Діагностична робота
«Мова і мовлення. Текст.»
І варіант
1.Мова – це спільне надбання народу, сукупність засобів, які служать для …
А) пізнання;
Б) спілкування;
В) праці.
2. Спиши, доповнивши речення звертанням. Постав розділові знаки.
Розкажи……… про барвистого метелика.
_____________________________________________________________
_____________________________________________________________
3.Виберіть правильне твердження.
Текст – це … .
а) об’єднані за змістом речення;
б) окремі речення;
в) група слів.
4. Пронумеруйте речення, щоб вийшов текст.
___ Раптом з яру вискочив вовк.
___ Молодий пастух пас овець.
___ Це трапилося в гірському селі.
___ Пастух кинувся на вовка і прогнав його.
___ Він схопив вівцю.
5. Запиши п'ять ввічливих слів. Склади з двома з них речення, вживаючи звертання.
______________________________________________________________
______________________________________________________________
______________________________________________________________
______________________________________________________________
______________________________________________________________
6.Складіть і запишіть речення зі слів:
розв’язав, задачу, самостійно, Андрійко, складну
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Діагностична робота
«Мова і мовлення. Текст.»
ІІ варіант
1.Доповніть речення.
Усе написане або надруковане – це … .
а) усне мовлення;
б) писемне мовлення.
2.Виберіть правильне твердження.
Текст – це … .
а) кілька абзаців;
б) об’єднані за змістом речення;
в) окремі речення.
3. Спиши, доповнивши речення звертанням. Постав розділові знаки.
Сьогодні……… у нас дуже цікавий урок.
_____________________________________________________________
_____________________________________________________________
4.Пронумеруйте речення, щоб вийшов текст.
___ Побачили птахи ласощі й злетілися до годівниці.
___ І вирішили діти допомогти пернатим друзям.
___ Діти розвісили годівниці на деревах, насипали корму.
___ У шкільній майстерні вони зробили хороші годівниці.
___ Важко живеться птахам узимку.
5. Запиши п'ять ввічливих слів. Склади з двома з них речення, вживаючи звертання.
_____________________________________________________________
_____________________________________________________________
_____________________________________________________________
_____________________________________________________________
_____________________________________________________________
6.Складіть і запишіть речення зі слів:
осінні, в, зібралися, журавлі, відльоту, до, дні.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------