Діагностувальна робота з теми "Фонетика"

Про матеріал
Презентація для учнів 5 класі НУШ. Діагностування прогресу набуття учнями мовних знань і компетентностей
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Діагностування прогресу набуття учнями мовних знаньі компетентностей з теми «Фонетика»

Номер слайду 2

Емоційне налаштування «СНІЖОК»Дорогі мої п’ятикласники! Давайте потримо наші долоньки і відчуємо потік позитивної енергії, і сформуємо уявний сніжок, і давайте, кинемо цей маленький клубочок гарного настрою один в одного, і обміняємося ганими словами та емоціями.

Номер слайду 3

Завдання 1-6 мають по чотири варіанти відповіді, серед яких лише один правильний. Потрібно вибрати правильний варіант відповіді.1. Позначте рядок, у якому кількість звуків і букв однакова: А) ясність, щедрість, святковий, щирість;Б) яблуко, парта, їдальня, щастя;В) ліжко, джерельний, здоров’я, жанр;Г) олень, читання, джаз, дитина;

Номер слайду 4

2. Позначте слово, у якому кількість звуків і букв не збігається: А) щавель;Б) зв’язок;В) пакунок;Г) надземний. 3. Позначте рядок слів, у яких наголошений перший склад: А) книжки, бички, доріжки, кохання;Б) мати, ліки, ознака, тиша;В) босий, срібло, легко, кухонний;Г) синій, зелений, диво, добре. 

Номер слайду 5

4. Позначте рядок, у якому букви я, ю, є позначають два звуки: А) краєзнавчий, боєць, куля, портьєра;Б) малювати, п’єса, куля, м’ята;В) юрта, в’язати, переїхати, віяло;Г) їдальня, м’ясо, заєць, кар’єра. 5. В усіх словах приголосні лише глухі в рядку. А) прохання, пиріг, пасажир. Б) колоситися, казка, кошти. В) чашка, частувати, чоловік. Г) спекти, схопити, сопіти

Номер слайду 6

6. У всіх словах приголосні лише дзвінкі й сонорні в рядку. А соловей, сокіл, жайвір. Б дощ, мороз, вітер. В голова, хліб, мова. Г Різдво, зілля, явір  

Номер слайду 7

Завдання 7-8 вимагають письмової відповіді.  7. Запишіть слова, вставляючи пропущені букви. Як перевіряються ненаголошені голосні звуки [е], [и] в цих словах?С..рпи — .., ст..пи — .., м..чі — .., гр..би — ..., т..ни — .., л..ни — ...8. Уставте пропущені букви е або и. Для цього змініть слова так, щоб ненаголошений голосний став наголошеним. Позначте наголос. З..мля — ..., кр..ло — ..., з..ма— ..., в..рба— ..., з..рно — ... св..ня — ..., в..сло — ..., ч..сло — .... 

Номер слайду 8

Завдання 9 - 10 передбачає встановлення відповідності. До кожного рядка, позначеного буквою, потрібно дібрати відповідник, позна­чений цифрою.9. Установіть відповідність між словом та його характеристикою:1 щабель; А На одну букву більше, ніж звуків.2 джміль; Б На дві букви більше, ніж звуків.3 біль; В Кількість букв і звуків однакова.4 явір. Г На два звуки більше, ніж букв. Д На один звук більше, ніж букв  

Номер слайду 9

10. Установіть відповідність. Характеристика звука Приклад (звук, позначений виділеною буквою)глухий і м’який А постатьдзвінкий (сонорний) і м’який Б Львівглухий і твердий В росянийдзвінкий (сонорний) і твердий Г подвір’я

Номер слайду 10

pptx
Додано
3 грудня 2023
Переглядів
604
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку