Українська мова.
Тема: Складання тексту за опорними словами та малюнками.
Мета: вчити дітей складати розповідь за опорними словами та малюнками, будувати зв’язні висловлювання, добирати заголовок до тексту. Розвивати мовлення учнів, формувати вміння виконувати звуко-буквенний аналіз слів. Сприяти формуванню каліграфічного письма. Виховувати самостійність, активність, бережливе ставлення до природи.
Обладнання: предметні малюнки, картки із завданням.
Хід уроку:
Далеко – далеко був великий березовий гай. У глибині гаю, на просторій галявині стояв красивий палац ніжно – зеленого кольору. Зали його були прикрашені зеленими квітами.
Жила у цьому палаці струнка, тендітна, сором’язлива дівчина. Одяг на ній був легкий, мов павутинка, прикрашений ніжними квітами. Очі в неї були голубі, завжди ясні та веселі. Дівчина любила приносити всім радість. Щороку в належний час вона вирушала у мандрівку, щоб відвідати всіх знайомих, друзів. Набравши повний кошик квітів, взявши чарівну хустинку, дівчина вирушала у дорогу. Звільняла від льоду ріки, поля – від снігу. Махнувши хустинкою, вона одягала дерева у ніжно – зелений одяг, дарувала землі квіти. Легко ступає дівчина по землі, несе всім радість та щастя, наповнює усе красою.
Пальчикова гімнастика.
( Весняний день рік …..(годує))
( Весна землю …..(красить))
( Вода потекла – весну …..(принесла))
Річка цвірінькає
Квітка тануть
Пташка тече
Сонце розквітає
Сніжинки гріє
Фізкультхвилинка
Всі від нього навкруги
Набираються снаги.
Тільки ранок настає,
Виглянь у віконце,
Всім воно життя дає –
Променисте………(сонце)
Прилетіли гості, сіли на помості,
Без сокири, без лопати поробили собі хати. (птахи)
Я найперший зацвітаю білим цвітом серед гаю.
Відгадали, що за квітка,
Бо мене не стане влітку? (пролісок)
Весна.
Настала весна. Ліс прокидається від сну. Він повільно міняє зимове вбрання на весняне. Весело щебечуть птахи. З-під снігу виглядають маленькі підсніжники. А ось прокинувся дзвінкий струмочок.
( Весна – гарна, чарівна, ніжна, тепла, лагідна.)