Діагностична робота N 5

Про матеріал
Діагностична робота N 5 з математики (3 клас). Відповідає вимогам нової української школи, Державному стандарту початкової освіти НУШ. Мета цієї діагностичної роботи: проаналізувати знання учнів щодо нумерації трицифрових чисел, їхній розрядний склад, вміти порівнювати їх; перевірити обчислювальні навички при розв'язуванні прикладів та виразів; удосконалення вміння розв'язувати ускладнені рівняння; розв'язувати задачі на знаходження четвертого пропорційного; перетворювати менші одиниці вимірювання довжини більшими. Стимулювати цікавість до вивчення математики.
Перегляд файлу

Прізвище, ім'я ________________________________ Дата____________

 

Діагностична робота №5

Арифметичні дії з числами в межах 1000.

1 варіант

 

1. Розклади числа на розрядні доданки.

Робочий зошит."Геометричні фігури" 

684=

870=

509=

2.Розташуй  числа у порядку зростання.

342, 627, 215,145, 639, 527, 434,730,826

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3. Порівняй числа.

 

824     843              902    920                    577     587

 

4. Обчисли.

110+340= ---------                                 390-60=_---------

780-130= ----------                                440+190=---------                           

700+76=------------                                940-380=----------

 

5.Запиши вираз й обчисли його значення.

Робочий зошит."Геометричні фігури" Від суми чисел 550 і 230 відніми 300.

 

 

 

 

6.Розв'яжи рівняння.

  56:х=62-55                 x+24=8∙5                               

Робочий зошит."Геометричні фігури" 

 

 

 

 

 

 

7. Розв'яжи задачу.

У 6 однакових під’їздах 54 квартири. Скільки квартир у 4 таких під’їздах?

Робочий зошит."Геометричні фігури" 

 

 

 

 

 

 

 

8.Заміни меншу одиницю вимірювання довжини більшими.

900 см=…..дм=…..м                420 см=…..дм

310 мм=….см                            880 мм=…см

Робочий зошит."Геометричні фігури" 

 

 

 

 

          

 

 Оціни себе. Ці завдання були для мене:          

       

 

Мені було легко

Інколи виникали деякі труднощі

Було дуже важко.

Нічого не розумію.

depositphotos_10118067-stock-photo-smiley-peace-sign.jpg

dd81efas-960.jpg

75391441-cute-cartoon-emoticon-astonished.jpg

depositphotos_11570445-stock-photo-panicked-smiley.jpg

                                                                                                       

            Мій настрій                 Коментар вчителя___________

C:\Users\Эдуард\Desktop\oñ ð½oð²ð½oð¹-ð½ð°ð±oñ€-ñ ð¼ð°ð¹ð»ð¸ðºoð²-ð²ñ‹ñ€ð°ð¶ðµð½ð¸ðµ-ð»ð¸ñ†ð°-oð±ñ€ð°ñ‚ð½oð¹-ñ ð²ñ ð·ð¸-ð¿oð»oð¶ð¸ñ‚ðµð»ñœð½oð¹-141706319.jpg 

 

 

 

Прізвище, ім'я ________________________________ Дата____________

 

                                 Діагностична робота №5

Арифметичні дії з числами в межах 1000.

2 варіант

 

1. Розклади числа на розрядні доданки

Робочий зошит."Геометричні фігури" 

679=

830=

904=

2.Розташуй  числа у порядку спадання

342, 627, 215,145, 639, 527, 434,730,826

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3. Порівняй числа

 

514     543              902    920                    677     667

 

4. Обчисли

410+220= ---------                                690-50=_---------

680-240= ----------                                460+150=---------                           

900+46=------------                               740-250=----------

 

5. Запиши вираз й обчисли його значення.

Робочий зошит."Геометричні фігури"Від суми чисел 740 і 230 відніми 300.

 

 

 

 

 

6.Розв'яжи рівняння

56:х=53-45                 x+24=7∙5                               

Робочий зошит."Геометричні фігури" 

 

 

 

 

 

7. Розв'яжи задачу

У 4 маршрутних таксі поміщається 32 пасажири. Скільки пасажирів може поміститися в 7 таких таксі?

Робочий зошит."Геометричні фігури" 

 

 

 

 

 

 

 

8. Заміни меншу одиницю вимірювання довжини більшими.

700 см=…..дм=…..м                220 см=…..дм

Робочий зошит."Геометричні фігури"410 мм=….см                           980 мм=…см

 

 

 

 

          

            Оціни себе. Ці завдання були для мене:          

       

 

Мені було легко

Інколи виникали деякі труднощі

Було дуже важко.

Нічого не розумію.

depositphotos_10118067-stock-photo-smiley-peace-sign.jpg

dd81efas-960.jpg

75391441-cute-cartoon-emoticon-astonished.jpg

depositphotos_11570445-stock-photo-panicked-smiley.jpg

                                                                                                       

            Мій настрій                 Коментар вчителя___________

C:\Users\Эдуард\Desktop\oñ ð½oð²ð½oð¹-ð½ð°ð±oñ€-ñ ð¼ð°ð¹ð»ð¸ðºoð²-ð²ñ‹ñ€ð°ð¶ðµð½ð¸ðµ-ð»ð¸ñ†ð°-oð±ñ€ð°ñ‚ð½oð¹-ñ ð²ñ ð·ð¸-ð¿oð»oð¶ð¸ñ‚ðµð»ñœð½oð¹-141706319.jpg 

 

 

 

СМАЙЛИКИ | Раскраски для детей распечатать бесплатно в формате А4

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Контрольні роботи
НУШ
Додано
13 лютого 2023
Переглядів
1331
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку