Діагностична робота: мовна тема «Прикметник. Числівник.»
ПІ_____________________________________________ Дата _____________________
І варіант
1. Прикметник називає:
А) дію предмета;
Б) ознаки предмета;
В) назву предмета.
2. У реченні запитання треба ставити…
А) від іменника до прикметника;
Б) від прикметника до іменника;
В) від прикметника до прикметника;
3. Визнач групу словосполучень, які вжито в однині.
А) рідні села, зимові дні, добрі слова;
Б) рідне село, зимовий день, добре слово;
В) рідне село, зимові дні, добрі слова;
4. Слова, що називають кількість предметів, називаються…
А) іменниками;
Б) прикметниками;
В) числівниками;
5. Добери до поданих іменників назви ознак.
Груша - _____________________________________________________________________
Море - ______________________________________________________________________
Ведмідь - ____________________________________________________________________
6. Познач рід прикметників.
Надійна, окличний, екскаваторне, енергійна, чистий, широке, мила, швидкий, сусіднє, вузький, кучерявий, бездонна, мудрий, старе, безмежна, сердите, залізна, врочиста, людяне, прозорий.
7. Знайдіть у вірші прикметники та позначте у них закінчення.
У нас красивий, гарний край:
квіти, море, річка, гай!
Рідне все: поля, діброви,
а сади які чудові!
8. Утворіть і запишіть словосполучення словами:
9 ( парта) ________________________________________________________________,
о 14 (година)______________________________________________________________,
16 ( вікно) ________________________________________________________________,
27 ( зошит) ________________________________________________________________.
9. Прочитай слова. Запиши їх у дві колонки.
Сімдесят, десятий, чотирнадцять, сто, сімнадцятий, перший.
скільки? котрий?
__________________________ _______________________________
__________________________ _______________________________
__________________________ _______________________________
Самоаналіз |
Познач V : (Як тобі було виконувати завдання?) |
Мені було дуже легко |
Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників |
Мені було дуже важко |
Бланк оцінювання діагностичної роботи з української мови. Мовна тема:
« Прикметник. Числівник.»
Результати навчання |
№ завдання |
Рівень досягнення |
Розпізнає прикметники в тексті |
7 |
|
Визначає рід прикметників, число. |
3,6 |
|
Розпізнає граматичну форму прикметника за родовим закінченням, поставленим запитанням, за іменником, з яким він зв’язаний. |
1. 2, 5, 7 |
|
Розпізнає числівники, які відповідають на питання скільки? котрий? |
4, 9 |
|
Правильно вимовляє, пише числівники. |
8 |
|
Знаходить і акуратно випропавляє орфографічні помилки |
5, 8, 9 |
|
Діагностична робота: мовна тема «Прикметник. Числівник.»
ПІ_____________________________________________ Дата _____________________
ІІ варіант
1. Слова, що називають ознаки предметів, називаються…
А) іменниками;
Б) прикметниками;
В) дієсловами.
2. Прикметники в реченні зв’язані…
А) з іменниками;
Б) з дієсловами;
В) з прикметниками.
3. Визнач групу словосполучень, які вжито в множині.
А) рідні села, зимові дні, добрі слова;
Б) рідне село, зимовий день, добре слово;
В) рідне село, зимові дні, добрі слова.
4. Числівник називає:
А) дію предмета;
Б) ознаки предмета;
В) кількість предметів.
5. Добери до поданих іменників назви ознак.
Яблуко - _____________________________________________________________________
Пролісок - ____________________________________________________________________
Книжка - _____________________________________________________________________
6. Познач рід прикметників.
Зелений, аптечна, найкраще, синя, гарячий, електричне, акуратний, добре, уважна, ясний, цікава, новий, осіннє, живе, красива, охайний, економне, одинока, глибокий, найближче.
7. Знайдіть у вірші прикметники та позначте у них закінчення.
Ти постаєш в ясній обнові
як пісня , линеш, рідне слово.
Ти наше диво калинове,
Кохана материнська мово!
8. Утворіть і запишіть словосполучення словами:
10 ( олівець) ________________________________________________________________,
о 16 (година)______________________________________________________________,
15 ( стіл) ________________________________________________________________,
48 ( дерево) ________________________________________________________________.
9. Прочитай слова. Запиши їх у дві колонки.
Вісімдесят, двадцятий, одинадцять, двісті, п’ятнадцятий, третій.
скільки? котрий?
__________________________ _______________________________
__________________________ _______________________________
__________________________ _______________________________
Самоаналіз |
Познач V : (Як тобі було виконувати завдання?) |
Мені було дуже легко |
Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників |
Мені було дуже важко |
Бланк оцінювання діагностичної роботи з української мови. Мовна тема:
« Прикметник. Числівник.»
Результати навчання |
№ завдання |
Рівень досягнення |
Розпізнає прикметники в тексті |
7 |
|
Визначає рід прикметників, число. |
3,6 |
|
Розпізнає граматичну форму прикметника за родовим закінченням, поставленим запитанням, за іменником, з яким він зв’язаний. |
1. 2, 5, 7 |
|
Розпізнає числівники, які відповідають на питання скільки? котрий? |
4, 9 |
|
Правильно вимовляє, пише числівники. |
8 |
|
Знаходить і акуратно випропавляє орфографічні помилки |
5, 8, 9 |
|