Прізвище, ім'я ________________________________ Дата____________
Діагностична робота №5
Арифметичні дії з числами в межах 1000.
1 варіант
1. Розклади числа на розрядні доданки.
684=
870=
509=
2.Розташуй числа у порядку зростання.
342, 627, 215,145, 639, 527, 434,730,826
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. Порівняй числа.
824 843 902 920 577 587
4. Обчисли.
110+340= --------- 390-60=_---------
780-130= ---------- 440+190=---------
700+76=------------ 940-380=----------
5.Запиши вираз й обчисли його значення.
Від суми чисел 550 і 230 відніми 300.
6.Розв'яжи рівняння.
56:х=62-55 x+24=8∙5
7. Розв'яжи задачу.
У 6 однакових під’їздах 54 квартири. Скільки квартир у 4 таких під’їздах?
8.Заміни меншу одиницю вимірювання довжини більшими.
900 см=…..дм=…..м 420 см=…..дм
310 мм=….см 880 мм=…см
Оціни себе. Ці завдання були для мене:
Мені було легко |
Інколи виникали деякі труднощі |
Було дуже важко. |
Нічого не розумію. |
|
|
|
|
Мій настрій Коментар вчителя___________
Прізвище, ім'я ________________________________ Дата____________
Діагностична робота №5
Арифметичні дії з числами в межах 1000.
2 варіант
1. Розклади числа на розрядні доданки
679=
830=
904=
2.Розташуй числа у порядку спадання
342, 627, 215,145, 639, 527, 434,730,826
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. Порівняй числа
514 543 902 920 677 667
4. Обчисли
410+220= --------- 690-50=_---------
680-240= ---------- 460+150=---------
900+46=------------ 740-250=----------
5. Запиши вираз й обчисли його значення.
Від суми чисел 740 і 230 відніми 300.
6.Розв'яжи рівняння
56:х=53-45 x+24=7∙5
7. Розв'яжи задачу
У 4 маршрутних таксі поміщається 32 пасажири. Скільки пасажирів може поміститися в 7 таких таксі?
8. Заміни меншу одиницю вимірювання довжини більшими.
700 см=…..дм=…..м 220 см=…..дм
410 мм=….см 980 мм=…см
Оціни себе. Ці завдання були для мене:
Мені було легко |
Інколи виникали деякі труднощі |
Було дуже важко. |
Нічого не розумію. |
|
|
|
|
Мій настрій Коментар вчителя___________