Діагностична робота.
Мовна тема «Слово. Будова слова» 3 клас
1.Зміна частина слова називається
а) закінчення
б) основа
в) префікс
2. Спільна частина споріднених слів називається
а) префікс
б) закінчення
в) корінь
3.Познач рядок, у якому всі слова утворилися за допомогою суфікса.
а)Тигр, гілочка, вода
б)Лісок, береза, дощик.
в)Гарненький, яблучко, віконечко.
4. Познач основу слова.
Небо, доріжка, праця ,сонце
5. Спиши, розкриваючи дужки.
(За) йшли (за) сестричкою. (До) писали (до)кінця. (На) варили (на) обід.
6. Від поданого слова за допомогою префіксів утвори нові слова.
Об-, під- ,на-,
7. Запиши слова, уставляючи префікси з-, с-
..пекти, ..шити, ..хопити, ..берегти
Самооцінювання.
Як тобі було виконувати завдання?
|
Мені було дуже легко. |
Мені була потрібна допомога вчителя. |
Мені було дуже складно. |
|
|
|
|
Оцінювання
має значні успіхи
демонструє помітний прогрес
досягає результату з допомогою вчителя
потребує значної уваги і допомоги
Діагностична робота.
Мовна тема «Слово. Будова слова» 3 клас
1.Частина слова без закінчення називається
а) суфікс
б) корінь
в) основа
2. Спільна частина споріднених слів називається
а) префікс
б) закінчення
в) корінь
3.Познач рядок, у якому всі слова утворилися за допомогою суфікса.
а)Слон, білочка, риба.
б)Садок, дерево, кущик.
в)Квіточка, біленький, сонечко.
4.Познач основу слова.
Море, книжка, земля, дерево.
5. Спиши, розкриваючи дужки.
(За) біг (за) кошеням. (До) нести (до) дверей. (На) малювати (на) аркуші.
6. Від поданого слова за допомогою префіксів утвори нові слова.
Роз-, з-, при-,
єднати
7. Запиши слова, уставляючи префікси з-, с-
..кинути, ..мішати, ..хитрувати, ..сипати.
Як тобі було виконувати завдання?
|
Мені було дуже легко. |
Мені була потрібна допомога вчителя. |
Мені було дуже складно. |
|
|
|
|
Оцінювання
має значні успіхи
демонструє помітний прогрес
досягає результату з допомогою вчителя
потребує значної уваги і допомоги