикметник називає:

А) дію предмета;

Б) ознаки предмета;

В) назву предмета.

2. У реченні запитання треба ставити…

А) від іменника до прикметника;

Б) від прикметника до іменника;

В) від прикметника до прикметника;

3. Визнач групу словосполучень, які вжито в однині.

А) рідні села, зимові дні, добрі слова;

Б) рідне село, зимовий день, добре слово;

В) рідне село, зимові дні, добрі слова;

4. Слова, що називають кількість  предметів, називаються…

А) іменниками;

Б) прикметниками;

В) числівниками;

5. Добери до поданих іменників назви ознак.

Груша - _____________________________________________________________________

Море - ______________________________________________________________________

Ведмідь - ____________________________________________________________________

6. Познач рід прикметників.

Надійна, окличний, екскаваторне, енергійна, чистий, широке, мила, швидкий, сусіднє, вузький, кучерявий, бездонна, мудрий, старе, безмежна, сердите, залізна, врочиста, людяне, прозорий.

7. Знайдіть у вірші прикметники та позначте у них закінчення.

У нас красивий, гарний край:

квіти, море, річка, гай!

Рідне все: поля, діброви,

а сади які чудові!

8. Утворіть і запишіть словосполучення словами:

9 ( парта) ________________________________________________________________,

о 14 (година)______________________________________________________________,

16 ( вікно) ________________________________________________________________,

27 ( зошит) ________________________________________________________________.

 

9. Прочитай слова. Запиши їх у дві колонки.

 

Сімдесят, десятий, чотирнадцять, сто, сімнадцятий, перший.

                 скільки?                                                   котрий?

__________________________                    _______________________________

__________________________                    _______________________________

__________________________                    _______________________________

 

Самоаналіз

Познач V :

(Як тобі було виконувати завдання?)

 

Мені було дуже легко

 

Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників

 

Мені було дуже важко

 

 

 

 

 

 

Бланк оцінювання діагностичної роботи з української мови. Мовна тема:

« Прикметник. Числівник.»

Результати навчання

№ завдання

Рівень досягнення

Розпізнає прикметники в тексті

7

 

Визначає рід прикметників, число.

3,6

 

Розпізнає граматичну форму прикметника за родовим закінченням, поставленим запитанням, за іменником, з яким він зв’язаний.

1. 2, 5, 7

 

Розпізнає числівники, які відповідають на питання скільки? котрий?

4, 9

 

Правильно вимовляє, пише числівники.

8

 

Знаходить і акуратно випропавляє орфографічні помилки

5, 8, 9

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Діагностична робота: мовна тема «Прикметник. Числівник.»

ПІ_____________________________________________ Дата _____________________

ІІ варіант

1. Слова, що називають ознаки предметів, називаються…

А) іменниками;

Б) прикметниками;

В) дієсловами.

2. Прикметники в реченні зв’язані…

А) з іменниками;

Б) з дієсловами;

В) з прикметниками.

3. Визнач групу словосполучень, які вжито в множині.

А) рідні села, зимові дні, добрі слова;

Б) рідне село, зимовий день, добре слово;

В) рідне село, зимові дні, добрі слова.

4. Числівник називає:

А) дію предмета;

Б) ознаки предмета;

В) кількість предметів.

5. Добери до поданих іменників назви ознак.

Яблуко - _____________________________________________________________________

Пролісок - ____________________________________________________________________

Книжка - _____________________________________________________________________

6. Познач рід прикметників.

Зелений, аптечна, найкраще, синя, гарячий, електричне, акуратний, добре, уважна, ясний, цікава, новий, осіннє, живе, красива, охайний, економне, одинока, глибокий, найближче.

7. Знайдіть у вірші прикметники та позначте у них закінчення.

Ти постаєш в ясній обнові

як пісня , линеш, рідне слово.

Ти наше диво калинове,

Кохана материнська мово!

8. Утворіть і запишіть словосполучення словами:

10 ( олівець) ________________________________________________________________,

о 16 (година)______________________________________________________________,

15 ( стіл) ________________________________________________________________,

48 ( дерево) ________________________________________________________________.

 

 

9. Прочитай слова. Запиши їх у дві колонки.

 

Вісімдесят, двадцятий, одинадцять, двісті, п’ятнадцятий, третій.

                 скільки?                                                   котрий?

__________________________                    _______________________________

__________________________                    _______________________________

__________________________                    _______________________________

 

Самоаналіз

Познач V :

(Як тобі було виконувати завдання?)

 

Мені було дуже легко

 

Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників

 

Мені було дуже важко

 

 

 

 

 

Бланк оцінювання діагностичної роботи з української мови. Мовна тема:

« Прикметник. Числівник.»

Результати навчання

№ завдання

Рівень досягнення

Розпізнає прикметники в тексті

7

 

Визначає рід прикметників, число.

3,6

 

Розпізнає граматичну форму прикметника за родовим закінченням, поставленим запитанням, за іменником, з яким він зв’язаний.

1. 2, 5, 7

 

Розпізнає числівники, які відповідають на питання скільки? котрий?

4, 9

 

Правильно вимовляє, пише числівники.

8

 

Знаходить і акуратно випропавляє орфографічні помилки

5, 8, 9

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.3
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
4.7
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Малютіна Світлана Сергіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Кулаківська Валентина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Ліснича Галина
    Загальна:
    4.0
    Структурованість
    3.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    4.0
doc
Додано
11 лютого 2021
Переглядів
7980
Оцінка розробки
4.7 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку